Naar de inhoud.

Ondersteuner, 20 uur per week regio Rotterdam

Persoonlijke gegevens                    Interesse in deze Assistant?
Voornaam : Bianca                            Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam : van der Ploeg
Geboortedatum : 22 mei 1969
Woonplaats : regio Zuidwest

Wie is Bianca?
Ik ben al vele jaren werkzaam als directiesecretaresse/management assistente, voornamelijk voor de Holding of de directie van Internationale bedrijven. Ik ben graag organiserend bezig, werk graag “samen” met degene waar ik voor werk en vind collegialiteit binnen een afdeling erg belangrijk. Hectiek en snel schakelen is mij niet vreemd, ik ben vrij goed in staat om in zulke situaties de rust te bewaren.

Wat wil Bianca bereiken?
Ik ambieer een functie in een internationale omgeving. Vind het leuk om in verschillende talen bezig te zijn. Voor mij is wel belangrijk dat ik enige mate van zelfstandigheid heb binnen mijn functie en kan groeien binnen een bedrijf. Een ondersteunende rol past mij goed, maar ook de rol van projectleider welke ik de laatste 2 jaar binnen mijn functie als management assistent heb vervuld ging mij goed af. Samenwerken is voor mij de key to success en ik hoop dit te bereiken binnen een leuke onderneming!

Waarom wil Bianca werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
De ervaring en kennis van Assistant2 is voor mij een belangrijke reden om voor hen werkzaam te zijn. Alsmede de zorgvuldigheid waarmee zij te werk gaan.

Wat doet Bianca in haar vrije tijd?
Ik heb een paard genaamd Isabel samen met mijn dochter en zus. Zij staat op een manege en een aantal keren per week ga ik naar haar toe om haar te verzorgen en te rijden. Verder lees ik graag en luister naar muziek.

Opleidingen
HAVO
MEAO
Spaans Schoevers, beginners/gevorderden/ver-gevorderden
HBO Budgetcoach

Trainingen/Workshops
Training Engels via werkgever (Universiteit van Amsterdam)

Computervaardigheid
Microsoft Word/Excel/PowerPoint, Lotus Notes
Outlook, Salesforce, Dynamics
Ik heb een LinkedIn profiel, alsmede een Facebook pagina

Talenkennis
Nederlands- uitstekend  (getest, 1 fout van 15)
Engels – goed (getest, 3 fout van 15)
Duits – goed  (spreken en schrijven)
Frans – redelijk  (spreken en schrijven)
Spaans – redelijk (spreken en schrijven)

Bianca beschikbaar als ondersteuner, planner, vertaler, rust bewaarder.
Wat is Bianca haar droombedrijf?
Ik werk graag bij een wat groter internationaal bedrijf.
Wat is Bianca haar functiedoelstelling? Een ondersteunende functie waarbij samenwerking belangrijk is.

Werkervaring
2018
Werkgever :
Maatschappelijke stiching
Functie : Budgetcoach
Werkzaamheden :
Financieel begeleiden van vluchtelingen die net in Nederland zijn, alsmede vluchtelingen die hier al langere tijd zijn en inmiddels schulden hebben gekregen. Schulden zichtbaar proberen te krijgen, alsmede een plan van aanpak opstellen + een gedragsvergadering bij de cliënt proberen te bewerkstelligen.

2008 – 2018
Werkgever :
Verzekeraar / Consultancy
Functie : Directiesecretaresse van de COO en CBO, Stage begeleider MBO studenten
Projectleider Financial Planning
Werkzaamheden :
Behandelen in-/uitgaande e-mails, reizen boeken (alsmede aanspreekpunt voor de reizen), notuleren (ENG/NL), begeleiden MBO studenten/contact onderhouden met de diverse MBO scholen, leiden van het project Financial Planning, vergaderingen leiden, opleidingen binnen het bedrijf coördineren alsmede de kosten die hiermee gemoeid zijn bijhouden en controleren/betalingen regelen, algemene facturatie (invoeren/opvolgen). Vertalen van Nederlandse documenten/brochures etc. naar het Engels. Nieuwsbrief maken.
Reden vertrek: Tijd voor een nieuwe uitdaging
Computersoftware: Microsoft, Outlook, Dynamics, Salesforce, Lotus Notes
Voertaal: Nederlands/Engels

1998 – 2008
Werkgever :
Verzekeraar / Consultancy
Functie : Management assistente/Paralegal van 2 directeuren + adjunct directeur International Law Dept.
Werkzaamheden :
Behandelen in-/uitgaande e-mails, reizen boeken, notuleren (ENG/NL), merkenregistratie zelfstandig voeren, contracten/volmachten opstellen, contacten met buitenlandse kantoren/advocatenkantoren. Presentaties maken in het Engels, zelfstandig correspondentie voeren in het Engels. Telefonische-/video conferenties organiseren. Organiseren van bijeenkomsten binnen- en buitenland.
Voertaal: Engels

1992 – 1998
Werkgever :
zakelijke technische dienstverlener
Functie : Directie-secretaresse van de algemeen directeur
Werkzaamheden :
Behandelen in-/uitgaande e-mails, reizen boeken, magazijn voorraden bijhouden, beurzen organiseren + bijwonen, notuleren (ENG/DUI/NL), offertes maken, klantcontact.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren : 20 tot 32 uur
Reisbereidheid : max 45 minuten
Tarief : Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.