Naar de inhoud.

Project Assistant/commerciŽle Assistant - GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                          Interesse in deze Assistant?
Voornaam : Stefanie                                Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam : van Halsteren
Geboortedatum : 9 november 1969
Woonplaats : regio Zuidwest

Wie is Stefanie?
Je kunt met een gerust hart zeggen; dat ik iemand ben die van vele markten thuis is en bewuste keuzes maak. Het is dan ook 'my dominant intent to feel good'. Zo heb ik er bewust voor gekozen te gaan ondernemen en er ook bewust gekozen weer in loondienst te werken en met tijdelijke opdrachten mijn ervaring en kennis verder uit te breiden op veel vlakken en in diverse contexten.

In grote lijnen is het zo dat ik iemand ben die:
- Door tijdelijke opdrachten veel ervaring en inzicht heeft gekregen in diverse bedrijf- en klantprocessen en zich hierdoor makkelijk aanpast en zaken vlot eigen maakt.
- Gedreven is en houdt van doelgericht en projectmatig werken met diversiteit in taken.
- Ervaring en plezier heeft in het contact hebben met veel verschillende mensen, taken, bedrijven en afdelingen.
- Nauwkeurig en geordend werkt en aantoonbaar ruime ervaring heeft op administratieve ondersteuning en in projectmatig werken.
- Stabiel in haar schoenen staat en bedreven is in het voeren van professionele koude en warme (telefoon)gesprekken.
- Goed kan samenwerken, stressbestendig is en een commerciŽle flexibele houding heeft.
- Gelooft in invloed, wederzijdse tevredenheid, onderling plezier, vrijheid in een structuur, organisatie en coŲrdinatie en opvolging.

Mijn baan en werkomgeving zijn voor mij leuk en interessant wanneer het voldoet aan deze criteria:
- Diversiteit en veelzijdigheid aan mensen, taken en werkzaamheden. Een afwisselende en zelfstandige job waarin ik samen met mijn collega’s een optimale dienst verleen en tegelijkertijd onze positie in de markt versterk.
- Goed georganiseerde en efficiŽnte werkprocessen, moderne ICT systemen, focus op doelen en projecten met een kop en een staart, resultaten zien, zelfstandig en toch samen, een goed geolied team, vertrouwen en duidelijkheid.


Wat wil Stefanie bereiken?

Een leven lang leren is echt op mij van toepassing; ik heb dan ook ambities!
Zo wil me verder professionaliseren op het commercieel vlak, accountmanagement en projectmanagement. Dit soort cursussen, opleidingen en trainingen staan dan ook hoog op mijn verlanglijstje:
- LEAN, AGILE, SCRUM Master
- LAB Profile -> Words that Change Minds in Speaking & Writing (The Institute for Influence, Shelle Rose Charvet).

Waarom wil Stefanie werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
De persoonlijke benadering en onderliggende intenties van Assistant2 stralen zorgvuldigheid, vertrouwen en kwaliteit uit. Hierin hebben we een goede match.

Wat doet Stefanie in haar vrije tijd?
Ik hou van luisterboeken, fotografie, vrienden & familie, dieren, hoorcolleges, bioscoop, mediteren, reizen, skiŽn, fietsen en wandelen.

Opleidingen
2006 - 2009 HBO Advanced Master NLP + SuDo Patterning® Coach via AlterVision.  Diploma behaald
2001/2006/2011 Buitengewoon Opsporingsambtenaar. NS opleidingen.                       Diploma behaald
1995 OriŽntatie bankbedrijf. LOI.                                                                                    Diploma behaald
1987- 1990 M.E.A.O./ MBO 4 - Secretaresse met extra vak toerisme (6 deelcertificaten)
GK van Hoogendorp in Rotterdam.                                                                                Diploma niet behaald **
1987 M.A.V.O.-D.                                                                                                           Diploma behaald

**omdat ik gezakt ben voor stenografie. Het extra vak toerisme en SEPR waren toentertijd nog geen officieel erkend vak dat meetelde voor een diploma waar dat nu wel officieel erkend is.

