Naar de inhoud.

Junior Management Assistant MBO4, regio Rotterdam per 1 juli 2019



Persoonlijke gegevens                                Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Maya                                              Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: Adriaanse 
Geboortedatum: 11 maart 1998
Woonplaats: regio Zuidwest

Wie is Maya?
Ik wil mezelf beschrijven met een aantal karaktereigenschappen, namelijk: leergierig, gedreven, actief, behulpzaam, doorzetter, eerlijk, perfectionistisch, zelfstarter, ordelijk, nieuwsgierig, werklustig, gestructureerd en niet te vergeten vrolijk! Ik houd ervan om mezelf te blijven ontwikkelen. Communicatie vind ik heel erg belangrijk! Soms kan ik ook wel direct zijn als ik iets vind, maar ik kan ook zeker tegen kritiek. Daar leer je natuurlijk weer van. Daarnaast vind ik het fijn om nieuwe mensen te ontmoeten en ik ben zeker niet verlegen. Ik houd er juist van om naast hard werken ook weleens een praatje te maken.

Wat wil Maya bereiken?
Mijn doel is om een bedrijf te vinden waar ik het super naar mijn zin heb, waar ik inhoudelijk ook betrokken ben en waar ik in de toekomst een vast contract aangeboden zou kunnen krijgen. Daar wil ik me natuurlijk helemaal voor inzetten, mocht het bedrijf goed bij me passen. Daarnaast zou ik het ook helemaal niet erg vinden om tijdelijke ‘projecten’ te doen. Ooit in de toekomst zou ik graag willen leidinggeven. Ik hoop dat ik door zoveel mogelijk ervaring op te doen mezelf naar dit punt kan ontwikkelen.

Waarom wil Maya werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Via een oud klasgenootje ben ik terecht gekomen bij Assistant2. Ik heb de site doorgenomen en van alles sprak mij aan. Omdat ik net afgestudeerd en pas 21 ben wil ik graag erachter komen wat ik precies leuk vind en wat niet. Ik vind het namelijk belangrijk dat ik elke ochtend met plezier naar mijn werk ga. Assistant2 biedt mij de mogelijkheid om mezelf te blijven ontwikkelen en verschillende bedrijven te leren kennen. Ik heb bewust voor de opleiding directiesecretaresse / managementassistent gekozen omdat ik al vanaf jongs af aan graag in een kantoor wilde werken. Het ondersteunen vind ik heel leuk om te doen, daarmee bedoel ik: agenda beheren, afspraken maken, het organiseren van bijeenkomsten, het verzorgen van vergaderingen, zo kan ik namelijk laten zien waar ik goed in ben. Daarnaast vind ik mensen/burgers/jongeren helpen met hun problemen ook interessant. Daarnaast wil ik ook de mogelijkheid om fouten te kunnen maken zonder dat ik daar gelijk op word afgerekend. In deze jaren vind ik dat het juist moet kunnen, zodat ik ervan kan leren, aan mezelf kan werken en mezelf kan ontwikkelen tot de ondersteuner die ik graag wil worden. En om niet te vergeten, spreekt de Fiat500 mij ook heel erg aan! :)

Wat doet Maya in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd vind ik het fijn om met de mensen te zijn waar ik veel om geef. Na een lange werkdag ga ik ook graag fitnessen. Heerlijk vind ik het om vrijdagavond lekker een filmpje te kijken op de bank. Ik probeer ook altijd weekendjes weg te gaan om lekker actief bezig te blijven. Foto’s maken is ook echt mijn ding.

Opleidingen
2016- 2018 Directiesecretaresse / MA niv.4 Albeda Haastrechtstraat            diploma behaald
2010- 2015 VMBO-TL Calvijn Maarten-Luther                                               diploma behaald

Trainingen/Workshops
2018 Outlook training
2018 Corsa training

Computervaardigheid
Microsoft Office, G-mail, Outlook, Corsa, Horizon, Oracle, Planon, IBM Notes, Dataairport, Qlik Sense, Cisco Jabber, MFT2GO, Hang-Out, Facebook, Instagram, Snapchat

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15)

Maya is beschikbaar als Management Assistant, Junior Event Assistant, Project Assistant, Alleskunner, Pietje-precies en Spin in het web
Wat is Maya haar droombedrijf? Eerlijk gezegd heb ik er meerdere. Douane, belastingdienst, rechtbank, Vraagwijzer, stadswinkel. Ik zou mijn Engels ook graag willen ontwikkelen, zodat ik de internationale bedrijven ook kan opzoeken. De maatschappelijke richtingen of in de scheepvaart/havens lijkt me ook leuk om te doen.
Wat is Maya haar functiedoelstelling? Een Spin in het web, onmisbaar en een Alleskunner.

Werkervaring

17 januari 2019 tot heden

Werkgever: Internationale zakelijke dienstverlener, regio Zuidwest
Functie: Management Assistent 
Werkzaamheden:
Klanten en collega’s reminden i.v.m. deadlines voor data-extracties. Mailbox bijhouden en archiveren. Aanpassingen aanbrengen in dataairport (platform voor ons producten, waar heel de afdeling mee werkt) als er iets verandert aan bepaalde verzoeken. Verzoeken uitzetten en zorgen dat de gevraagde data tijdig binnen is, doormiddel van contacteren van klanten. Veranderingen van deadlines bijhouden in Excel-bestanden. Elke dag kijken of er data binnen is in de DBX (methode om data bij ons aan te leveren), downloaden en naar de desbetreffende collega forwarden. Vooral veel klantcontacten en het intern chasen van collega’s om deadlines te behalen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Softwareprogramma’s: IBM Notes, Dataairport, Qlik Sense, Cisco Jabber, MFT2GO, Hang-Out
Reden: project

28 november 2017 - 27 juni 2018
Werkgever: Gemeentelijke overheid, afdeling Vastgoed, regio Zuidwest
Functie: Management Assistent
Werkzaamheden:
Het ondersteunen van 3 teamleiders, vooral afspraken inplannen, agendabeheer, ziekmeldingen verwerken. Post naar de juiste persoon doorzenden (via Corsa). Vergaderingen notuleren, lunchbijeenkomsten organiseren, afscheidsrecepties organiseren. Telefoontjes opnemen en beantwoorden van 14010.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Softwareprogramma’s: Microsoft Office, Planon en Eurest, Corsa, Horizon.

28 november 2017 – 27 juni 2018
Werkgever: Gemeentelijke overheid, afdeling Maatschappelijk Ontwikkeling, regio Zuidwest
Functie: Management Assistent
Werkzaamheden:
Het ondersteunen van mijn teamleider, zoals agenda beheer, organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten incl. catering. Daarnaast had ik mijn eigen pool gecreëerd: Sleutelpersonen. Voor hen was is het aanspreekpunt, contact ging eerst via mij, zij hadden recht op onkostenvergoedingen, voor de uitbetaling zorgde ik. Ik voerde evaluatiegesprekken en intakegesprekken uit. Actie en besluitenlijst maken van bepaalde vergaderingen. Excellijsten bijhouden/opschonen, klantcontacten onderhouden. Bezoekers aanmelden/ontvangen. Reserveren van vergaderzalen en het verzorgen.
Het versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen.
Bedenken/uitvoeren van wervingsacties, maken van PowerPointpresentaties.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Softwareprogramma’s: Microsoft Office, Planon en Eurest

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: per 1 juli 2019
Aantal uren: 32 – 40 uur per week
Reisbereidheid: 45 minuten van woonadres
Tarief: op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.