Naar de inhoud.

Office manager - GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                                Interesse in deze Assistant?
Voornaam : Martine                                       Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam : van Beek
Geboortedatum : 12 november 1982
Woonplaats : Regio Zuidwest


Wie is Martine?
Ik ben een opgewekt, proactieve, lieve en betrokken persoonlijkheid. Ik manage mijn gezin (man en 2 dochters). Aangezien mijn man een drukke ondernemer is ontzorg ik ons hele gezin. Ik zorg ervoor dat mijn man zijn ding kan doen in zijn onderneming en mijn dochters georganiseerd naar school of het kinderdagverblijf gaan. Ik vind het leuk om net even iets meer te doen dan alleen een boterham en/fruit mee te geven. Dit vertaalt zich ook naar mijn werkleven. Ik probeer altijd “net” even wat meer te doen. Een kopje koffie bij binnenkomst brengen, zorgen voor een opgeruimd kantoor, en vooral met een glimlach.

Wat wil Martine bereiken?
Ik wil graag een leuke uitdagende job, Assistant functie bij een klein tot middelgroot kantoor (nationaal). In de toekomst zou ik graag wellicht in een wat meer internationalere omgeving willen werken. Echter moet ik hiervoor mijn Engelse taal ophalen. Over een jaar zou ik graag hier wat meer verdieping in willen geven door middel van het volgen van een workshop en/of training.

Waarom wil Martine werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Via LinkedIN zie ik de waanzinnige resultaten die Assistant2 haalt d.m.v. het plaatsen van kandidaten bij opdrachtgevers. Fons en zijn team hebben een goed netwerk en zullen met hun kennis en kunde een goede match proberen te maken.

Wat doet Martine in haar vrije tijd?
Sporten, koken, weekend weg, mijn man ondersteunen bij events met zijn bedrijf.

Opleidingen
2012-2013 1- jarig Personeelsmanagement HBO    diploma behaald
2000-2001 Directiesecretaresse, Schoevers           diploma behaald
1999-2000 Secretarieel Medewerker                       diploma behaald

Trainingen/Workshops
2010 Middle Management
2009 VCA Basisveiligheid

Computervaardigheid
MS Word, Excel, Outlook, diverse branche gerelateerde systemen

Talenkennis
Nederlands : Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels : Goed

Martine is beschikbaar als Spin in het web, ervoor zorgen dat een organisatie draait, HRM taken, ondersteunende taken, facilitaire taken.
Wat is Martine haar droombedrijf? Een middelgrote organisatie
Wat is Martine haar functiedoelstelling? Assistant, een volledige ontzorger zijn

Werkervaring
Januari 2018 – heden (6 uur)
Functie :
Office Manager, HR medewerker
Bedrijf : Bloemist, regio Zuidwest
Werkzaamheden :
Mijn man ondersteunen op het gebied van Sales, office management, HR en boekhoudkundig vlak.

September 2013 - heden (24 uur)
Functie : Commerce Assistant/PA/Office Manager
Bedrijf : Vastgoed, regio Zuidwest
Werkzaamheden :
SecretariŽle ondersteuner/ontzorger voor afdeling Commerce, welke bestaat uit Directeur/eigenaar, Financieel directeur, Commercieel directeur en Lease Managers. Aansturing receptioniste en lunchdame. HRM werkzaamheden. Het regelen van diverse privťzaken voor directeur zoals beheer verzekeringen, privť reizen boeken, diverse ad hoc zaken regelen (kleding, facilitaire zaken voor landgoed). Agenda beheer: digitale agenda’s en fysieke agenda’s. Boeken van zakenreizen. Verzorgen huurcontracten en correspondentie naar huurders. CoŲrdineren voorbereiden van PR gerelateerde zaken. Merchandising, brochure, persberichten en beheer website. Vernieuwing huisstijl. Contractbeheer, voorraadbeheer, wagenpark.

