Naar de inhoud.

Office Assistant / Manager voor 32 tot 40 uur p/w, Regio Zuidwest


Persoonlijke gegevens                         Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Eline                                       Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: Kuijpers
Geboortedatum: 14 februari 1995
Woonplaats: regio Zuidwest

Wie is Eline?
Ik ben een bezige bij en ben graag onder de mensen. Ik leer ook graag nieuwe dingen.
Verder ben ik sociaal, nuchter, tikkeltje eigenwijs en altijd vrolijk. Het ondersteunen zit in mijn bloed. Ik merkte dat vroeger al toen ik mijn vader ondersteunde met bijvoorbeeld weekendjes weg of vakanties plannen. Privť word ik ook echt als een regelaar gezien. Ik krijg energie van het ontzorgen en meedenken met de organisatie.

Wat wil Eline bereiken?
De functie die ik ambieer in de toekomst ligt tussen officemanagement en het HR vak in. Ik vind dat je overal voor moet open staan om zo nieuwe uitdagingen aan te kunnen gaan.
Waar ik mezelf zie over 5 jaar? Als office manager die overal inzetbaar is en die het bedrijf samen met collega’s naar een hoger niveau tilt. Om dat te realiseren wil ik mezelf graag blijven ontwikkelen door middel van trainingen/workshops of opleidingen, maar ook zeker door werkervaring.

Waarom wil Eline werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
De persoonlijke en professionele aanpak. Het persoonlijke contact vind ik erg prettig. Waar je elders een nummertje bent krijg je hier bijvoorbeeld op je verjaardag een leuke verjaardagskaart! Er wordt niet alleen gekeken naar een cv, maar ook naar de persoon er achter. Bij andere bedrijven heb ik dat nog niet meegemaakt.

Wat doet Eline in haar vrije tijd?
Het liefst ben ik altijd bezig. Is het niet met sporten, lezen, koken of het volgen van verschillende cursussen dan is het wel met sociale activiteiten

Opleidingen
2017 tot 2018 HBO Officemanagement deeltijd, Rotterdam                     Diploma niet behaald*
2012 tot 2016 MBO4 DS/managementassistent, Florijn College              Diploma behaald
2011 tot 2012 MBO4 Medewerker Maatschappelijke zorg, ROC              Diploma niet behaald**

*niet te combineren met werken
**verkeerde keuze

Trainingen/Workshops
2019 Lean Six Sigma Yellow Belt
2017 Timemanagement
2016 Microsoft Office
2014 Juridisch secretaresse
2014 Medisch secretaresse

Computervaardigheid
Software: iOS, Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Skype, OneNote, Outlook), Google Drive, Gmail, Gsuite, Slack, Pages, Numbers, Jira, Dropbox, Wunderlist
Social Media: Facebook, LinkedIn, Instagram

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed

Eline is beschikbaar als Management Assistant, officemanager, HR-assistant, of project Assistant.
Wat is Eline haar droombedrijf?
Een middelgrote tot grote organisatie met een open cultuur, waar ontwikkeling wordt gestimuleerd en eigen inbreng wordt gewaardeerd.
Wat is Eline haar functiedoelstelling? Onmisbaar zijn in de organisatie, ontzorgen zodat de collega’s zich kunnen focussen op de hoofdtaak.


Werkervaring
25 februari 2018 tot 28 februari 2019
Werkgever:
Horeca keten, regio Zuidwest
Functie: Officemanager
Werkzaamheden:
Ondersteunen directie, ontvangst gasten, beheer telefoon, gastenontvangst, beheer post- en factuurstromen, facilitaire zaken, technische Dienst planning administratie en externe partijen, beheer wagenpark, beheer servicedesk, aansturen schoonmaak, projectondersteuning, customer service, schadebehandeling, ondersteunen HR afdeling.
Voertaal: voornamelijk Nederlands
Computersoftware: Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Skype, OneNote, Outlook), Google Drive, Gmail, Gsuite, Wunderlist
Reden van vertrek: Op zoek naar een nieuwe uitdaging

1 juni 2017 tot 23 februari 2018
Werkgever:
Carwash fanchise organisatie, regio Zuidwest
Functie: Officemanager
Werkzaamheden:
Ondersteunen countrymanager (BeNeLux), ondersteunen regiomanager, beheer telefoon, beheer post- en factuurstromen, crediteurenadministratie, maken financiŽle rapportages, personeelsplanning, schadebehandeling auto’s, facilitaire zaken etc.
Voertaal: Nederlands en Engels
Computersoftware: Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Skype, OneNote, Outlook), Wunderlist
Reden van vertrek: faillissement

1 augustus 2016 tot 31 mei 2017
Werkgever:
Automatiseringsbedrijf, regio Zuidwest
Functie: Officemanager
Werkzaamheden:
Ondersteunen directie, ontvangst gasten, beheer telefoon, beheer post- en factuurstromen, crediteurenadministratie, organisatie diverse activiteiten, maken financiŽle rapportages, HR-taken, facilitaire zaken etc.
Voertaal: Nederlands en Engels
Computersoftware: iOS, Google Drive, Gmail, Slack, Pages, Numbers, Jira, Dropbox, Wunderlist
Reden van vertrek: op 40 uur begonnen, uiteindelijk bleef er maar 16 uur over. Dit vond ik te weinig

1 november 2015 tot 1 mei 2016
Werkgever:
Marketingbureau, regio Zuidwest
Functie: Office assistant
Werkzaamheden:
Ondersteunen directie, ontvangst gasten, ondersteunen HR manager, beheer ontvangstbalie, beheer zaalbezetting, beheer post- en factuurstromen, beheer telefoon, beheer servicedesk, HR-taken, facilitaire zaken
Voertaal: Nederlands en Engels
Computersoftware: Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Skype), Gmail, Wunderlist
Reden van vertrek: einde stage

5 januari 2015 tot 31 juli 2015
Werkgever:
Goede doelen organisatie, regio Zuidoost
Functie: Front Office medewerker
Werkzaamheden:
Beheer ontvangstbalie, beheer zaalbezetting, beheer post- en factuurstromen, beheer telefoon, bijwerken archief, voorbereiden bestuursvergaderingen, notuleren bij teamvergaderingen, organisatie diverse activiteiten.
Computersoftware: Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Reden van vertrek: einde stage

6 januari 2014 tot 30 mei 2014
Werkgever:
Onderwijsinstelling, regio Zuidwest
Functie: Managementassistent ICT
Werkzaamheden:
Gasten ontvangen, receptie activiteiten, bijwerken archief, notuleren bij afdelingsvergaderingen, opzetten relatie bestanden, maken financiŽle rapportages.
Computersoftware: Windows, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
Reden van vertrek: einde stage

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren : 32 uur, verspreid over vijf dagen waarvan dinsdag en donderdag 1 dagdeel
Reisbereidheid : 45 minuten
Tarief : Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd