Naar de inhoud.

Alleskunner, Spin in het web, regio Midden, Randstad



Persoonlijke gegevens                                        Interesse in deze Assistant?

Voornaam : Suzanne                                               Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam : Van Geest
Geboortedatum : 24 augustus 1982
Woonplaats : regio Randstad

Wie is Suzanne?
Mijn kracht zit in het aanpakken, ik ben service gericht en resultaatgericht ingesteld.
Ik ben een zelfstandige, enthousiaste vrouw met een goede dosis doorzettingsvermogen. Ik ben positief ingesteld met een hands-on mentaliteit waarmee ik vooruit kijk en het gewoon regel. Door mijn grote betrokkenheid kan ik soms doorslaan in mijn perfectionisme. Gelukkig weet ik dit van mezelf.

Wat wil Suzanne bereiken?
Ik zie het als mijn grootste uitdaging om een centraal punt te zijn van een team, waar op gerekend kan worden. Dit wil ik realiseren door actief mee te gaan in de organisatie van de taken en opdrachten die worden gedaan door de afdeling. Het liefst werk ik aan projecten, waar ik een duidelijke planning kan maken en bewaken. Daarbij werk voor te bereiden, werk uit te voeren, resultaat te boeken en project af te ronden. Ik wil een bedrijf vinden wat bij mij past en waar ik kan groeien om me zo goed mogelijk inzetbaar te maken voor het bedrijf. Daarnaast ben ik graag bezig met analyses om zo verbeterslagen te kunnen maken voor de organisatie.

Waarom wil Suzanne werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?

Assistant2 kijkt goed naar de persoon en het bedrijf dat zij aan elkaar koppelen. Zij hebben mij met meerdere opdrachtgevers gekoppeld, waar iedere keer bleek dat het een goede match was. Door Assistant2 om hulp te vragen bij mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging, weet ik dat zij mij zouden kunnen helpen aan een verrassende nieuwe uitdaging. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er ontwikkeling blijft plaatsvinden, iets dat Assistant2 stimuleert en aanbiedt.

Wat doet Suzanne in haar vrije tijd?
In de avonden ben ik bezig met sporten en dansen. Ik dans bachata en salsa, daarnaast volg ik zumba – en bokslessen. Het houdt me in beweging en geeft me veel plezier en energie. In mijn overige vrije tijd zoek ik de gezelligheid op bij vrienden en familie.

Opleidingen
2002 HBO Toerisme NHTV te Breda                                        Diploma
Afstudeerrichting Touroperating
1999 HAVO Groene Hart Lyceum te Alphen aan den Rijn        Diploma
1995 MAVO Groene Hart Lyceum te Alphen aan den Rijn       Diploma

Cursussen
2017-2018 Persoonlijke training bij Balans & Impuls BV
2016 Excel gevorderd ( interne training)
2012 Business English course level B2 Succesvol afgesloten 2012 Cursus Proposing to win
2011 Sharepoint 2010 voor Eindgebruikers 
2009 Sharepoint 2007 voor Eindgebruikers 
2008 Klantgericht handelen 
2007 Commercieel denken en doen 

Computervaardigheid
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Qlickview, Lotus Notes, Windows, SAP, SharePoint, Amadeus, Synxis, Fidelio en Galileo.

