Naar de inhoud.

Alleskunner, professional Organizer, 40 uur per week, regio Amsterdam

Persoonlijke gegevens                                     Interesse in deze Assistant?
Voornaam: Christiene                                         Klik hier of bel 088 022 23 22
Achternaam: van Dam
Geboortedatum: 14 september 1966
Woonplaats: regio Noordwest


Wie is Christiene?
Een vrolijke, doelgerichte aanpakker, ondernemend, pragmatisch, professioneel en betrokken. Zonder mijzelf uit het oog te verliezen en in staat zakelijk te blijven. Ik maak graag het verschil, ben zorgzaam, sociaal en positief. Ik kan goed luisteren maar houd niet van gezeur. Ik schakel snel tussen diverse werkzaamheden en niveaus en houd daarbij het hoofd koel en blijf het overzicht bewaren. Anderen omschrijven mij als loyaal, betrouwbaar, optimistisch, besluitvaardig, verbinder en een team player. Iemand die altijd haar afspraken nakomt, uitdagingen niet uit de weg gaat en feedback durft te ontvangen en te geven. Daarbij handel ik in het belang van de organisatie en neem graag het initiatief. Wat is mijn leerpunt? Niet altijd te snel willen gaan, soms iets minder ongeduldig en kwaliteitsgericht zijn.

Wat wil Christiene bereiken?
Mijn ambitie is om mijn energie en ervaring kwijt te kunnen in een afwisselende baan waarin ik zelfstandig (binnen een team) kan werken, waar ik in contact kan zijn met collega’s en/of klanten, er ruimte is voor pro activiteit, om met elkaar na te denken over nieuwe kansen/ mogelijkheden en verbeteringen en elkaar scherp te houden. Ik ben loyaal aan de organisatie waaraan ik mij verbind. Mijn doel is heel eenvoudig; met veel plezier werken, iets kunnen toevoegen en van waarde zijn.

Waarom wil Christiene werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Via een bekende werd ik op Assistant2 gewezen. De persoonlijke benadering en het hoge plaatsingspercentage spreekt mij aan. Dat zegt mij veel over de werkwijze van Assistant2, professioneel, zakelijk maar met oog voor de mens achter het CV. Ik ben op zoek naar een werkgever waar ik ruimte en het vertrouwen krijg om te doen waar ik goed in ben, ontzorgen en structureren.

Wat doet Christiene in haar vrije tijd?
In de vrije tijd die ik mezelf gun houd ik me bezig met de paardensport, voorheen als fervent beoefenaar, tegenwoordig als begeleider van mijn dochter. Ontspanning vind ik ook in het lezen van een mooi boek, het rommelen in de tuin of mountainbiken in het Noord-Hollands Duinreservaat.

Daarnaast ben ik, op vrijwillige basis, als commercieel/secretarieel medewerker verbonden aan een stichting die zich inzet voor een grotere bekendheid en bewustzijn van de kwetsbaarheid en kwaliteiten van het cultuurhistorisch waardevolle landschap in de driehoek Amsterdam, Velsen en Alkmaar.

Overig vrijwilligerswerk:
- Vanaf 1989, diverse bestuursfuncties Paardensport vereniging, regio Noordwest
- Vanaf 2014, wedstrijdsecretaris Paardensport vereniging, regio Noordwest
- Jaarlijks collectant voor het KWF en het Fonds Gehandicaptensport
- Mantelzorger ouders

Opleidingen:
1988 Meao, Mr. J.L. de Bruyn Kops Meao te Alkmaar        Diploma behaald, incl. certificaat DS
1986 Havo, Bonhoeffer College te Castricum                      Diploma behaald
1983 Mavo, Henricus Mavo te Castricum                            Diploma behaald

Trainingen/Workshops:
2017 Professional Organizer (Organizing Works)
2016 Agile Werken (Xebia Agile Consulting)
2016 Power Projectassistent (Management Support Opleidingen)
2016 Hostmanship (Letsgoactive en Innergie)
2014 Leidinggeven aan de Onderstroom (Rijnconsult)
2014 Leiderschap met paarden (Rijnconsult)
2009 Psychologie en uw persoonlijkheid op het werk (Secretary Management Institute)
2009 Gespreksvoering voor Teamleiders (Bouwman Communicatie)
2009 Goed Werkgeverschap (HRM College)
2006 Emotionele intelligentie (Schouten & Nelissen)
2005 Effectief samenwerken (Jansse en Koekkoek)

Computervaardigheid
MS Office 365; Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Skype. SharePoint, iBabs, YouForce, TopDesk, LinkedIn, Facebook, SAP ERP, Oodo, iOS, Magister, Wordpress

Talenkennis
Nederlands : Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels : Uitstekend (getest, 0 fout van 15)

Christiene is beschikbaar als senior managementassistente en professional organizer.
Wat is Christiene haar droombedrijf? Een organisatie met een informele cultuur, waar oog is voor mensen en ruimte om ieders kwaliteit in te zetten.
Wat is Christiene haar functiedoelstelling? Een bijdrage mogen leveren aan de doelstelling van de organisatie, waar ik mijn kwaliteiten kan benutten zodat ik elke dag met plezier kan werken en de organisatie van dienst kan zijn.