Oktober 2011 - september 2013
Functie :
Office Manager
Bedrijf : Technische dienstverlener, regio Zuidwest
Werkzaamheden :
SecretariŽle ondersteuner van directeur/eigenaar.
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden voor kantoor. Klantencontact. Beheer verzekeringen, ICT, wagenpark en VCU certificering. Facturatie en debiteurenbeheer. HRM werkzaamheden, waaronder: Aanspreekpunt voor medewerkers. CoŲrdineren opleidingen/certificeringen. Beheer personeelsdossiers. Opmaken arbeidscontracten. Werving en selectie. Beheer jobboards.
Reden vertrek: Doordat de werkzaamheden en projecten drastisch waren afgenomen, is het arbeidscontract beŽindigd met wederzijds goedkeuren.

Juni 2011 - oktober 2011
Functie : Front Office Medewerker
Bedrijf : Bouwbedrijf, regio Zuidwest
Werkzaamheden :
Telefoonaanname. Behandelen van inkomende en uitgaande post. Alle voorkomende receptiehandelingen. SecretariŽle ondersteuner van werkvoorbereiders en projectleiders.
(Reden vertrek: tijdelijke baan)

Januari 2011 - mei 2011
Functie :
Secretaresse
Bedrijf : Vastgoed
Werkzaamheden :
SecretariŽle ondersteuner van 3 projectmanagers. Telefoonaanname. Agendabeheer. Beheer personeelsdossiers. Reorganiseren en coŲrdineren van archief.
Reden vertrek: tijdelijk, opvang ziekte secretaresse.

Juni 2008 - december 2010
Functie :
Office Manager
Bedrijf : Technisch advies/installatie bureau, regio Zuidwest
Werkzaamheden :
SecretariŽle ondersteuner van 2 accountmanagers. Telefoonaanname. Agendabeheer. Voorraadbeheer van gereedschappen, telefoon, wagenpark en kantoorbenodigdheden. Maken van opdrachtbevestigingen, acquisitie plegen. Alle voorkomende administratieve HRM werkzaamheden. Reden vertrek: de vestiging in Rotterdam werd opgeheven.

November 2004 - mei 2008
Functie :
Directie)Secretaresse
Bedrijf : Makelaarsbureau, regio Zuidwest
Werkzaamheden :
SecretariŽle ondersteuner van directie makelaar en waar nodig 2 assistent makelaars. Alle voorkomende administratieve/facilitaire werkzaamheden. Agendabeheer. Aanmaken panddossiers. Uitwerken correspondentie. Bijhouden website. Opstellen/uitwerken koopakten en taxatierapporten. Maken van fotopresentaties.
Reden vertrek: Geen uitdaging meer n.a.v. personeelswisseling door crisis, waardoor functieverandering genoodzaakt was.

Juni 2003 - november 2004
Functie : Secretaresse
Bedrijf : Notariskantoor, regio Zuidwest
Werkzaamheden :
SecretariŽle ondersteuner van 2 kandidaat notarissen. Klanten contact. Dossiers aanmaken. Beheer archief. Opmaken notariŽle akten. Uitwerken correspondentie.
Reden vertrek: De werkzaamheden waren voor mij niet uitdagend genoeg.

Januari 2002 - mei 2003
Functie : Afdelingssecretaresse
Bedrijf :
Makelaarskantoor, regio Noordwest
Werkzaamheden :
SecretariŽle ondersteuner van 5 makelaars. Telefoonaanname. Informatieverstrekking omtrent projecten. Beheer database website. Verzorgen van aanmelding panden en/of projecten op Funda. Facturatie. Opstellen brochures. Opmaken advertenties. Agendabeheer. Archiefbeheer. Verwerken taxatierapporten. Uitwerken correspondentie.
Reden vertrek: verhuizing richting Oud-Beijerland.

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren : Voorkeur gaat uit naar een baan van 24 uur, echter voor een functie van 32 uur als de functie helemaal fantastisch is, het liefst niet de woensdag en/of vrijdag.
Reisbereidheid : 30 minuten rond woonplaats
Tarief : Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.