Talenkennis
Nederlands: Goed
Engels: Goed

Suzanne is beschikbaar als Ontzorger, Organisator en als Aanpakker.
Wat is Suzanne haar functiedoelstelling?
Nu ik een volgende stap zet in mijn carriŤre wil ik mezelf blijven uitdagen en ontwikkelen. Het belangrijkste is een baan te vinden waar ik met veel plezier naartoe ga en waar ruimte is voor ieders kwaliteiten, waardoor je de dienstverlening kan vergroten. Ontzorgen, regelen en organiseren zijn kerntaken geweest in mijn vorige functies waar ik met veel enthousiasme het werk heb gedaan. Op organisatorisch vlak wil ik mijzelf verder ontwikkelen, door sterker een planning te maken en te bewaken, werk voor te bereiden, werk uit te voeren, resultaat te boeken en projecten af te ronden.
Wat is Suzanne haar droombedrijf? Ik zou graag bij een bedrijf terecht willen komen in een dynamische branche, waar ruimte is voor eigen initiatief en men openstaat voor nieuwe ideeŽn. Ik word enthousiast van werkzaamheden waar een oplossing wordt gezocht voor complexere vraagstukken. Ik wil een bedrijf vinden dat bij mij past en waar ik kan groeien om me zo goed mogelijk inzetbaar te maken voor het bedrijf.

Werkervaring

Februari 2013 - heden
Werkgever: Non-profitorganisatie op het gebied van recycling, regio Randstad
Functie: Medewerker Operations Support
Werkzaamheden:
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor vragen (email/telefoon) rond inzameling, transport en verwerking. Afhandelen van klantvragen: opleveren van rapportages en oplossing van (logistieke) problemen, opvolgen van klantvragen en ondersteunen van klanten bij registratie bij Wecycle, klanten voorlichten over e-waste inzameling, oplossen van problemen bij het plaatsen van orders. Anderzijds aanspreekpunt zijn voor inzameling, sortering, transport en verwerking: Beantwoorden van eerstelijns vragen van contractanten betreffende inzameling, sortering, transport en verwerking. Oplossen van logistieke uitvoeringsproblemen, ondersteunen in informatieverzameling voor rapportage en analyse over inzameling, sortering, transport en verwerking, controleren van gegevens en data, registreren en administreren van relevante gegevens rondom inzameling, sortering, transport en verwerking.
Naast onderstaande dagelijkse werkzaamheden wordt er ook veel gewerkt aan diverse projecten. Sommige projecten heb ik geleid en sommige projecten ben je een actieve deelnemer, omdat de operationele zaken altijd op de afdeling blijven. Een mooi project dat ik heb geleid is de vervanging van armaturen en lampen voor een grote bouwmarktketen. Hierin heb ik het volledige project gedraaid, ondertussen is dit met succes afgerond. Daarnaast zijn er diverse sloopprojecten die ook op deze projectbasis zijn uitgevoerd en nog steeds lopen. Je bent een spil tussen de klant en de uitvoerende partijen, waar je dagelijks schakelt tussen vraag en aanbod van de partijen. Vanwege de dynamiek in deze branche dien je systematisch en overzichtelijk te werk te gaan.
Dagelijks hield ik mij bezig met het containertransport vanuit de sorteercentra. Om de e-waste te mogen vervoeren, dienen eerst de nodige papieren in order gemaakt te worden.
Daarnaast voorzie ik de managers van data in de vorm van analyses, waarmee er verbeteringen voorgesteld kunnen worden in efficiŽntie en kostenbesparing. 

Oktober 2011- 31 december 2012

Werkgever: Management Support Assistant2
Opdrachtgever: Offshore, regio Randstad
Functie: Sales Assistent /  tendersecretaresse
Werkzaamheden:
Binnen Sales & Business Development team verantwoordelijk voor de ondersteuning van commerciŽle managers en hun tenderteams. Ondersteuning van een tenderteam houdt in dat je gedurende de tenderfase verantwoordelijk bent voor, compilatie en bewerken van de tenderdocumenten, document control inclusief policy beheer op Sharepoint en deadline beheer en notificaties. Tevens ondersteuning van de commerciŽle managers en hun tenderteams middels secretariŽle werkzaamheden zoals, agendabeheer, afwikkeling van inkomende en uitgaande correspondentie, opmaak van documenten, organiseren van meetings, regelen van vliegtickets, visums en hotelreserveringen. Naast de dagelijkse werkzaamheden de ontwikkeling van SharePoint, door het opzetten van een standaard opmaak voor tender websites, waar informatie op een overzichtelijke en gestructureerde manier kan worden opgeslagen, gedeeld en bewerkt. De voertaal bij dit bedrijf is Engels

Maart 2011- oktober 2011
Verblijf in het buitenland, werk verricht voor een basisschool in Aruba.

