Naar de inhoud.

Assistant HBO, 24-32 uur regio Noord



Persoonlijke gegevens                                     Interesse in deze Assistant?

Voornaam : Janna                                                Klik hier of bel 088 022 23 55
Achternaam : Van der Werff
Geboortedatum : 30 september 1989
Woonplaats : regio Noord

Wie is Janna?
Ik ben energiek en nieuwsgierig en word omschreven als eerlijk, direct en een open boek. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en houd er niet van om stil te zitten. Het nemen van verantwoordelijkheid ga ik niet uit de weg en ik houd er van om te organiseren en te plannen. Familie vind ik erg belangrijk en ik zorg graag voor een prettige sfeer in zowel sociale als zakelijke situaties.

Wat wil Janna bereiken?
In de komende jaren wil ik mijzelf blijven ontwikkelen en groeien. Ik wil graag de beste zijn in wat ik doe en kwaliteit leveren. Hiervoor sta ik open voor nieuwe functies en situaties en ben ik zeker bereid opleidingen en trainingen te volgen.

Waarom wil Janna werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Het gevoel dat mijn werk een verschil maakt voor mijn collega’s en dat dit van toegevoegde waarde is voor hen inspireert en motiveert mij. Dit gevoel haal ik uit mijn werk als Assistant en het klaarstaan voor anderen. Gezien mijn opleiding en werkervaring weet ik hoe ik een 5-sterren service kan leveren, waar ik mij van jongs af aan al prettig in voel. Daarnaast staat Assistant2 voor kwaliteit leveren, continue verbetering/ontwikkeling en een positieve hands-on mentaliteit. Een paar key-woorden welke mijn professionele visie perfect omschrijven.

Wat doet Janna in haar vrije tijd?
Mijn interesses en activiteiten buiten mijn werk om verschillen enorm: van een filmpje kijken op de bank tot het vliegtuig pakken om te reizen en de wereld te zien. Ook houd ik van een goed boek en lekker koken en daarnaast behoren ook salsa dansen en snowboarden tot mijn hobby’s.

Opleidingen
2006 – 2011 HBO International Hospitality Management, Stenden/CHN             Afgestudeerd BBA
2001 – 2006 Havo, Dollard College in Winschoten                                              Diploma behaald
Profiel: Cultuur & Maatschappij
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Tekenen
Economie, Management & Organisatie

Cursussen
2011 B-VCA; Basis gezondheids- en veiligheidscertificaat
2008 The seven habits of highly effective people, bij Franklin Covey Institute en Stenden University

Computervaardigheid
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Lotus Notes, PMS Opera, Valhalla, NH-Hotels PMS, SAP, Sharepoint, Ariba, Nestor, ProgRESS WWW, Ocasys, Marad, Arcos.

Talenkennis
Nederlands : Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels : Uitstekend (getest, 2 fout van 15)

Janna is beschikbaar als Allround Assistant
Haar droombedrijf: Een internationaal, multicultureel en dynamisch bedrijf waar persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd.
Haar functiedoelstelling: Uitdagend en afwisselend werk, waarin zij kwaliteit kan leveren, initiatief mag nemen en verantwoordelijkheid mag dragen.

Werkervaring

06 december 2017 – 06 december 2018
Werkgever: Transportbedrijf aardgas, regio Noord
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Internationale projectondersteuning, opzetten van 3 training programma’s, agendabeheer 6 managers, afspraken inplannen met zowel interne als externe partijen, organiseren van zakenreizen, organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen, beantwoorden van telefoon, zorgen voor correspondentie (brieven/memo's), postverwerking, overige administratieve taken ten behoeve van managers en afdelingen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels en Nederlands
Software programma’s : MS Office, Marad
Reden vertrek : Vacaturestop vanwege reorganisatie

15 september 2017 – 30 november 2017
Werkgever: Universiteit, regio Noord
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
(Administratief) ondersteunende werkzaamheden t.b.v. onderwijs en onderzoek, waaronder de ondersteuning voor de stichting COELO en het verwerken van informatie via Nestor, ProgRESS WWW en Ocasys. Informatievestrekking; fungeren als eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers, studenten en externen. Organiseren en notuleren van vergaderingen. Correspondentie verwerking, telefoon en e-mail verkeer, agendabeheer, archivering, organiseren van vakgroep evenementen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels en Nederlands
Software programma’s : MS Office, Nestor, ProgRESS WWW, Ocasys
Reden vertrek : Tijdelijke functie i.v.m. ziekte vaste medewerker

31 mei 2017 – 15 september 2017
Werkgever: Offshore, regio Noord
Functie: Management Assistant
Werkzaamheden:
Evalueren en verbeteren van procedures, verzorgen van crew changes voor scheepsvaart personeel, front office taken, boeken van reizen voor directie, voorbereidingen treffen voor beurzen, controleren van facturen, verwerken van scheepsvaartadministratie.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Marad
Reden vertrek : Op zoek naar werkomgeving die bij mij past
(saamhorigheid, betrokkenheid)

15 oktober 2016 – 30 mei 2017
Werkgever: Transportbedrijf aardgas, regio Noord
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Agendabeheer 6 managers, afspraken inplannen met zowel interne als externe partijen, organiseren van zakenreizen, organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen, beantwoorden van telefoon, zorgen voor correspondentie (brieven/memo's), postverwerking, overige administratieve taken ten behoeve van managers en afdelingen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, SAP, Sharepoint, Ariba
Reden vertrek : Tijdelijke functie, vacature werd intern ingevuld

