Naar de inhoud.

Management Assistant met organisatie talenten, 32 – 40 uur p/w, regio Zuidwest

Persoonlijke gegevens                  Interesse in deze Assistant?
Voornaam : Maria                             Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam : Prada
Geboortedatum : 7 juli 1991
Woonplaats : Regio Zuidwest


Wie is Maria?
Ik ben een sterk organisatorisch en flexibele teamplayer die van aanpakken weet. Ik ben accuraat, leergierig, stressbestendig en heb oog voor details. Mensen typeren mij vaak als “proactief” en “betrouwbaar”.

Wat wil Maria bereiken?
Ik ben altijd dé spin in het web geweest, mijn passie is dan ook organiseren en coördineren. Ik ben erg gemotiveerd om te gaan werken bij een andere werkgever als Management Assistant waarmee ik een goede klik heb en waar ik mijzelf kan verder kan ontwikkelen. Uiteindelijk wil ik doorgroeien naar de functie van projectmanager of teamleider van een afdeling.

Waarom wil Maria werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Bij Assistant2 zullen er verschillende vacatures zijn die aansluiten bij hetgeen wat ik zoek. Ik zie Assistant2 als een betrouwbaar bedrijf die een perfecte match kan maken tussen werkgevers en werknemers.

Wat doet Maria in haar vrije tijd?
Mijn hobby’s zijn zwemmen en wandelen. Verder hou ik van koken en reizen. Tijdens mijn reizen doe ik graag avontuurlijke activiteiten zoals quad rijden, kanoën en klimmen.

Opleidingen
2016 HBO DT Officemanagement Hogeschool Rotterdam   Diploma: ja
2010 MBO Mediamanagement niv. 4 Grafisch Lyceum        Diploma: ja
2007 MBO Laboratoriumtechniek niv. 3 Zadkine                  Diploma: ja
2003 VMBO TL Comenius College                                       Diploma: ja

Trainingen/Workshops
2017 Training teamleider op festivals
2016 Training in Facebook en Instagram (social media marketing)
2013 Training Sales en klantcontact
2013 Training Marketing
2009 Training voor het inwerken van personeel

Computervaardigheid
Ik beheers het totale pakket Office 365 en Adobe. Daarnaast ben ik vaardig in het beheren en bewerken van Google-apps (Drive, Cloudmanager etc.). Ik heb websites gemaakt met Wordpress en websites bewerkt in Yoomla en CMS. Voor administratieve werkzaamheden heb ik gebruik gemaakt van een online boekhoudsystemen en klant-volg systemen. Daarnaast kan ik video’s editen en foto’s bewerken.

Talenkennis
Nederlands : Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels : Goed
Spaans : Goed, 2e moederstaal

Maria is beschikbaar als een Organisatorische spin in het web
Wat is Maria haar droombedrijf?
Een midden-groot (internationaal) bedrijf.
Wat is Maria haar functiedoelstelling? Ik wil graag doorgroeien naar de functie van projectmanager of teamleider.

Werkervaring
2019 tot heden
Werkgever
: Zakelijke dienstverlener
Functie 
: Officemanager
Werkzaamheden :
In deze functie ondersteun ik de directeur en 2 teams: Team Arbeidsmobiliteit en Re-integratie. Tevens ben ik procesondersteuner en netwerkcoördinator. Ik voer verschillende werkzaamheden uit zoals het afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie, beheren en beschrijven van procesbeschrijvingen, beheren en inrichten van Google-apps, onderhouden van websites en social media kanalen, bewaken en ondersteunen van verschillende projecten, coördineren van het netwerk en communicatiematerialen, organiseren van bijeenkomsten, opleidingsdagen en evenementen, werven en selecteren van netwerkpartners en stagiaires, plannen, bijhouden en beoordelen van de resultaten van de werkzaamheden van de stagiaires en communicatiemedewerker en administratieve werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Google-apps (Drive, Cloudmanager etc.) en CMS.
Reden vertrek: Ik ben hier nog werkzaam

2018
Werkgever :
Reclamebureau
Functie :
Officemanager
Werkzaamheden :
Ik ondersteunde bij verschillende werkzaamheden zoals het opzetten van een nieuw werksysteem in de Cloud en het creëren van een nieuwe werk structuur. Ik voer verschillende werkzaamheden uit zoals het beheren klantcontacten, organiseren van evenementen, grafisch vormgeven van advertenties en diversen, ad hoc werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Google en Office 365
Reden vertrek: Werkzaam bij ander bedrijf

2014 – 2018
werkgever : Organisatie- adviesbureau
Functie : 1 februari 2014 tot 1 februari 2016 als marketing en communicatie medewerker en vanaf
2016 tot 2018 als Officemanager/eventmanager.
Werkzaamheden :
In deze functie ondersteunde ik de directeur bij verschillende werkzaamheden zoals marketingconcepten uitzetten, consumentenbeurzen organiseren en het managen van personeel (zowel op kantoor als tijdens evenementen). Daarnaast voerde ik verschillende werkzaamheden uit zoals het onderhouden en maken van websites, bewaken van projecten, klantcontact onderhoud met zowel exposanten als bezoekers, het grafisch vormgeven van verschillende (promotie)materialen, maken van nieuwsbrieven en persberichten, opmaken van plattegronden, beheren van archief en contracten, inwerken en begeleiden van stagiaires, sales en ad hoc werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Google, Office 365, Wordpress, Yoomla.
Reden vertrek: Werkzaam bij ander bedrijf

2017 - 2018
Werkgever :
Retailer in eventartikelen
Functie : Teamleider
Werkzaamheden :
Het opzetten en afruimen van de verkoopstand, waarbij ik medewerkers aanstuur, klantcontact met festival organisatoren, verkopen van festival gadgets en medewerkers aansturen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Geen
Reden vertrek: Werkzaam bij ander bedrijf

Referenties :
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren : 32-40 uur per week
Reisbereidheid : max 45 minuten
Tarief : Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.