Naar de inhoud.

Management Assistant /OM, N/E/Fr, 40 uur per week, beschikbaar 4 oktober 2019, regio Randstad

Persoonlijke gegevens                                Interesse in deze Assistant?
Voornaam : Jeanne                                        Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam : Van Hilst
Geboortedatum : 29 juni 1989
Woonplaats : Regio Randstad


Wie is Jeanne?
Ik word zakelijk omschreven als: als een zeer capabele en leergierige collega met een positieve werkinstelling. In alle opzichten berekend voor de taken waarvoor zij verantwoordelijk is en voert deze met toewijding en op een kwalitatief goede wijze uit. Jeanne heeft zich in haar functie steeds met energie en betrokkenheid ingezet en daarmee gestelde doelen effectief weten te realiseren. De combinatie van resultaatgerichtheid, sterke contactuele eigenschappen en betrokkenheid bij het bedrijf maakt haar tot een zeer prettige en algemeen gewaardeerde collega. Jeanne is zelfstandig, flexibel en ambitieus en heeft zich inhoudelijk zeer goed ontwikkeld.

Zelf ben ik loyaal, vastberaden, zelfverzekerd en heb een sterke wil. Ben emotioneel en een echt mensenmens. Creatief en dynamisch. Betrouwbaar en een kei in het plannen en organiseren. Ik ben als persoon liefdevolle, zorgzame en kijk in het begin een beetje de kat uit de boom.

Wat wil Jeanne bereiken?
Voor nu een rol als Office Manager/ Spin in het web of project assistant. Ik streef er naar in de toekomst leiding te gaan geven, projectmatig werken is hiervan een onderdeel dat mij sterk aanspreekt. Om te beginnen wil ik hier nu ervaring in opdoen door het deelnemen aan projecten. Hiermee kan ik kennis opdoen m.b.t. projectmatig werken en het leren opstellen van projectplannen. Ik wil leren prioriteiten te stellen binnen een project waarmee ik tijd wil besparen en het werk efficiënter en effectiever wil uitvoeren. Een mate van zelfstandigheid en doorgroei mogelijkheden is belangrijk voor mij in een functie. Ik wil graag een gewaardeerd en belangrijk rol hebben binnen een bedrijf en mijzelf blijven ontwikkelen. Ik werk graag in een hecht team met betrokken collega’s.

Waarom wil Jeanne werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 gaat voor integriteit en kwaliteit. Daarnaast staan zij voor het ontwikkelen van de mensen, nemen initiatieven die bijdragen aan een prettigere samenleving en zijn zij een betrokken organisatie die op persoonlijke wijze ondersteunen. Eigenschappen waar ik mij volledig in kan vinden.

Wat doet Jeanne in haar vrije tijd?
Ik kan genieten van een avondje ontspannen op de bank maar ga ook graag met vrienden een drankje en hapje doen in het weekend. Ik spreek ook graag af met mijn familie.

Opleidingen
2012 - 2014 HBO OFFICE MANAGEMENT SCHOEVERS               diploma behaald
2006 - 2010 MBO HORECA & TOERISME/FACILITY MANAGER    diploma behaald

Trainingen/Workshops
2014 International Diploma ESA Office Management
2014 International Project Seminar Certification

Computervaardigheid
MS Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook
Adobe: InDesign, Illustrator, MacOs x

Talenkennis
Nederlands : Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels : Goed (getest, 4 fout van 15)
Frans : Goed

Jeanne is beschikbaar als gedreven internationale Project / Management Assistant met een fonkel in haar ogen.
Wat is Jeanne haar droombedrijf?
Een gedreven organisatie, waar men informeel met elkaar omgaat en waar ik deel van de bedrijfsontwikkeling kan uitmaken.
Wat is Jeanne haar functiedoelstelling? Steeds verder ontwikkelen en leren zodat ik in de toekomst naar senior functies kan doorgroeien

Werkervaring
1 september 2016 – heden
Werkgever:
Groothandel in food, regio Zuidwest
Functie:
Sales en Markering Management Assistant
Werkzaamheden:
Projecten:
Beursorganisatie; Productontwikkeling; Evenementen (plan in-house or off-site activiteiten zoals as bijeenkomsten en feesten);Grafisch ontwerp (folders, labels, ..).
Accountmanagement:
Relatiemanagement; Debiteurenbeheer; Productontwikkeling.
Personal Assistant / Management Assistant:
Complexe (Internationale)reizen organiseren en boeken, het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, het onderhouden van contacten met relaties, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer in outlook, ontvangst bezoek, auto onderhoud bijhouden, archiveren, opstellen en opdracht geven voor het laten plaatsen van advertenties, maken van PowerPoint presentaties, boekhouding; beurs budget bewaking in Excel.
Voertaal: Nederlands en Engels, Frans met klanten
Software programma’s: Office, Adobe (Illustrator, InDesign), Magic (order entry), Promis (CRM)
Reden vertrek: toe aan nieuwe uitdaging

1 september 2015 – 31 augustus 2016
Werkgever: Bureau/Platform voor Marketing
Functie: Assistent Project manager / Management Assistent
Werkzaamheden:
Ondersteunen van de directeur;
Assistent Project manager;
Vertalen van de websites van Nederlands naar Frans;
Marktonderzoek;
Beantwoorden van informatie aanvragen;
Aanspreekpunt klanten en prospects;
Onderhouden van contact met klanten;
Diverse overige administratieve en ondersteunende activiteiten.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels.
Software programma’s: Office, Adobe (Illustrator, InDesign),
Reden vertrek: Interessant aanbod van vorige werkgever gekregen om terug te komen

1 januari 2015 – 31 augustus 2015
Werkgever: Groothandel in food, regio Zuidwest
Functie: Sales administrative assistant
Werkzaamheden:
Ondersteunen van Sales Director en Accountmanagers, debiteurenbeheer, beantwoorden van informatie aanvragen, afhandeling retouren, breuk en manco’s conform de daarvoor geldende procedure, adequate registratie, opvolging en afhandeling van klachten, aanspreekpunt klanten en prospects, onderhouden van contact met klanten en diverse overige administratieve en ondersteunende activiteiten.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels.
Software programma’s: Office, Adobe (Illustrator, InDesign),
Reden vertrek: De functie was op dat moment niet verder uit te breiden

Mei 2013 tot juni 2014
Werkgever: Stichting voor opleiding en ontwikkeling (Bijbaan & afstudeerstage)
Functie: Administratief medewerker secretariaat
Werkzaamheden :
Afstudeer onderzoek, het verwerken van inkomende en uitgaande post, de telefonische afhandeling van vragen van werknemers en werkgevers, ontvangst van gasten, het (mede) verzorgen van interne communicatie, agendabeheer

2008-2010
Werkgever:
Woon coöperatie (Stagiair)
3 keer stage Facilitair leidinggevende

Februari 2008 tot juli 2008
Werkgever:
Recreatie accomodatie (Stagiair)
Facilitair leidinggevende - Technische dienst

2016 tot 2013 diverse bijbaantjes
Verkoopmedewerker
Horeca

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: per 4 oktober 2019
Aantal uren: 40 uur
Reisbereidheid: 45 minuten
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.