Trainingen/Workshops
• Innoveren met Natuurlijk Creatief Denken, NCD Academie 2016
• Business Model You, NCD Academie 2016
• Winstgevende plannen voor ondernemers, Femke Hogema 2016
• Masterclass Business plan op 1A4, Marc van Eck 2016
• Masterclass Identieteitsmarketing, Kaj Morel 2016
• Masterclass Neuromarketing, Fiona Kloosterman 2016
• Koud bellen, Claudia Bouwens (alias Belmeisje) 2016
• Succesvol campagne voeren met Active Campaign, The Next Trainer 2016
• MPOP, Maak prachtige online programma’s, Simone Levie Business Coach
• 2014/2016
• Experts Academy, Brendon Burchard 2013
• LAB-Profiling AlterVision/ Shelle Rose Charvet 2007

Computervaardigheid
Office, Outlook, Excel, PowerPoint, Intranet, bedrijfssystemen, met 2 schermen werken, Gmail, Google Drive, Agendabeheer, data-entry. CRM/ERP dossieropbouw/ acties uitzetten en opvolging/communicatie in Kis, Baan, Flow en Accountview.
EMPOWER 81/ ISA (intranet/naslag/informatie), UAD (telefoonsysteem), FLOW, GOOGLE MAPS voor exacte locatie bepaling, PHONEFIX (wegenwachtsysteem met storingsoplossingen voor auto’s).

Social Media: LinkedIn, Youtube, Instagram, Pinterest, Twitter en Facebook. Ik ben nu voornamelijk actief op LinkedIn, in iets mindere mate op Instagram en Pinterest (volg ik meestal). Twitter en Facebook accounts heb ik, echter ik doe er nu weinig mee.

Talenkennis
Nederlands : Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels : Goed
Ik wil graag mijn kennis van Engels en Duits (nu B2) naar een hoger niveau brengen.

Stefanie is beschikbaar als commercieel binnen- en buitendienst, projectmanagement. Een ondernemende functie met afwisselende taken en een grote mate van zelfstandigheid.
Wat is Stefanie haar droombedrijf? Een internationaal bedrijf, zakelijke dienstverlening, B2B, met focus op vooruitgang en moderne systemen en e-learning.
Wat is Stefanie haar functiedoelstelling?
Vooral plezier hebben in en trots zijn op datgene wat we samen tot uitdrukking brengen. Ik wil me productief voelen door te focussen op het groter geheel en gewenste resultaat. Hierbij vind ik belangrijk rekening houden met klant- en bedrijfsbelang en te anticiperen op veranderingen. Inzoomen met een scherp oog voor het van -A tot Z- proces en weer uitzoomen.

Werkervaring
1 december 2018 tot en met 1 maart 2019 
Werkgever :
Maak industrie voor luchtvaart
Functie : Administrative Support Assistant Sheet Metal.
Werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden:
Assistent teamleiders, Quality Control, middenveld en technische operators van het productieproces. Dagelijkse afstemming teamleiders, QC en productie. Het verbeteren, optimaliseren en standaardiseren werkplaatsorganisatie en meetgereedschappen volgens 6S. Non Conformaties initiŽren in Kis; onderzoeken, analyseren wat is er gebeurd.
Computer/ Software: Office, Outlook, Kis, ERP (Baan) en deelnemen aan Scrumsessies. Voertaal Nederlands en Engels. Reden vertrek: Tijdelijke opdracht in eerste instantie overeengekomen tot en met 31 mei 2019. Omdat men een andere koers ging volgen en meer teamleiders aangenomen zijn, zullen deze werkzaamheden door hen worden uitgevoerd.