Werkervaring
7 januari 2019 tot heden
Werkgever : Schoolinstelling, regio Noordwest
Functie : Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Complex agendabeheer, zelfstandig be- en afhandelen van telefoon, e-mailverkeer/post,
voorbereiden en verslagleggen van diverse vergaderingen.
Verantwoordelijk voor het opstellen en afhandelen van schorsings- en verwijderingsbrieven, het plaatsen van content op de website, het up to date houden van de website, het inrichten en onderhouden van een school intranetsite in SharePoint. Het bijwerken van de schoolinformatie op diverse externe (media)kanalen. Opstellen van digitale nieuwsbrief voor ouders leerlingen.
Analyseren bestaande werkprocessen, verbetervoorstellen doen en implementeren.
Voertaal organisatie: Nederlands
Software : MS Office 365, SharePoint, Magister, Wordpress
Reden vertrek : betreft een tijdelijk contract tot einde schooljaar.

1 april 2018 tot januari 2019
Werkgever :
Re-Integratie en Outplacement organisatie, regio Noordwest
Functie : Supportmedewerker/coŲrdinator salesteam
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor het optimaliseren van de onderlinge samenwerking binnen het salesteam, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers, het opstellen en versturen van offertes, het inplannen van oriŽntatieprogramma’s, het verbeteren van de werkprocessen en het invoeren van nieuwe werkwijzen binnen de gehele organisatie, het inkopen van leads voor professionele hulpverlening t.b.v. re-integratie en outplacementtrajecten, het verwerken van gegevens van kandidaten en opdrachtgevers in het klantensysteem Odoo, het ondersteunen van de re-integratie en outplacement adviseurs op het gebied van receptie, administratie, financiŽle administratie en telefonie. Het verwerken van reis- en onkostendeclaraties in Excel, het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden op secretarieel en facilitair gebied zoals inkoop kantoorartikelen, sleutelbeheer, organiseren teamuitjes en bedrijfsfeesten.
Voertaal organisatie : Nederlands
Software : MS Office 365, SharePoint, Odoo
Reden vertrek : te weinig werk en uitdaging. Als enige op kantoor mis ik de sociale contacten.

1 januari 2009 tot 30 juni 2017
Werkgever :
Waterleiding bedrijf, regio Noordwest
Functie : combinatiefunctie Teamleider Managementondersteuning (20%) en Managementassistent algemeen directeur (80%)
Werkzaamheden teamleider :
Verantwoordelijk voor het behalen en bewaken van de teamresultaten, coachen van de teamleden bij hun ontwikkelingsmogelijkheden en competentieontwikkeling, het optimaliseren van de onderlinge samenwerking binnen de managementassistentenpool en het verbeteren van werkprocessen, ombouwen van de traditionele ťťn op ťťn managementondersteuning naar een volwaardig gecentraliseerde pool van managementassistenten die organisatie breed werkt volgens de principes van Het Nieuwe Werken; plaats- en tijdonafhankelijk en het nemen van eigen verantwoordelijkheid, uitvoeren en bewaken ziekte- en verlofadministratie en de HRM-cyclus (jaarplan-, functionerings- en resultaatgesprekken)
Werkzaamheden managementassistent directeur :
Zeer complex agendabeheer, zelfstandig afhandelen van e-mails, binnenkomende telefoongesprekken, voorbereiden en verslagleggen van diverse vergaderingen, zowel in- als extern waaronder MT en RvC, organiseren van bedrijfsfeesten, congressen, seminars, back-up directiesecretaris en collega’s uit assistentenpool, boeken van reizen en bijeenkomsten, maken van presentaties in PowerPoint.
Voertaal organisatie : Nederlands.
Software : MS Office 365, Youforce, Desktop, SAP ERP, SharePoint, IBabs.
Reden vertrek : Reorganisatie.

1 oktober 2001 tot 1 januari 2009
Werkgever :
waterleidingbedrijf, regio Noordwest
Functie : Managementassistent Natuur & Recreatie, Klant & Markt, Informatie & Middelen
Werkzaamheden :
Complex agendabeheer, zelfstandig be- en afhandelen van telefoon, e-mailverkeer/post,
voorbereiden en verslagleggen van diverse vergaderingen, zowel in- als extern, organiseren van bijeenkomsten, congressen, boeken van reizen, projectleider of - ondersteuner diverse interne projecten.

1 maart 1992 tot 30 september 2001
Werkgever :
groothandel in drogisterijartikelen, regio Noordwest
Functie : Commercieel medewerker in- en verkoop
Werkzaamheden : 
Persoonlijke en telefonische verkoop van producten, inkoop reguliere producten in binnen- en buitenland, het voorbereiden en bijwonen van vakbeurzen, coŲrdineren van de jaarlijkse uitverkoopfolder (oplage 800.000 stuks), alle voorkomende administratieve werkzaamheden, alle voorkomende magazijn werkzaamheden.
Voertaal organisatie : Nederlands.
Software : MS Office, King financieel.
Reden vertrek : beŽindiging bedrijfsvoering.

1989-1992
Werkgever :
Cultuur theater instelling, regio Noordwest
Functie : Secretaresse adjunct-directeur
Werkzaamheden :
Als secretaresse was ik verantwoordelijk voor de ondersteuning van alle afdelingen op secretarieel gebied. Ook de secretariŽle ondersteuning bij de organisatie van het tweejaarlijks Nationaal muziekconcours behoorde tot mijn taken.

1988-1989 Diverse secretariŽle functies via uitzendbureaus
1981-1985 Parttime verkoopster

Referenties
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : Op korte termijn, in overleg.
Aantal uren : 32 tot 40 uur
Reisbereidheid : max 45 minuten 
Tarief : Op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.