Naar de inhoud.

Parlo Italiano! PA / Ervaren Senior Assistant, 40 uur - GEPLAATST



Persoonlijke gegevens                                     Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Laura                                                  Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam: Coletti
Geboortedatum: 7 februari 1964
Woonplaats: regio Randstad

Wie is Laura?
Het hebben van een Italiaanse vader, een bijzondere moeder en het doorbrengen van mijn kleuterjaren in Amerika hebben gezorgd voor een ‘internationale’ opvoeding. Ik ben een mensenmens en ben geÔnteresseerd in verschillende culturen en achtergronden.

Mijn zoons (16 en 26) een fijn ‘thuis’ kunnen bieden, vind ik belangrijk. Zij zorgen er op hun beurt voor dat geen dag hetzelfde is en dat ik ‘digitaal’ jong blijf.

Blijkbaar ben ik toch wel Nederlands genoeg om me bijna te verontschuldigen als het over mezelf en over mijn kwaliteiten gaat. Dit kopje van tekst voorzien is voor mij dan ook een uitdaging. Professioneel ben ik een zeer ervaren, betrouwbare, nauwkeurige, creatieve en geÔnteresseerde assistente. Ik ben goed in het structureren en managen van processen, vind het belangrijk een vertrouwens¬band op te kunnen bouwen; denk mee en ben proactief. Ik word vrolijk van het maken van mooie presentaties en documenten met oog voor design en detail.

Wat wil Laura bereiken?
Ik wil het verschil maken! Ik wil het naar mijn zin hebben in een enerverende, afwisselende en verantwoordelijke functie, bij een bedrijf waar men waardeert dat ik mijn kwaliteiten en ervaring voluit inzet en waar ik nog verborgen talenten in mezelf kan ontdekken en de kans krijg deze verder te ontwikkelen.

Waarom wil Laura werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 staat voor integriteit en kwaliteit. Eigenschappen waar ik voor 100% achter sta.

Wat doet Laura in haar vrije tijd?
Ik speel tennis, doe aan spinning, Pilates en ‘total workout’. Ben gek op lezen (ook van kookboeken), spreek graag af met vrienden in een museum en, ja, ook ik heb Netflix en Spotify. Ik ben zeer geÔnteresseerd in eten, internationale keukens/recepten en ik ben vooral vaak zelf creatief bezig met het verzinnen van recepten en het bereiden van maaltijden. Geen wonder dat er vaak lang wordt getafeld met vrienden en/of familie.

Opleidingen
1983 MEAO, Internationaal Secretaresse, Economische School Den Haag (diploma behaald)
1982 VWO, Dalton Scholengemeenschap Den Haag (diploma behaald)

Trainingen/Workshops
2018 Spice Up Your Career, Assistant2, Den Haag
2010 Vormgeving met InDesign, Het Koorenhuis, Den Haag
1987 Management Assistente, ISW, Den Haag

Computervaardigheid
Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Outlook
Creative Suite: InDesign, Photoshop, Illustrator
Social media: LinkedIn, Instagram, Facebook, Twitter

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Overige talen: Italiaans, Frans, Duits

Laura is beschikbaar als ervaren Senior Assistant
Wat is Laura haar droombedrijf? Ik vind het belangrijk dat mijn collega’s en ik trots zijn op de organisatie/het product.
Wat is Laura haar functiedoelstelling? Het verschil kunnen maken.

Werkervaring

9 november 2017 tot en met 31 december 2018
Werkgever: Branchevereniging, regio Randstad
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Onderhouden van contacten met leden; beantwoorden van ledenvragen; voeren van ledenadministratie (inclusief contributies); organiseren van ledenbijeenkomsten; faciliteren van werkgroepen; voeren van financiŽle administratie; notuleren bestuursvergaderingen en algemene leden-vergadering.
Voertaal: Nederlands
Reden vertrek: einde contract

1 april 2012 tot en met 30 november 2014
Werkgever: Detailhandel, regio Zuidwest
Functie: Executive Assistant
Werkzaamheden:
Ondersteunen Chairman/CEO, bestuursleden en andere executives; organisatie van complexe internationale vergaderingen en zakenreizen; opzetten en bijhouden van archieven; digitaliseren van confidentiŽle dossiers; officemanagement taken m.b.t. afsluiten contracten hotels en reisbureau en servicecontracten; leidinggeven aan conciŽrge/ receptie.
Project: aanspreekpunt/tussenpersoon bestuur en bouwplaats tijdens constructie¬werk¬zaamheden aan nieuw kantoor in monumentaal landhuis/landgoed; opstellen plan van eisen voor telefoon- en computernetwerk; organisatie van verhuizing; gewenste datum van oplevering behaald.
Voertaal: Engels
Reden vertrek: Nederlands hoofdkantoor werd opgeheven en verhuisde naar Londen.