Mei 2010 – 28 februari 2011

Werkgever: Management Support Assistant2
Opdrachtgever: Nationaal archief, regio Randstad
Functie: Assistant
Werkzaamheden:
Agendabeheer afdelingshoofden (complexe afspraken), organiseren en planning van vergaderingen en lezingen, beheer mailboxen incl. opzetten en bijhouden elektronisch archief afdelingshoofden, correspondentie, in- en uitgaande post indien nodig registratie CRM), opzetten/bijhouden relatiebestanden, uitwerken verslagen, regelmatige overleggen met het afdelingshoofd, telefonische contacten, vergader- en besprekingsdossiers maken, begeleiden van bezoekers, regelen van lunches, recepties en zakenreizen. Daarnaast heb ik het jaarlijkse personeelsfeest georganiseerd en neem ik actief deel aan de personeelsvereniging die o.a. sinterklaasfeest, kerstlunch en Nieuwjaarsborrel

Oktober 2008 – april 2010
Werkgever: Management Support Assistant2
Opdrachtgever: Offshore, regio Randstad
Functie: Project Secretaresse t.b.v. de project managers en het project team
Werkzaamheden:
Assisteren van de projectmanagers en het projectteam in de dagelijkse werkzaamheden.
Het plannen en organiseren van projectvergaderingen, teleconferences, videoconferences regelen en het organiseren van projectevenementen. Zorgen voor een effectief correspondentiestroom, maken van requisities, reserveren van hotels en vluchten, presentaties voorbereiden, het maken van wekelijkse en maandelijkse Progress Reports, het voorbereiden van verschillende notulen. Het corrigeren en creŽren van documenten aan de hand van de bedrijfslay-out. De voertaal bij dit bedrijf is Engels.

Juni 2008 – september 2008
Werkgever: Meeting & Event organisatie, regio Randstad
Functie: Assistent Congresmanager
Werkzaamheden:
Organiseren van congressen, congresregistraties verzorgen, inkoop en bijhouden van deadlines van vliegtuigstoelen en hotelkamers, organiseren van avondinvulling, verzorgen van draaiboeken en de nodige informatie voor vertrek, bewaken van het meetingproces, budgetten, inkoop, planning en facturatie.

December 2007 – juni 2008
Werkgever: Hotel, regio Noordwest
Functie: Yield CoŲrdinator
Werkzaamheden:
Implementeren en uitvoeren van het prijsbeleid c.q. strategie d.m.v. een Revenue Management Systeem, beoordelen en aannemen van groepsreserveringen, bewaken van deadlines en opties, beheer van alle externe boekingskanalen en verantwoordelijk voor de aanname van de groepsreserveringen, wekelijks uitgebreide analyses maken op het verleden en toekomst om tot het beste resultaat te komen en individuele reserveringen verwerken. Het contact met de klanten was voornamelijk in het Engels.

September 2007 – november 2007
Werkgever: Bierbrouwerij, regio Randstad
Functie: Directie Secretaresse t.b.v. drie afdelingen
Werkzaamheden:
Inkomende en uitgaande telefoongesprekken behandelen, agendabeheer, postbehandeling /stukken verzenden per koerier, bezoekers ontvangen, bijwonen vergaderingen en maken van notulen, reizen boeken, archiveerwerkzaamheden, vergaderzalen boeken, teleconferences en videoconferences regelen, catering verzorgen en kantoorartikelen bestellen.

Referentie

Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 40 uur per week
Reisbereidheid : Den Haag, Leiden, Utrecht, Rotterdam en Gouda
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.