Naar de inhoud.

HR/project Assistant, GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                           Interesse in deze Assistant?
Voornaam : Petra                                      Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam : de Vlieger
Geboortedatum : 9 november 1968
Woonplaats : Regio Zuidwest

Wie is Petra?
Vrienden en familie omschrijven mij als goedlachs met een gezonde dosis zelfspot die goed kan luisteren en voor hen klaar staat. Ik ben creatief en praktisch ingesteld en raak/ ben altijd betrokken bij het “organisatieteam” als het op feestjes/ weekendjes weg aankomt. Professioneel gezien heb ik altijd oog voor het verbeteren van bestaande processen, houd ik iedereen aangehaakt en zorg ik tussen alle bedrijven door ervoor dat de snoeppot goed gevuld blijft.

Wat wil Petra bereiken?
Na 20+ jaar gewerkt te hebben in de zakelijke dienstverlening wil ik nu mijn skills en vaardigheden inzetten bij een werkgever met een duidelijke maatschappelijke betrokkenheid waar ik, in mijn rol als “Schaap met de 5 poten/ Office Assistant/ Ontzorger”, bijdraag aan het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.

Waarom wil Petra werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 is een bureau dat zeer zorgvuldig de juiste Partner en Assistant bij elkaar brengt. Er wordt niet alleen gekeken naar de competenties en vaardigheden maar ook of het qua bedrijfscultuur en persoonlijkheid matcht. Wat me ook heel erg aanspreekt is dat er reguliere evaluatie momenten zijn zodat ik als Assistant de kans krijg om mijn dienstverlening steeds beter af te stemmen op de behoeften van mijn opdrachtgever. En als laatste het aanbod van trainingen/ workshops zodat ik nieuwe vaardigheden leer/ bestaande vaardigheden kan uitbreiden.

Wat is je motivatie om te werken als Assistant/Ondersteuner?
Ik geniet ervan dat ik als Regel/ ontzorg professional een werkomgeving kan creŰren waarin mijn collega’s zich kunnen focussen op hun eigen vakgebied omdat “de rest” altijd geregeld is.

Wat doet Petra in haar vrije tijd?
Mijn vrije tijd verdeel ik tussen gamen (World of Warcraft is mijn longtime favoriet) en lange wandeltochten maken samen met Max (de hond) en diverse wandelmakkers. In 2018 heb ik het 500 km lange Pieterpad in een keer uitgelopen. Voor 2019 staat het Marskramerpad (in etappes) op de agenda en over uiterlijk 5 jaar wil ik de Camino de Santiago gelopen hebben. Verder ben ik enige uren per week als vrijwilliger werkzaam bij een hondenspeeltuin en theater.

Opleidingen
1990 – 1994 Grafische MTS Mediacollege Amsterdam                            diploma behaald
1989 – 1990 Kunstacademie Willem de Kooning Academie Rotterdam   geen diploma *
1982 – 1987 Havo Hugo Grotius te Delft                                                  diploma behaald
* Opleiding was niet concreet genoeg

Trainingen/Workshops
2018 – Cursus Getting things Done Outlook
2009 – cursus zakelijk Engels
2008 – workshop Time Management
2003 – Module Arbeidsrecht NCOI
2002 – BHV
2002 – Ambtelijk Secretaris Leergang 3
2001 – Ambtelijk Secretaris Leergang 2
2001 – Ambtelijk Secretaris Leergang 1

Computervaardigheid
Microsoft Outlook Word, Excel, PowerPoint.
LinkedIn
Basware: verwerken facturen
SAP module voor aanmaken inkooporders en facturatie
Diverse HRM applicaties voor verwerken declaraties/ recruiting

Talenkennis
Nederland : Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels : Goed (getest, 3 fout van 15)

Petra is beschikbaar als Ontzorgende regelaar, Project Assistant.
Wat is Petra haar droombedrijf? Een organisatie met een duidelijke maatschappelijke functie waar medewerkers de ruimte krijgen om hun dromen te verwezenlijken.
Wat is Petra haar functiedoelstelling? Petra wil dat haar Manager/ Directeur/afdeling zich kan focussen op het besturen/ runnen van de afdeling/ divisie. Dit doet zij door de agenda/ mailbox te beheren, het budget te bewaken, verantwoordelijk zijn voor het Purchase to Pay proces, het voorbereiden van de vergadering, zorgen dat de kantoorruimte tip top op orde blijft, het tijdig vervangen printer cartridges, het schrijven van vacatureteksten, het regelen van afdelingsuitjes en/ of zorgen dat de snoeppot gevuld blijft. Al die 1001 dingen die nodig zijn om de boel gesmeerd te laten verlopen.

