Naar de inhoud.

Management Assistant, Spin in het web - GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                      Interesse in deze Assistant?
Voornaam : Liesbeth                           Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam : Crane
Geboortedatum : 5 januari 1985
Woonplaats : regio Randstad


Wie is Liesbeth?
Ik ben een familiemens. Ik ben zorgzaam, hulpvaardig en ik weet wat ik wil. Ik houd van directe communicatie en van aanpakken. Daarnaast denk ik graag mee in oplossingen, kan ik goed luisteren en ben ik proactief. Ik ben nuchter, rustig en ik houd graag overzicht juist in chaotische tijden. Dit maakt dat ik stressbestendig ben. Waar ik voor moet waken is dat ik de verantwoordelijkheid laat waar hij hoort, ik heb soms de neiging om dit te veel naar mij toe te trekken. Hiervan ben ik me bewust en werk ik aan.

Wat wil Liesbeth bereiken?
Ik ambieer een functie waarin ik invloed heb, een functie waar veel afwisseling in zit en waarmee ik mijzelf kan blijven ontwikkelen. Ik ambieer een coŲrdinerende rol waarin ik invloed kan hebben dat taken zo efficiŽnt mogelijk worden gedaan. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ik weet wat er van mij verwacht wordt. Over 5 tot 10 jaar zie ik mezelf graag in een leidinggevende/ coŲrdinerende rol waarin ik beslissingen kan nemen en ervoor kan zorgen dat mensen op een efficiŽnte manier de goede richting op bewegen.

Waarom wil Liesbeth werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik wil graag via Assistant2 geplaatst worden omdat jullie een hoog slagingspercentage hebben waarin ik overgenomen kan worden. Ook omdat er bij Assistant2 mogelijkheden zijn om aan mijn ontwikkeling te blijven werken. Daarnaast heb ik een leuk gesprek gehad met Fons. Fons is erg makkelijk te benaderen, je kan jezelf zijn in zijn aanwezigheid en dit voelt goed. Ik vind het leuk om de “spin in het web” te zijn om te kunnen ontzorgen, om verbindingen te kunnen maken en om mee te denken hoe bepaalde situaties op een efficiŽnte manier opgelost of gedaan kunnen worden. Ook ben ik goed in overzicht houden wanneer de druk toeneemt, ben ik niet bang om beslissingen te nemen en ben ik open en eerlijk in mijn communicatie.

Wat doet Liesbeth in haar vrije tijd?
Ik ben sinds 9 maanden moeder van een gezonde, vrolijke en energieke zoon. Daarnaast vind ik het heerlijk om lekker uit eten te gaan! Ook ga ik regelmatig zwemmen, fietsen en wandelen.

Opleidingen
2012 Management Assistant Totaal Schoevers Den Haag   diploma
2006 Directiesecretaresse/ man. Ass. ID College                geen diploma*
2001 MAVO Ashram College                                                diploma
*persoonlijke omstandigheden

Trainingen/Workshops
- 2016 Feedback geven en krijgen training
- 2016 Enneagrammen training
- 2015 Bejegening
- 2015 OMA (omgaan Met Agressie)
- 2008 Manage je Manager
- 2006 Zakelijk Engels
- 2006 Proposal to Win

Computervaardigheid

- LotusNotes,
- Office pakket (Outlook, Excel, PowerPoint en WORD)
- Applicaties waarmee de Gemeente Leiden werkt: Compas, Navision, Polydoc en SZWnet
- FileLinx, Fiscaalmanager, Unit4 Audition
Internet en Social Media

Talenkennis
Nederlands : Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels : goed

Liesbeth is beschikbaar als Management Assistant, CoŲrdinator, Spin in het web, rots in de branding, sparring-partner
Wat is Liesbeth haar droombedrijf? Ik krijg energie van een organisatie die flexibel is en energiek inspringt op kansen.
Wat is Liesbeth haar functiedoelstelling? Ontzorgen, meedenken, regelen


Werkervaring
12 januari 2018 tot en met heden
Werkgever 
: HBO-instelling, regio Randstad
Functie : Management Assistant
Werkzaamheden :
Bij de HBO-instelling ben ik werkzaam als vervangster van een collega die met zwangerschapsverlof is. Mijn werkzaamheden bestaan uit het ondersteunen van de onderwijsmanager bij het verwerken van de inschrijvingen voor de opleiding, afspraken maken, functioneringsgesprekken inplannen, intake gesprekken inplannen met de studenten en hiervoor dossiers aanmaken. Wanneer er een proeve op de agenda staat is het mijn taak om alles klaar te hebben staan voor de docenten, observatoren, studenten en de Lotusslachtoffers. Het bestellen van lunches en organiseren van informatieavonden behoort ook tot mijn takenpakket. Daarnaast is het ophalen van bezoekers en het reserveren van vergaderzalen met de bijbehorende faciliteiten ook iets wat ik wekelijks doe. De HBO-instelling gaat over naar (samen-)werken vanuit de cloud. Ik behoor tot het kernteam wat nadenkt over de implementatie van dit nieuwe werken en de inrichting van de mappen structuur.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office 360, filemaker, Outlook
Reden vertrek: einde project

