Naar de inhoud.

Assistant / Regelneef 32 uur per week regio Noordwest - GEPLAATST



Persoonlijke gegevens                               Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Anne                                             Klik hier of bel 088 022 23 22
Achternaam: De Wit
Geboortedatum: 15 april 1993
Woonplaats: regio Noordwest

Wie is Anne?
Ik ben een energieke meid met een positieve instelling en een uitgesproken persoonlijkheid.
Ben altijd opzoek naar kansen en uitdagingen en zal nooit stil zitten. Zo ben ik een duizendpoot, die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft, erg van aanpakken houdt en die graag de leiding neemt.

Wat wil Anne bereiken?
Een uitdagende functie met een breed takenpakket, waar ik mijn organisatietalent kan toepassen daar word ik blij van. Ik werk graag in een enthousiast team in een dynamische organisatie. Ik wil mij nog verder ontwikkelen en ervaring opdoen voor een leidinggevende functie in de toekomst en mijn eigen bedrijf groter maken.

Waarom wil Anne werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik wil graag via Assistant2 geplaatst worden omdat de werkwijze en de aanpak mij heel erg aanspreekt. De begeleiding en het contact spreekt mij erg aan. Door mijn werkervaring en opleiding ben ik een goede Assistant.

Wat doet Anne in haar vrije tijd?
Ik ben altijd bezig in mijn vrije tijd. Sinds twee jaar woon ik in het in het centrum van Haarlem en ben ik vaak lekker in de stad te vinden. Ik houd ervan om dingen te ondernemen zoals sporten, reizen en afspreken met vriendinnen.

Opleidingen
2012- 2014 Office Management, Afstudeerrichting Personeels- Facilitymanagement Schoevers Hogeschool te Amsterdam - diploma behaald
2006 – 2012 Havo / Profiel economie en maatschappij - diploma behaald

Computervaardigheid
MS Officepakket, Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Social media: Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend
Engels: Goed

Anne is beschikbaar als ervaren Management Assistent of Officemanager
Wat is Anne haar droombedrijf? Een hip en jong dynamische bedrijf met ongeveer 30 medewerkers.
Wat is Anne haar functiedoelstelling? Organiseren, ontzorgen, ondersteunen en faciliteren.

Werkervaring

Werkgever: Ticketingbedrijf, regio Noordwest
Periode: Juni 2018 – Feb 2019
Functie: Brand Experience Manager
Werkzaamheden:
Marktonderzoek verrichten voor een nieuw betaalmiddel
ten behoeve van evenementen, het bepalen van strategieën voor het in de markt zetten van een betaalmiddel, doelgroep analyses opstellen, samenstellen en aansturen van een multidisciplinair projectteam
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: MS Officepakket
Reden vertrek: Door interne problemen werd mijn functie gewijzigd en was er niet duidelijk wat de toekomst was voor mij binnen de organisatie. Afgelopen maanden Mede door die reden ben ik op zoek naar een nieuwe, uitdagende functie met een breed takenpakket, waar mijn organisatietalent kan toepassen.

Werkgever: Event organisatie, regio Noordwest
Periode: Okt 2016 – Mei 2018
Functie: Event/Project Manager
Werkzaamheden:
Het opstellen en bewaken van begrotingen voor alle evenementen in Excel (onder andere Dance Valley Festival en Dutch Valley Festival), adviserende en ondersteunende rol binnen de directie met betrekking tot artiesten, communicatie en productie (offertes opvragen en bevestigen, marketingplannen schrijven en voorstel doen voor de line-up van een nieuw festival), eindverantwoordelijk voor voorbereiding, uitvoering en afwikkeling van verschillende producties, communicatie en schakelen met externe partijen, diverse locaties en gemeenten t.b.v de vergunningen (Ahoy, Cruise Terminal, Recreatie Bussloo, Recreatiegebied Spaarnwoude en Gemeente Velsen)
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: MS Officepakket
Reden vertrek: Doorgroeien binnen de organisatie was niet meer mogelijk en wilde graag mijn kennis verder verbreden op de arbeidsmarkt.

Werkgever: Event organisatie, regio Noordwest
Periode: Mrt 2015 – Okt 2016
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Directie assistente voor 2 directieleden, alle voorkomende taken (notuleren, agendabeheer, organiseren van vergaderingen, zakelijke reizen boeken), assisteren algehele marketingcampagnes, gehele afhandeling van het bookingsproces (contracten opstellen, facturen opvragen, hospitality rider checken en bestellen), ondersteunen van de productieafdeling (offertes uitvragen en bestellingen plaatsen)
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: MS Officepakket
Reden vertrek: Ik wisselde intern van functie naar Project Manager

Werkgever: Auteursrechtorganisatie, regio Noordwest
Periode: Aug 2014 – Jan 2015
Functie: Administratief Medewerker
Werkzaamheden:
Administratieve werkzaamheden, waaronder inkomende en uitgaande post behandelen en verwerken in het CRM-systeem. Facturen opstellen en versturen. Klachten en vragen beantwoorden van de klanten.
Voertaal: Nederlands
Softwareprogramma’s: MS Officepakket en CRM-systeem
Reden vertrek: Was ervaring opdoen en een tijdelijke baan voor mijn reis van 4 maanden naar Azie.

Werkgever: Cocktailcatering, regio Noordwest
Periode: Mei 2013 – Sept 2013
Functie: Personal Assistant
Werkzaamheden:
Agendabeheer, relatiebeheer, afspraken regelen, correspondentie/mail afhandelen, administratie van bedrijf
Voertaal: Nederlands
Softwareprogramma’s: MS Officepakket
Reden vertrek: Was een stage van 6 maanden voor mijn opleiding

Referentie

Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 32 uur
Reisbereidheid: 60 minuten
Tarief: op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.