Naar de inhoud.

Assistant, HBO Office Management en pedagogiek, regio Randstad



Persoonlijke gegevens                          Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Marga                                      Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam: Van Loon
Geboortedatum: 25 november 1990
Woonplaats: Regio Randstad

Wie is Marga?
Ik heb een rustige persoonlijkheid waarbij ik eerlijkheid/oprechtheid en transparantie belangrijke aspecten vind in het (samen)werken met mensen. Daarnaast houd ik van efficiŽntie, ook in mijn communicatie; ik ben graag to the point. Nieuwe uitdagingen ga ik graag aan en met mijn leergierigheid heb ik nieuwe dingen snel onder de knie.

Wat wil Marga bereiken?
Ik ben op zoek naar een functie waarin ik mijn taken zowel zelfstandig als in teamverband kan uitvoeren. Een baan waarbij ik met plezier naar mijn werk ga en ik mijn gedrevenheid en resultaatgerichtheid kan toepassen; dat is wat ik zoek. Over een aantal jaar wil ik graag een van de beste zijn in wat ik doe.

Waarom wil Marga werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Een oud klasgenoot zag via mijn LinkedIn dat ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging en bracht Assistant2 onder mijn aandacht. Na het bekijken van de website en een telefonisch gesprek met hen waarin zij meer vertelde over de organisatie, ben ik geÔnteresseerd geraakt. Nadat ik verschillende functies heb uitgeoefend binnen de kinderopvangbranche, is het voor mij duidelijk dat dat niet is wat ik zoek. Ik wil weer met mijn Schoevers diploma aan de slag, omdat ik meer praktisch en administratief aan het werk wil zijn. Assistant2 lijkt mij, door de persoonlijke aanpak, een prettige organisatie die mij kan helpen in deze zoektocht.

Wat doet Marga in haar vrije tijd?
Muziek luisteren, naar concerten gaan, wandelen en lezen.

Opleidingen
2016 HBO Pedagogiek Hogeschool van Amsterdam Diploma behaald
2012 HBO Office Management Schoevers Diploma behaald

Trainingen/Workshops

2017 Slechtnieuwsgesprek

Computervaardigheid
Microsoft Office; Word, Excel, Outlook, PowerPoint
LinkedIn; Ik heb een kleine cursus gehad over de basis van LinkedIn.
Facebook; Ik heb een profiel, maar ik ben geen actieve gebruiker.
Overige programma’s: The Nanny, Flexkids, AFAS

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15)

Marga is beschikbaar als projectmanager, projectondersteuner, (event)coŲrdinator
Wat is Marga haar droombedrijf? Een kleine tot middelgrote organisatie met een informele bedrijfscultuur.
Wat is Marga haar functiedoelstelling? Een van de beste zijn in wat ik doe en de mogelijkheid hebben om door te groeien.

Werkervaring

5 november 2018 tot en met 4 januari 2019
Werkgever: Kinderdagverblijf, regio Zuidwest 
Functie: Adjunct vestigingsmanager
Werkzaamheden:
In deze functie stond ik iedere week drie dagen op de dreumesgroep en had ik een kantoordag. Naast de taken van een pedagogisch medewerker, viel het personeelsrooster onder mijn verantwoordelijkheid, zorgde ik voor de bestellingen en was ik, naast de vestigingsmanager, het eerste aanspreekpunt voor zowel collega’s als klanten. Ook zorgde ik ervoor dat de rondleidingen werden ingepland.
Reden vertrek: Het werken op de groep viel mij zwaar, omdat het mij niet genoeg uitdaging bood. Het kostte mij meer energie dan het mij opleverde. Aangezien driekwart van de functie uit het werken op de groep bestond, was dit voor mij reden genoeg om hierover in gesprek te gaan met mijn leidinggevende. In goed overleg hebben wij besloten mijn dienstverband bij Kindergarden te beŽindigen.
Voertaal: hoofdzakelijk Nederlands, met een enkele ouder Engels
Computerprogramma’s: Outlook, Flexkids, Flex online en AFAS

17 april 2018 tot en met 31 oktober 2018
Werkgever: Kinderdagverblijf & BSO, regio Zuidwest
Functie: Assistent locatiemanager
Werkzaamheden:
Aangezien er de eerste vijf maanden geen vestigingsmanager was, vervulde ik ook deze rol voor beide vestigingen. Ik gaf daarbij leiding aan een team van 30 medewerkers. De pedagogische kwaliteit viel onder mijn verantwoordelijkheid en voor zowel collega’s als klanten was ik het eerste aanspreekpunt. Op de administratie waren twee collega’s werkzaam die onder andere de personeelsplanning en planning van de kinderen verzorgde. Ook hen stuurde ik aan en hield ik de planningen nauwlettend in de gaten.
Een rode draad gedurende deze functie was het aannemen van nieuw personeel. Op basis van hen CV en motivatiebrief maakte ik de eerste selectie, hield ik sollicitatiegesprekken en observeerde ik wanneer ze een dag kwamen meelopen.

1 mei 2017 tot en met 30 november 2017
Werkgever: Kinderdagverblijf, regio Zuidwest
Functie: Accountmanager
Werkzaamheden:
Als accountmanager was ik onder andere verantwoordelijk voor de dienstverlening aan klanten, zowel schriftelijk als telefonisch. Ik informeerde bestaande en nieuwe klanten over de diensten en service van CompaNanny en verzorgde het gehele traject van inschrijving tot facturatie. Tot slot zorgde ik voor een optimale planning en bezetting van de drie vestigingen die onder mijn verantwoordelijkheid vielen, waarbij ik rekening hield met de gestelde targets.

1 november 2015 tot en met 30 april 2017
Werkgever: Detailhandel, regio Zuidwest
Functie: Sales medewerker
Werkzaamheden:
Gedurende deze periode heb ik onder andere met veel plezier de verbouwing van mijn toenmalige afdeling geleid. Ik fungeerde hierbij als spin in het web; ik stuurde de werklui en collega's aan waar nodig, lette zowel op het grote geheel als op de details en zorgde ervoor dat alles volgens plan verliep. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor het adviseren en informeren van klanten over het assortiment.

1 februari 2016 tot en met 31 oktober 2016
Werkgever: Kinderdagverblijf, regio Zuidwest
Functie: Pedagogisch medewerker
Werkzaamheden:
Naast de dagelijkse verzorging van kinderen, was ik bezig met het stimuleren van de ontwikkeling van de kinderen met het UK&PUK programma.

1 november 2009 tot en met 15 februari 2014
Werkgever: Gitaarspeciaalzaak, regio Zuidwest
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
Telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, archiveren, actualiseren/verzorgen etalage, binnenlopende klanten te woord staan en wat te drinken aanbieden wanneer het druk was. Online bestellingen verwerken en op de post doen, facturen aanmaken en het bijhouden van de klantgegevens en de betalingsadministratie.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 4 dagen p/w; voorkeur 36 uur, anders 32 uur.
Reisbereidheid: 45 minuten rond woonplaats
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.