Naar de inhoud.

Gedreven Assistant, regio Zuidwest



Persoonlijke gegevens                   Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Lithisha                           Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: Janssen
Geboortedatum: 22 april 1993
Woonplaats: Regio Zuidwest-Nederland

Wie is Lithisha?
Ik ben een ambitieuze jongedame die durft te ondernemen. Als oudste van het nest heb ik een helicopterview ontwikkeld waarin ik snel kan schakelen. Mijn aanpakkersmentaliteit in het dagelijks leven is hoe ik mijn doelen bereikt. Ik houd van communiceren maar kan ook goed zelfstandig werken. Mijn omgeving omschrijft mij als positief, spontaan en loyaal.

Wat wil Lithisha bereiken?
Ik ben een veelzijdige assistent, flexibiliteit is waar ik energie uit haal en breng. Over 2 jaar zou ik graag de klanten van een groot bedrijf willen faciliteren. De manier waarop ik dat ga bereiken is door mijn open-minded houding die geen uitdaging uit de weg gaat.
Door middel van workshops en trainingen te volgen en dingen buiten mijn comfort-zone te doen word ik steeds bewuster van eigen hard en soft skills. Als ik mijzelf op de proef kan stellen en uitdagen ben ik een gelukkig mens.

Waarom wil Lithisha werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 heeft een unieke houding, to the point en vriendelijk. Zij coachen de assistants hoe zij zichzelf kunnen profileren. Ik vind het fijn dat zij een match maken op basis van karakter en bedrijfscultuur. Ik ben een aanpakker en ga dan ook graag dit traject aan met Assistant2 om te kijken wat de volgende stap voor mij kan zijn.

Wat doet Lithisha in haar vrije tijd?
Ik ben in mijn vrije tijd bezig met een healthy lifestyle te hanteren, ik vind het leuk om bezig te zijn met beautyproducten waar ik achter sta. Mijn omgeving neemt graag advies van mij aan. Verder kom ik uit een netwerk waarin familie en vrienden elkaar vaak opzoeken.

Opleidingen
2015 - 2016 MA / Directiesecretaresse, ROC Mondriaan                              Diploma behaald
2013 - 2015 Secretaresse, ROC Mondriaan                                                Diploma behaald
2011 - 2013 Commercieel medewerker reizen ROC Mondriaan Toerisme        Niet behaald*
2009 - 2011 Gastvrouw ROC Mondriaan Hotelschool
2005 – 2009 Handel & Administratie Interconfessionele Makeblijde College
*verkeerde keuze in opleiding

Trainingen/Workshops
2019 Assertiviteit via Assistant2
2016 Netwerken, Communicatiestijlen, Talenten, Solliciteren

Computervaardigheid
Microsoft Office Pakket: Outlook, PowerPoint, Word, Excel, Acces, Project
TEM 3w, iBabs , Novell, Vibe, Oracle, EBS, Digidoc, Prezi, SharePoint

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)

Lithisha is beschikbaar als een flexibele manusje-van-alles.
Wat is Lithisha haar droombedrijf? Het werken in een zakelijke omgeving waarin persoonlijke ontwikkelingen tot de mogelijkheden behoren.
Wat is Lithisha haar functiedoelstelling? Altijd kunnen leren, ervaring opdoen en ontwikkelen.

Werkervaring

Oktober 2017 – januari 2019

Functie: Projectmedewerker binnendienst/Projectassistente ‘Landelijke Aanpak Adreskwaliteit’
Werkgever: Overheidsorganisatie, regio Zuidwest
Werkzaamheden:
Ik ondersteunde het team Gemeenten, wat bestaat uit accountmanagers en domein experts. Naast de dagelijkse werkzaamheden was ik samen met de projectleider verantwoordelijk om het Team Gemeenten overleg in goede banen te leiden. Het project gaat in de loop van 2019 in transitie naar het Rijksdienst voor Identiteit Gegevens.
Het voorbereiden en bijwonen van contactgroep bijeenkomsten, Inventariseren en organiseren van overnachtingen, het verzendklaar zetten van benodigdheden, het regelen van logistiek op NVVB congres, de koerier bestellen en meedenken met het bestellen van benodigde producten, LAA telefoon beheren -> het opnemen, doorzetten, afhandelen, loggen van informatie, aanvraag verwerken in Acces, het bijhouden van wijzigingen per gemeente, LAA mailbox beheren en hierop acteren -> berichten afhandelen, doorsturen en bewaken van acties, externe bestellingen, vergaderruimtes regelen, archiveren. facturen verzamelen en controleren op aanvraag en goedkeuring geven voor betaling, documentatiesysteem opzetten in Excel en beheren, agendabeheer en het overzicht houden in de agenda, vooruit plannen van vergaderingen, actie en besluitenlijst en agenda bijhouden tijdens overleggen, verzamelen van onderwerpen tijdens het overleg en de voortgang bewaken en alle overige ondersteunende taken.
Reden vertrek: project gaat in 2019 in transitie naar het Rijksdienst voor identiteitsgegevens.

Juli 2017 – oktober 2017
Functie: Managementassistente afdeling Financieel Economische Zaken
Werkgever: Overheidsinstantie, regio Zuidwest
Werkzaamheden:
Op de afdeling Financieel Economische Zaken was ik managementassistente van 3 sub-clusters. Ik beheerde de agenda en plande afspraken vooruit, Het regelen van facilitaire zaken op de afdeling, borrelkar, bloemen, fruitmand, kranten/boeken ronde, storing melden. Informatiestroom -> afdelingspost of interne stukken verzorgen van FEZ naar andere afdelingen in het departement. Het organiseren van meetings incl. lunch.
Reden van vertrek: contract liep af

April 2017 – juli 2017
Functie:
Managementassistent MT-Lid + Cluster ICT
Werkgever: Overheidsinstantie, regio Zuidwest
Werkzaamheden:
Hierbij het cluster ICT en een MT-lid ondersteund in het behandelen van inkomende en uitgaande correspondentie in programma DoMuS, Het boeken en regelen van buitengaande dienstreizen in TEM 3w, Het bijhouden van opkomende seminars + deelname regelen, het bestellen van boeketten en apparatuur in Ibis.
Het controleren van facturen, tijdschrijven en bestellingen doen zoals relatiegeschenken en bloemen in Oracle.
Reden van vertrek: afdeling was in reorganisatie

Oktober 2016 – april 2017
Functie: Managementassistente afdeling Control
Werkgever: Overheidsinstantie, regio Randstad
Werkzaamheden:
Bij de Gemeente heb ik de afdeling Control ondersteund; de algemene postvak beheren en het doorsturen van informatie aan interne medewerkers, het plannen van terugkomende gesprekken/afspraken, interne overleggen bijwonen en acties uitwerken en communiceren met de betreffende personen, interne vergaderzalen en logistiek organiseren, persoonlijke archief van medewerkers onderhouden -> ontwikkelingsplannen, ziek en betermeldingen
Reden van vertrek: contract liep af/afdeling in reorganisatie

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 32-40 uren
Reisbereidheid: Rotterdam en Den Haag
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.