1 juli 2018 tot en met oktober 2018
Werkgever :
Dienstverlenende instelling, regio Zuidwest
Functie : Projectmedewerker/Assistent migratie Windows 7 - Windows 10
Werkzaamheden:
Een superinteressante leuke tijdelijke opdracht als projectmedewerker/ assistent testcoŲrdinator in het team dat de migratie Windows 7 - Windows 10 vormgeeft.
Werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden: Agenda beheer, functioneel beheerders via telefoon en e-mail benaderen om functionele testen in te plannen, bewaken voortgang ingeplande testen, verwerken planning en testresultaat, verzamelen testbevindingen en overdragen, rapporteren problemen in het testproces, dagelijks afstemmen met de test coŲrdinator, deelnemen aan overleg, een nieuwe workflow vormgeven, documenteren en overdragen aan mijn opvolgers en deelnemen aan Scrumsessies.
Reden vertrek: Een tijdelijke functie die ik via Timing vervulde. Er waren interne kandidaten die het werk overnamen.
Voertaal Nederlands
Computer/Software: Office, Excel, Outlook mail en agenda, Word, PowerPoint

1 april 2018 tot en met 1 mei 2018
Werkgever :
Farmaceut, regio Zuidwest
Functie : Consumer service B2C
Werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden:
via telefoon en email communiceren met consumenten met vragen en klachten, administratief verwerken, oplossingen bedenken, dossier van A-Z beheren, meedenken met de klant en bedrijf, overleg met marketing en sales bij ontwikkeling. Voertaal Nederlands en Engels.
Computer/Software: Office, Outlook mail en agenda, Excel, PowerPoint, Word.
Reden vertrek: Na proeftijd beŽindigd; geen klik.

1 februari 2018 tot en met 1 maart 2018
Werkgever :
Dienstverlener op gebied van acquisitie, werken vanuit huis
Functie : Sales Assistant van accountmanager B2B, tijdelijke opdracht.
Werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden:
Acquisitie, ondersteunen accountmanagers van externe bedrijven bij het ontwikkelen van New Business; koud bellen en toch een warme binnenkomer bij een potentiŽle klant, genereren van afspraken met potentiŽle klanten. Alleen werken vanuit huis voelde te eenzijdig. Voertaal Nederlands. Omdat ik mezelf op commercieel vlak wilde ontwikkelen en vooral ook uit praktische overweging ben ik deze opdracht aangegaan zodat er brood op de plank was.
Computer/Software: Belcentrale en ERP systeem, E-learning, Office, agendabeheer.

December 2017 tot en met februari 2018
Werkgever :
Dienstverlener in retail, regio Zuidwest
Functie : Supervisor B2B inventarisatie retail.
Werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden:
Relatiebeheer met de Retail-opdrachtgever, organiseren transport, en leiding geven aan werk en taakverdeling medewerkers ter plaatse; verspreid over de Nederland en BelgiŽ.
Dit was op basis van een nul uren contract. Omdat ik zelfvoorzienend ben en ook mezelf weer verder wilde ontwikkelen heb ik uit praktische overweging deze opdracht aangenomen. Voertaal Nederlands.
BeŽindigd: toe aan een nieuwe uitdaging. Ook omdat een grote opdrachtgever wegviel en ik geen tot weinig uren meer ontving.
Computer/Software: Office, Excel

Oktober tot november 2017
Werkgever :
FinanciŽle dienstverlener
Functie : Klantenservice medewerker/ Data Entry. Tijdelijke opdracht.
Werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden: stonden in het teken van overname migratie dossiers. Voertaal Nederlands. Omdat ik zelfvoorzienend ben en ook mezelf weer verder wilde ontwikkelen heb ik uit praktische overweging deze opdracht aangenomen.
Computer/ Software: data-entry/ invoeren en overzetten in een ander systeem, 2 schermen, Excel, Outlook, Intranet en bedrijfssystemen.

Juni, juli en augustus 2017 Alarmcentrale voor voertuigen, regio Zuidwest
Functie :
Internationaal Voertuigen- en Personen Hulpverlener Alarmcentrale. Een heel leuke baan, in een dynamische werkomgeving met een afgebakend tijdelijk contract puur ter ondersteuning voor het hoogseizoen.
Werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden:
Mensen zorgen uit handen nemen op crisismomenten. Telefonisch Nederlands, Duits en Engels spreken en schrijven. Soepel en snel schakelen: van meeleven met de klant tot het snel regelen van een oplossing. Overzicht behouden en tegelijkertijd oog voor details. Aanmaak en zorgvuldige dossieropbouw, duidelijke gespreksnotities, acties uitzetten naar collega’s.
Computer/Software: Met 2 schermen werken, EMPOWER 81/ ISA (intranet/naslag/informatie), UAD (telefoonsysteem), FLOW (dossieropbouw/CRM/ acties uitzetten/communicatie), GOOGLE MAPS voor exacte locatie bepaling, PHONEFIX (wegenwachtsysteem met storingsoplossingen voor auto’s).