01 mei 2015 – 31 mei 2016
Werkgever: Hotel, regio Noordwest
Functie: Management Assistant/Financial Assistant
Werkzaamheden:
Pre-opening: Opzetten van procedures, organiseren en bestellen van alle benodigdheden voor het gehele hotel, behandelen van inkomende (gasten)mails, assisteren bij verwerking klantenbestand, offertes opvragen en contract afhandeling. Verwerken van dagelijkse financiŽle cijfers, afdracht contant geld, beheer Petty Cash, verwerken van facturen, verantwoordelijk voor financiŽle maandafsluiting.
Beheer personeelsdossiers, beantwoorden van online gasten reviews, analyseren van financiŽle cijfers, diverse overige werkzaamheden op aanvraag van hotel manager.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Arcos, Sihot PMS
Reden vertrek : Verhuizing naar het Noorden

01 december 2014 – 30 april 2015
Werkgever: Hotel, regio Noordwest
Functie: Assistant/reservations agent
Werkzaamheden:
Controleren van alle reserveringen gemaakt via GDS systeem, follow up met reisbureaus en gasten voor verzoeken en vragen omtrent reserveringen, zelfstandig behandelen van inkomende telefoontjes, aanpassingen maken aan huidige reserveringen, nieuwe reserveringen maken, zelfstandige e-mail correspondentie met gasten, grote bedrijfsaccounts en reisbureaus, zorgdragen voor correcte archivering van back-up en persoonlijke/vertrouwelijke informatie, communicatie tussen verschillende afdelingen verzorgen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Opera PMS
Reden vertrek : Functie van 16 uur i.v.m. terugkeer na
zwangerschapsverlof, nu op zoek naar meer uren.

Zwangerschapsverlof tot en met 9 november 2014

15 oktober 2012 – 15 april 2014
Werkgever:
Hotel, region Noordwest
Functie:
Assistant/reservations agent
Werkzaamheden:
Controleren van alle reserveringen gemaakt via GDS systeem, follow up met reisbureaus en gasten voor verzoeken en vragen omtrent reserveringen, zelfstandig behandelen van inkomende telefoontjes, aanpassingen maken aan huidige reserveringen, nieuwe reserveringen maken, no-show en late cancellation reserveringen checken en doorbelasten, zelfstandige e-mail correspondentie met gasten, grote bedrijfsaccounts en reisbureaus, zorgdragen voor correcte archivering van back-up en persoonlijke/vertrouwelijke informatie, communicatie tussen verschillende afdelingen verzorgen, creŽren van maandelijkse werkrooster en cross-trainingen verzorgen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Opera PMS, Valhalla
Reden vertrek : Vast dienstverband werd niet gegeven, tijdelijk
contract wettelijk niet meer toegestaan.

1 april 2012 – 14 oktober 2012
Werkgever: Hotel, regio Noordwest
Functie: Dag/nacht receptioniste
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor eerste contact met hotel gasten, correcte check-in en check-out procedures verzorgen, assisteren van gasten via e-mail, telefoon en balie, zorgdragen voor juiste archivering, checken van afgegeven garantie en vergelijken met huidige balans, doorbelasten van vooruitbetaalde reserveringen en trainen van nieuwe werknemers en stagiaires.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, NH-Hotels PMS
Reden vertrek : Aanbod nieuwe uitdaging

10 mei 2011 – 14 maart 2012
Werkgever: Automotive, regio Noordwest
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Zorgdragen voor juiste digitale archivering, notuleren, informatie voorziening voor manager, vertalen van documenten Nederlands-Engels en Engels-Nederlands, assisteren van de veiligheidsafdeling door correct afhandelen van incidenten rapporten en verspreiden van documenten met betrekking tot de veiligheid op het project.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Lotus Notes
Reden vertrek : Verhuizing naar Amsterdam

Stage

1 augustus 2009 – 1 juni 2010
Werkgever:
Hotel, Doha, Qatar
Functie:
Management Trainee in Guest Relations + Personeelszaken
Werkzaamheden:
Guest Relations: Beantwoorden van alle inkomende telefoontjes en deze door zetten naar de correcte afdelingen, checken van alle aankomsten, zorgen dat alle VIP kamers perfect zijn opgemaakt, communicatie met de andere afdelingen, zorgen dat alle amenities in de juiste kamers zijn geplaatst, behandelen van klachten, assisteren van gasten, bouwen en behouden van relaties met VIP gasten en vaste gasten en verantwoordelijk voor de lobby.
Personeelszaken: Opstellen van contracten, bijhouden werknemers gegevens, werving en selectie, sollicitatie gesprekken afnemen, communicatie met afdelingshoofden, voorbereiden van tweewekelijkse vergaderingen, assisteren van HR director, geven van trainingen en extra projecten waaronder het maken van een handboek en het opzetten van een time-log systeem.

Referentie stagebegeleider
Janna is in eerste instantie aangenomen ter vervanging van de referent zelf (zwangerschapsverlof) en kon daarna de vervanging doen van een zieke collega. Janna is volgens haar referent een zeer betrouwbare, collegiale en harde werker met een dienstverlenende houding en een goed oog voor detail. Zij werkte bij ons op de reserveringsafdeling (4 medewerkers) en pakte zaken altijd proactief op. Helaas kon men haar geen contract aanbieden in die tijd, maar mochten zij een vacature hebben dan zouden ze Janna zeker weer aannemen. Ze heeft altijd zeer goed haar werk gedaan!

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 24-32 uur per week
Reisbereidheid: Regio Noord-Nederland; Groningen, Assen
Tarief: Op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.