Werkervaring
1 mei 2016 – 1 januari 2019
Werkgever:
Telecom bedrijf, regio Zuidwest
Functie: Executive Assistant (Legal, Corporate Communicatie & HR)
Werkzaamheden:
• Beheren agenda’s in Outlook
• Boeken van reizen/ hotels/ lunches/ diners
• Organiseren afdelingsevents
• Contactpersoon zijn voor de interne support afdelingen
• Co÷rdineren interne verhuizingen
• Verantwoordelijk voor bestellingen en factuurcontrole
• Het bewaken van de afdelingsbudgetten + voorbereiden maandelijkse budgetrapportage
• Ondersteuning bij recruiting nieuwe collega’s en onboarding
• Administratieve afhandeling personele mutaties en declaraties
Reden vertrek: tijd voor een nieuwe uitdaging

1 april 2013 –1 april 2016
Werkgever:
Telecom bedrijf, regio Zuidwest
Functie: Management Assistant Corporate Communicatie
Werkzaamheden:
• De taken zoals omschreven bij de functie van Executive Assistant aangevuld met:
het vaststellen van de jaarplanning corporate event kalender (o.a. presentatie cijfers/ maandelijkse informatiesessie met de top 30 managers/ maandelijkse informatiesessie met alle medewerkers).
• Afstemmen corporate kalender met diverse interne stakeholders
• bewaken van tijdslijnen en deze aanpassen
• Boeken van ruimtes/ AV middelen/ Catering corporate events
• Het opstellen van het onboarding programma voor nieuwe medewerkers
• Het opstellen van het afdelingshandboek en deze actueel houden.
• Aanspreekpunt zijn van de externe partijen corporate events (cateraar/ podiumbouwer).
• Versturen corporate invites naar genodigden
Reden vertrek: ivm reorganisatie werd supportcapaciteit anders ingedeeld.

1 mei 2012 – 1 maart 2013
Werkgever:
Telecom bedrijf, regio Zuidwest
Functie: HR Co÷rdinator
Werkzaamheden:
Assistent Directeur HR 50% - werkzaamheden zie Executive Assistant aangevuld met:
• Operationeel aanspreekpunt leverancier L&D platform
• Agendabeheer HR Trainingsruimtes
• Organisatie welkom dag nieuwe medewerkers
Reden vertrek: ivm reorganisatie kwam functie te vervallen

1 april 2011 – 1 april 2012
Werkgever:
Telecom bedrijf, regio Zuidwest
Functie: Training Co÷rdinator
Werkzaamheden:
• Wegwerken achterstand trainingsaanvragen medewerkers
• 1e aanspreekpunt voor medewerkers en managers
• Trainingsadministratie (registratie aanvragen, versturen bevestigingen, herboeken etc).
• Boeken externe locaties + overnachtingen bij meerdaagse trainingen
• Organisatie maandelijkse welkom dag nieuwe medewerkers
• Opstellen kwartaalplanning in house trainingen
Reden vertrek: ivm outsourcing trainingsadministratie kwam functie te vervallen.

1 april 2009 – 1 maart 2011
Werkgever:
Telecom bedrijf, regio Zuidwest
Functie: Recruitment Assistent
Werkzaamheden:
• Zie recruitment support HR Administrator
• Maken joboffers CAO medewerkers retail organisatie
• Door hiring managers aangeleverde vacature teksten controleren/ herschrijven
• Posten vacatures op eigen website en diverse jobboard
Reden vertrek: door outsourcing Recruitmentactiviteiten kwam functie te vervallen.


1 augustus 2007 – 1 maart 2009
Werkgever:
Telecom bedrijf, regio Zuidwest
Functie: HR Administrator (50% recruitment support/ 50% pensioen Administratie),
Werkzaamheden:
• Inplannen sollicitatiegesprekken voor gehele organisatie
• 1e aanspreekpunt voor kandidaten en hiring managers
• Systeemondersteuning recruitment tool
• Aanvragen pre-employability screening
• Inplannen persoonlijkheids- en vaardigheidstesten
• Medewerkers aan/ afmelden pensioenfonds
• Doorvoeren life cycle mutaties pensioenfonds
• Uitzoeken complexe administratieve pensioenproblematiek
• 1e aanspreekpunt voor medewerkers en pensioenuitvoerder
Reden vertrek: reorganisatie

1 december 2001 – 1 juli 2007
Werkgever:
Telecom bedrijf, regio Zuidwest
Functie: Ambtelijk Secretaris
Werkzaamheden:
• Notuleren vergaderingen ondernemingsraad (intern en met bestuurder)
• Opstellen correspondentie ondernemingsraad en toetsen op WOR
• Organisatie verkiezingen en opstellen trainingsprogramma
• Boeken lunches/ reizen

1 november 1998 – 1 december 2001
Werkgever:
Telecom bedrijf, regio Zuidwest
Functie: Telesales Representative/ Binnendienstmedewerker Direct Sales
Reden vertrek: gevraagd om Ambtelijk Secretaris te worden.

Extra curriculaire activiteiten
Vrijwilliger bij hondenspeeltuin en theater sep 2018 – jan 2019 regio Zuidwest

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 36 (heeft voorkeur) tot 40. Voorkeur voor parttime dag op vrijdag ivm vrijwilligerswerk.
Reisbereidheid: max 45 minuten.
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.