2011 tot en met mei 2017 Ondernemer bij verschillende dienstverleners, regio Zuidwest
Tot en met 2014 in combinatie met loondienst bij vervoersmaatschappij. Ik heb er bewust voor gekozen datgene wat ik als ondernemer geleerd heb vanaf 2017 weer in loondienst in de praktijk te brengen. Als ondernemer heb ik mezelf op diverse vlakken ontwikkelt en in de praktijk veel geleerd; ik heb nieuwe paden bewandeld en stap voor stap geleerd te lopen, anticiperen en handelen. Mijn kennis en ervaring heb ik ontwikkelt in o.a. deze projecten:

- Identiteitsmarketing, Eventmanagement bij zakelijke dienstverlener
- Ambassadeur en Front Office bij een netwerk cafť
- Event manager bij zakelijke dienstverlener
- Event manager, trainer en spreker workshops bij platform voor starters/ in-between jobbers
- Locatie scout, Trainer en Co-founder dienstverlener voor persoonlijke ontwikkeling

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:
New product development, creŽren van bedrijfsplannen, visie, trajecten, trainingsmateriaal, werken in en aan projecten.
Commercieel: Acquisitie gesprekken, relatiebeheer ondernemers, trainers, coaches en locaties. Deelnemers werven+ inschrijven, programma informatie verstrekken, begeleiden tijdens groeps- en individuele processen.
Onderhandelen en afspraken vastleggen, netwerken, verbinden, kennis delen, inspireren, samenwerken.
Communicatie en marketing: Presentaties maken en geven, persberichten schrijven, social media, website beheer, creŽren flyers, fotobewerking.
Organiseren: evenementen en logistieke processen.
Officetaken: plannen, administratieve werkzaamheden, email, offertes, agenda beheer, boekhouding, documentatie, klantenservice van A-tot-Z.
Computer/ Software: GOOGLE Gmail, Agenda, Drive, EVERNOTE, Podio, E-learning, Officepakket, Word, Excel, PowerPoint, Canva, Wordpress Website beheer, Hootsuite, Social Media. Voertaal Nederlands, Engels en Duits.

2001 tot 01-01-2015 Vervoersmaatschappij, regio Zuidwest
Functie: Hoofdconducteur
Van 2008 tot 2012 werkte ik naast mijn werkzaamheden als Hoofdconducteur als Event manager bij een zijtak van vervoersmaatschappij.
Werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden:
Buitengewoon Opsporings Ambtenaar OV, kennis van wet en regelgeving op het spoor. Veiligheidsfunctionaris, Optimaliseren klantreis en -beleving, zelfredzaam, samenwerken, hands-on, relativeringsvermogen, timedeadlines en peakloads, controle vervoersbewijzen, EHBO-diploma. Voertaal Nederlands en Engels en Duits bij anderstalige mensen.
Computer/Software: veel E-learning en digitaal toetsing, Railpocket, NS reisplanner.

Werkervaring voor 2001
1999 - 2001 Perronopzichter Vervoersmaatschappij, Arrival Landside Agent bij luchtvaartmaatschappij, Customer Service Agent Germany vervoersmaatschappij, Personenhulpverlener alarmcentrale, 1991 – 1999 Sales Consultant, commerciŽle dienstverlener. Voertaal Nederlands, Engels en Duits.

Referenties
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 32 – 36. 4 dagen van 8 of 9 uur. 40 uur is bespreekbaar met werken op afstand mogelijkheid.
Reisbereidheid: vanaf je woonadres max 45 minuten
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.