Naar de inhoud.

Proactieve MA/PMO, regio Amsterdam 36-40 uur per week

Persoonlijke gegevens                           Interesse in deze Assistant?
Voornaam : Geraldine                                Klik hier of bel 088 022 23 22
Achternaam : Maarssen
Geboortedatum : 25 juni 1968
Woonplaats : Regio Amsterdam


Wie is Geraldine?

Rustig en zorgzaam persoon, dol op mijn familie, kleine maar fijne vriendenkring, ben blij met het leven. Kenmerkend is mijn positieve instelling en mijn creativiteit die ik tot uiting breng in het bedenken van ideeŽn en het oplossen van problemen. Mijn kracht ligt in organiseren en uitdagingen aan willen gaan. Daarbij ben ik zeer leergierig en nieuwsgierig.

Wat wil Geraldine bereiken?
Ik wil mij in mijn nieuwe functie blijven ontwikkelen. Ik zou het fijn vinden om de komende 5-10 jaar in een prettige omgeving te werken waar het mogelijk is om te blijven leren en met leuke collega’s om te gaan; waar men mijn ambities en potentie ziet en deze stimuleert met het bieden van bijvoorbeeld opleidingen.

Waarom wil Geraldine werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Het persoonlijke contact met Assistant2 spreekt mij erg aan. De functie van ondersteuner sluit goed aan bij mijn competenties en kwaliteiten en je leert een bedrijf goed kennen; dat zie ik als een verrijking van mijn eigen kennis.

Wat doet Geraldine in haar vrije tijd?
Wandelen/hardlopen in het Amsterdamse Bos, film, musea en theater bezoek, volgen van de Eredivisie Voetbal, lezen en sinds kort tuinieren.

Opleidingen
1989-1991 Schoevers College – verschillende certificaten gehaald
1988-1989 Sportmassage – tussenjaar en mijn vader geholpen in zijn praktijk.
1987-1988 HAVO klas 4
1981-1986 MAVO Diploma niveau D
* Na mijn opleiding Schoevers ben ik in 1991 begonnen bij een media bureau,
na een reorganisatie is de toenmalige directie een eigen mediabureau
begonnen. De directie heeft gevraagd of ik in 1993 de overstap wilde
maken om te helpen bouwen aan een nieuw onafhankelijk mediabureau.

Het is er nadien niet meer van gekomen om het volledige Schoevers diploma af te ronden.

Trainingen/Workshops
2014 Management Support – dagcursus Future Proof Skills
2005 -2008 Artemis Deeltijdopleiding Interieurstyling
2005 Artemis OriŽntatiecursus Styling
2003 New Horizons – PowerPoint
1997 Twence training – PowerPoint en Windows
1996 Detex – Personeel en Organisatie
1995 Detex - Textielbrevet

Computervaardigheid
Word, PowerPoint, Excel, Outlook, Lotus Notes, Altair_SAP, Salesforce, Microsoft devices, Mac devices
Social Media: LinkedIn, Instagram, Facebook

Talenkennis
Nederlands : Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels : Goed

Geraldine is beschikbaar als een proactieve en assertieve Directie Secretaresse / Management Assistent / Project Management Assistent die het uitdagend vindt om een sparringpartner te zijn voor de mensen waarmee ik werk.
Wat is Geraldine haar droombedrijf?
Een bedrijf waar ik mijzelf kan zijn, er waardering is voor wat ik doe, waar hard gewerkt wordt maar ook ruimte moet zijn voor ontspanning en humor niet geheel onbelangrijk is.

Wat is Geraldine haar functiedoelstelling?
Het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken van de manager voor wie ik werk.

Werkervaring
Vanaf 1993 t/m 2000 ben ik werkzaam geweest bij een multinationaal reclame- en communicatie adviesbedrijf bij verschillende units: digitaal bureau, onderzoek, DTP/Opmaak, PR/Redactie, ICT en inkoop.

In 2000 is het bedrijf overgenomen door een andere partner. Vanaf dat moment veranderde de naam waar ik tot op heden werkzaam ben geweest en ondersteuning gaf aan de CEO van het mediabureau en later de Managing Director en de Managing Director van de unit reputatiemanagement.

Agendabeheer
(complexe) Afspraken maken
Voorbereidend werk voor de gemaakte afspraken
Mailbeheer
Signaleren van belangrijke mail en daar zelfstandig op acteren
Reis & verblijf
Planning tbv reis & verblijf; vlucht/trein/hotel boeken
Voorbereidend werk voor de gemaakte afspraken tijdens de reis
Verslaglegging
Notuleren/actielijst bijhouden en opvolging van gemaakte afspraken en deadlines
Declaraties/administratie
Verwerken van PO-nrs (ordernummers) tbv office gerelateerde zaken en verwerken van declaraties
Office Management
Verantwoordelijk (niet uitvoerend) voor het goed laten verlopen van receptie, huismeesterschap en restaurant
Mede Project Manager
Verhuizing van 350 m/v naar andere kantoorlocatie.
Communicatie
Begeleiding productie interne digitale nieuwsbrief, huisstijlbewaking van website, drukwerk, look & feel interieur, aanjagen social media, signaleren sponsormogelijkheden bij verschillende vak gerelateerde evenementen.
Organiseren van bijeenkomsten intern/extern
Volledige owner van het project van locatie keuze tot aankleding tot
look & feel event tot keuze hapjes en drankjes.
New Business
Ondersteuning opmaak presentatie, aankleding vergaderkamer, hand en spandiensten.
Relatie-onderhoud
Bedenken en verzorgen van relatiegeschenken voor klanten/relaties/intern, optimalisatie adressenbestand.
Verbindende factor
Probleemoplossend en (ver)bindende schakel binnen de organisatie tussen Directie/Manager en collega’s en vice versa.
Ondersteuning sociale projecten
JINC – organisatie en voorbereidingen van Bliksemstages en Baas van Morgen voor leerlingen in de leeftijd van 8 tot 16 jaar afkomstig van de basisschool en VMBO.
JINC strijdt samen met bedrijven en scholen voor een samenleving waar je achtergrond niet je toekomst bepaalt. Voor meer informatie, ga dan naar www.jinc.nl

Naast bovenstaande ben ik bekend met:
Het zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, behandelen in- en uitgaande post, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, ontvangst bezoek, digitaal archiveren, inkoop kantoor artikelen en apparaten, maken van PowerPoint presentaties.

Voertaal in het bedrijf/organisatie : Nederlands en Engels
Software programma’s : Microsoft en Mac devices, SAP_Altair
Reden vertrek : reorganisatie

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren : 32/36-40 uur per week (full time)
Reisbereidheid : max 45 minuten
Tarief : Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.