Naar de inhoud.

Alleskunner/ondersteuner - GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                  Interesse in deze Assistant?
Voornaam: Veronique                      Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: van Essen
Geboortedatum: 3 juli 1983
Woonplaats: Regio Zuidwest


Wie is Veronique?
Ik ben een enthousiaste, spontane, hulpvaardige en vriendelijke teamplayer die van aanpakken weet. Ik ben gedreven, nauwkeurig, kan goed plannen, sta open voor andermans ideeŽn en doe graag meerdere dingen tegelijk. Ik ben zeer betrokken en dat is ook de reden dat ik voorzitter ben in de oudercommissie van het kinderdagverblijf van ons jongste kind. Ik werk graag samen, neem initiatief, organiseer en plan!

Wat wil Veronique bereiken?
Een baan vinden waar ik met veel plezier naartoe kan gaan heeft de hoogste prioriteit. Een baan waarin ruimte is voor ieders kwaliteiten, en je waardering krijgt voor hetgeen je bij draagt in de organisatie. Daarnaast wil ik nog graag mijn HBO opleiding afmaken om daadwerkelijk mijn diploma op zak te hebben.

Waarom wil Veronique werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 staat bekend om het leveren van kwaliteit. Door mijn jarenlange ervaring ben ik het zeker waard om voor deze kwaliteit te staan en wil ik graag deel uitmaken van dit bedrijf.

Wat doet Veronique in haar vrije tijd?
Afspreken met vriendinnen om te gaan winkelen of lekker kletsen onder het genot van een kopje koffie. Minimaal 1 keer in de week ga ik naar yogalessen om echt even tijd te maken voor mezelf.

Opleidingen
2017 HBO AD Office Management Schoevers                        Diploma niet behaald*
2002 MBO niveau 4 Directiesecretaresse Da Vinci College    Diploma behaald
1999 MAVO-4 Oude Hoven                                                     Diploma behaald
* vanwege zwangerschap niet behaald

Trainingen/Workshops
2009 Emotionele intelligentie
Time Management
English Letters and conversations
2016
ADP Perman
Arbeidsrecht - wat gaat er veranderen?

Computervaardigheid
MS Office - Uitstekend
ADP Perman - Uitstekend
RAET - Uitstekend
Zeer bekwaam in werken met Facebook, Instagram en LinkedIn
Goede bekendheid van Apple Iphone en Ipad

Talenkennis
Nederlands : Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels : Uitstekend (getest, 1 fout van 15)

Veronique is beschikbaar als Ondersteuner, Alleskunner en/of Spin in het web.
Wat is Veronique haar droombedrijf? Een bedrijf of organisatie waar je jezelf mag zijn en je op waarde weten te schatten, je door mag ontwikkelen om zoveel mogelijk uit jezelf te halen.
Wat is Veronique haar functiedoelstelling? Als Assistant heb ik al veel gezien en gedaan waardoor ik mezelf zie als een zeer ervaren Ondersteuner. Graag zou ik mijzelf nog verder doorontwikkelen op het gebied van plannen en organiseren. Voor mij is het belangrijk in mijn functie een grote mate van zelfstandigheid te krijgen binnen een gevarieerd takenpakket. Ontzorgen, regelen en organiseren zijn kerntaken geweest in mijn vorige functies waarin mijn kracht ligt.


Werkervaring
Mei 2018-mei 2019
Werkgever : Advocatenbureau, regio Zuidwest
Functie : (Junior) HR adviseur/ Ondersteuner
Werkzaamheden:
Verzorgen van de gehele personele administratie ter ondersteuning van de HR manager. Pay-roll afwikkeling, meedenken met de organisatie over personele vraagstukken. Werving & selectie van nieuw personeel, voeren van sollicitatiegesprekken en arbeidsvoorwaarden gesprekken.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: MS Office, ADP Perman
Reden vertrek: tijdelijk contract, reorganisatie kantoor

2017-april 2018
Werkgever :
FinanciŽle dienstverlener voor nautische branche, regio Zuidwest
Functie : Assistant op HR
Werkzaamheden:
Verzorgen van de gehele personele administratie ter ondersteuning van de HR manager. Pay-roll afwikkeling, meedenken met de organisatie over personele vraagstukken. Werving & selectie van nieuw personeel, voeren van sollicitatiegesprekken en arbeidsvoorwaarden gesprekken.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: MS Office, RAET
Reden vertrek: tijdelijk contract, vervanging huidige Assistant

2009-2017
Werkgever :
Verzekeraar, regio Zuidwest
Functie : Personal assistant, HR Business Partner, Office Manager
Werkzaamheden:
Als PA ondersteunde ik de country manager in al haar werkzaamheden. Ik stuurde de afdelingssecretaresse aan en organiseerde relatie evenementen.

Bij een verandering in het management werd mij de functie van HR business partner aangeboden. Hierin heb ik alle facetten van HR, van salarisadministratie tot sollicitaties behandeld.

Vanwege de overstap naar parttime in 2016 de functie van office manager gaan bekleden. Hierin ondersteunend voor communicatie en marketmanagement. Tevens verantwoordelijk voor procurement, lease, algemene facilitaire dienstverlening en projectmanagement.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: MS Office, ADP Perman
Reden vertrek: toe aan een vervolgstap

2008-2009
Werkgever :
Detacheerder, regio Zuidwest
Functie : Direct Team secretaresse
Werkzaamheden:
Ik ben binnen dit jaar werkzaam geweest als Assistant bij verschillende organisaties.
Reden vertrek: reorganisatie

2007-2008
Werkgever : Zakelijke dienstverlener, regio Zuidwest
Functie : Office Manager
Werkzaamheden:
Als office manager was ik verantwoordelijk voor personeelszaken en organisatorische zaken. Daarbij ondersteunde ik de diverse managers en teamleiders in hun werkzaamheden. Ik was verantwoordelijk voor wagenparkbeheer, faciliteiten, het voeren van sollicitatieprocedures en de contacten met uitzendbureaus.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: MS Office
Reden vertrek: nieuwe uitdaging

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 24 – 32 uur waarvan 8 uur thuiswerken, op termijn 32 uur vast
Reisbereidheid: maximaal 30 minuten
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.