1 mei 2001 tot en met 31 juli 2011
Werkgever: Zakelijke dienstverlening, regio Zuidwest
Functie: CoŲrdinator Artwork & Product Development
Werkzaamheden:
Adviseren, informeren en begeleiden van licentienemers tijdens product-ontwikkeling; coŲrdineren van informatie tussen klanten (licentienemers) en rechthebbenden; vertalen van informatie en nieuwsbrieven; updaten van beschikbaar artwork en copyright¬vermeldingen; verkoopafdeling assisteren met opstellen contracten en verzorgen van levering materialen voor televisieprogramma’s, boeken en cartoons.
Functie: Directiesecretaresse/Office Manager
Werkzaamheden:
Workshops organiseren; coŲrdineren van deelname internationale vakbeurzen; onderhouden contacten met tv-omroepen en producenten van home-entertainment; secretariŽle/administratieve taken.
Voertaal: Engels en Nederlands
Reden vertrek: Na de overname van moederbedrijf werd het bedrijf geliquideerd (‘classic characters niet de core business’).

1 mei 1993 tot en met 31 december 2000
Werkgever: Beveiligingsfirma, regio Randstad 
Functie: Personal Assistant Senior Vice President Finance
Werkzaamheden:
Werkzaam op internationaal hoofdkantoor; secretarieel/administratief ondersteunen; coŲrdineren complexe zakenreizen; kort en bondig informeren tijdens zakenreizen; assisteren eigenaar/voorzitter en bestuursleden; betrokken bij totstandkoming geconsolideerd jaarverslag, begeleiden reclamebureau en drukproces; onderhouden contacten met mondiale dochtermaatschappijen (54 landen); organiseren Group Finance Conferences en Group 4 Management Development Executive Program; office management taken (inclusief personeelsadministratie, CRM).
Voertaal: Engels
Reden vertrek: Nederlands hoofdkantoor werd opgeheven na fusie in Denemarken.

1 september 1992 tot en met 30 april 1993
Werkgever: Uitzendbureau, regio Randstad
Functies: Executive Float Secretary bij Amerikaans ingenieursbureau in de olie- en gasindustrie
Directie Secretaresse/Hoofd Secretariaat bij architectenbureau

1 juli 1989 tot en met 31 augustus 1992
Werkgever: Maakbedrijf voor offshore industrie, regio Midden oost  
Functie: Secretary Marketing Manager/Manager TMS
Werkzaamheden: Ondersteuning secretarieel, administratief en office management; meedenken en assisteren bij opzetten en inrichten nieuw kantoor (turbo machinery services); coŲrdineren afdelingssecretaresses; organisatie open dagen en evenementen voor relaties (waaronder Military Boekelo en polowedstrijden).

15 april 1984 tot en met 30 juli 1989
Werkgever: Zakelijke dienstverlening, regio Randstad
Functies: Project Secretary/Secretary Sales/Client Secretary
Werkzaamheden:
Ondersteuning Lummus projectmanagers in projectteams voor Aramco, Esso Antwerpen, ELF Petroland en DSM; assistente van sales manager verantwoordelijk voor het Midden Oosten; aan klantzijde gewerkt voor de ‘in-house’ projectteams van Zueitina Oil Company (LibiŽ), National Petrochemical Company (Iran) en SABIC (Saoedi-ArabiŽ).

7 november 1983 tot en met 14 april 1984
Werkgever: Transportbedrijf, regio Randstad 
Functie: Administratief Medewerkster
Werkzaamheden:
Tradicom viewdatasysteem

Nevenactiviteiten

maart 2017 – heden
Tennispark 
Assistant Manager; ledenadministratie; opstellen en nabellen contracten; voorkomende receptie en keuken/bar werkzaamheden.

augustus 2016 – heden
Zakelijke dienstverlening 
Klankbord/sparring partner en executive assistance.

januari 2015 – heden
Marketing & Communicatie bureau
Management Assistant; administratieve en secretariŽle ondersteuning.

2015 | 2016 | 2017
Sabbatical
‘Quality time’ met mijn zoon tijdens zijn laatste jaar op de basisschool en zijn eerste jaar voortgezet onderwijs.

2010 | 2011 | 2012
Jeugdcommissie Tennisclub

Referenties
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 24 tot 40 uur
Reisbereidheid: maximaal 45 minuten
Tarief: op aanvraag