20 september 2017 tot en met 5 januari 2018
Werkgever :
Technische dienstverlener, regio Randstad
Functie : Officemedewerker
Werkzaamheden :
Deze technische dienstverlener is klein bedrijf met 3 mensen op kantoor. Ik ben daar aangenomen om de procedures en processen neer te zetten en te verbeteren met de mensen die er werken op kantoor, maar ook met de monteurs. Ik verwerkte werkbonnen in het daarvoor bestemde systeem, om zo de facturen te kunnen betalen aan de verschillende bedrijven waar materiaal gekocht werd. Contact maken en onderhouden met klanten, afspraken maken voor de directeur behoorde hier ook bij mijn werkzaamheden. Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Excel
Reden vertrek: vertrek naar buitenland

15 oktober 2015 tot en met 31 juli 2017
Werkgever :
FinanciŽle dienstverlener, regio Noordwest
Functie : Management Assistant
Werkzaamheden :
Dit bedrijf is ťťn van de grootste accountantskantoren ter wereld en behoort om die reden bij de Big 4. Ik werkte op de vestiging in Noordwest. Een internationaal bedrijf, hierdoor is ook Engels een voertaal. Ik heb een pakket van 8 man waar ik mee samenwerk, twee Partners, drie Directors en drie Senior Managers. De Partner en de Directors hebben een heel team onder zich, ook deze teams kunnen bij mij terecht voor diverse verzoeken. De verzoeken lopen uit van afspraken maken (intern en extern) tot hotels en vluchten boeken, zo ook bezoekers aanmelden en begeleiden. Naast mijn verantwoordelijkheid mijn pakket met mensen te ondersteunen, heb ik ook de verantwoordelijkheid twee projecten draaiende te houden door de administratie hiervan bij te houden, controles uit te voeren, te signaleren en contact te houden met verschillende opleidingsinstituten over onder andere de facturatie. In deze functie ben je ook back-up voor het pakket van een collega in je team die ziek kan zijn of op vakantie is, dit pakket draai je er tijdelijk bij. In mei 2016 heb ik een tweedaagse Global Event in Amsterdam georganiseerd voor 120 man vanuit de hele wereld afkomstig. Mijn rol hierin liep uiteen van zalen reserveren, catering, het social event samenstellen van menu tot de reis erheen en visa aanvragen. Het event is uiteindelijk een succes geworden! Hier naast ben ik verantwoordelijk voor het onboarding proces binnen Business Unit Assurance. Dit houdt in dat ik de mensen, voordat ze bij dit bedrijf komen werken, informeer over hun eerste dag en plan afspraken voor ze in met de juiste afdelingen. Op dat dag dat ze starten ben ik degene die ze opvangt en de benodigdheden zoals laptop en telefoon met ze ophaal en een rondleiding geef.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels/Nederlands
Software programma’s: LotusNotes, ServiceNow,
Reden vertrek: vertrek naar buitenland

15 juli 2015 tot en met 13 oktober 2015
Werkgever : Juridische/financiŽle dienstverlener, regio Zuidwest
Functie : Allround secretaresse
Werkzaamheden :
Dit is een accountantskantoor met drie vestigingen in Nederland. Ik heb gewerkt voor de vestiging in Gouda als all-round secretaresse. Als taken en verantwoordelijkheden had ik: telefoon aannemen, mails beantwoorden/ doorsturen, administratie verwerken, aanmaken van aangiften inkomstenbelasting en indienen, jaarrekeningen controleren en verzenden, post verwerking (inkomend en uitgaand), agendabeheer van de directie, bezoekers ontvangen, correspondentie aanmaken/ aanpassen en verzenden, bestellingen uitzetten, vergaderingen verzorgen, klantregistratie en ondersteuning zijn voor mijn collega’s in Gouda, Alphen aan den Rijn en Ridderkerk. Ook had ik binnen deze functie verantwoordelijkheidsgebieden binnen het facilitaire gedeelte van het kantoor. Dagelijks hield ik de keuken schoon, reinigde ik het koffie apparaat, vaatwasser in en uit ruimen en inventariseerde ik of er nog voorraad was van het drinken, koffie en versnaperingen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: FileLinx, Fiscaalmanager, Unit4 Audition
Reden vertrek: geen klik

11 november 2009 tot en met 12 juli 2015
Werkgever : Gemeentelijke instelling, regio Randstad
Functie : Officemanager
Werkzaamheden :
Ik heb hier 6 jaar gewerkt in verschillende functies. Van Officemedewerker naar Backoffice medewerker naar Officemanager. Ik ben begonnen als office medewerker, in deze functie had ik de volgende verantwoordelijkheden: Telefoon aannemen, Post verwerken, notuleren, brieven aanmaken en versturen, kantoorartikelen inventariseren en bestellen bovendien was ik de secretaresse van de Manager en de consulenten.
In de functie van Officemanager gaf ik leiding aan 7 officemedewerkers. De volgende taken en verantwoordelijkheden kregen een grotere rol binnen mijn functie: meedenken aan en het verbeteren van processen en procedures, knelpunten signaleren en oplossen, controles uitvoeren, bilateraal overleg houden, verantwoordelijk voor de werkverdeling tussen de medewerkers, organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten, bezoekers ontvangen en begeleiden, afspraken inplannen en verzetten en het maken van roosters/planning tbv de verschillende projecten. In deze functie ging ik meer als management assistente fungeren voor mijn manager. Ik beheerde haar agenda, haar mailbox, nam haar telefoon waar en ontving haar bezoekers. Ook maakte ik haar PowerPoint presentaties en notuleerde ik de MT vergaderingen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Polydoc, SZWnet, Compas, Navision
Reden vertrek: geen groei meer mogelijk

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: 1 juli 2019, eventueel in overleg eerder.
Aantal uren: 24 tot 32 uur per week
Reisbereidheid: max 45 min
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.