Naar de inhoud.

PMO / Assistant, regio Randstad en Zuidwest - GERESERVEERD



Persoonlijke gegevens                                  Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Colette                                           Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: Van Hasselt
Geboortedatum: 24 december 1982
Woonplaats: Regio Zuidwest-Nederland

Wie is Colette?

Enthousiast, spontaan, zorgzaam, integer, ondernemend en doorzetter. Dit is hoe mijn familie en beste vrienden mij omschrijven. Avontuurlijk, wat heeft bijgedragen dat ik op mijn 20ste alleen naar Spanje ben gegaan om daar de taal en cultuur eigen te maken. Uiteindelijk 2 jaar gewoond en gewerkt in Madrid en Barcelona. Ik ben een echt mensenmens, energie krijg ik van mijn gezin, familie & vrienden. Stilzitten is niet mijn ding, ik onderneem graag dingen en pak uitdagingen met beide handen aan. Door mijn empathisch vermogen kan ik mij goed inleven in anderen, hierdoor weet ik mijn omgeving positief te motiveren en mensen met elkaar te verbinden.

Wat wil Colette bereiken?
Mijn kennis en ervaring in verschillende gebieden wil ik kunnen toepassen binnen een (internationaal) middelgroot tot groot bedrijf. Een dynamische, afwisselende functie binnen een team waarbij vertrouwen en open communicatie belangrijk zijn. Een rol waarin ik mijn vaardigheden van coŲrdineren, ondersteunen en organiseren kan toepassen en met z’n allen kunnen toewerken naar een duidelijk doel. In de toekomst zou ik graag een coŲrdinerende/ aansturende rol willen bekleden binnen een klein team van enthousiaste medewerkers. Dit wil ik bereiken door mij continue te blijven ontwikkelen door het volgen van opleiding en training.

Waarom wil Colette werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?

Assistant2 is anders dan andere bureaus, de persoonlijke benadering zonder professionaliteit te verliezen viel mij meteen op. Ze luisteren naar mijn wensen waardoor ze een perfecte match kunnen maken tussen organisaties en assistenten. De afwisseling, ondersteuning en organisatorische gebieden spreken mij erg aan in de functie van assistant. Mijn vaardigheden, kennis en persoonlijkheid komen hierin het beste tot zijn recht.

Wat doet Colette in haar vrije tijd?
Zwemmen was mijn grote passie, jarenlang aan wedstrijdzwemmen gedaan en in mijn vrije tijd zwemles gegeven aan kinderen en volwassenen. Nu al enige tijd niet meer, maar een duik in het water neem ik nog regelmatig. Ik hou van dansen, met name Zouk en van het luisteren naar Spaanstalige muziek. Daarnaast onderneem ik graag leuke dingen met mijn familie en vrienden.

Opleidingen
2006 – 2010 HBO Int. Bedrijfskunde NTI Leiden           Geen diploma *
1999 – 2004 MTRO Toerisme niveau 4 ROC Leiden      Diploma behaald
1997 – 1999 MAVO Hofstadcollege Den Haag              Diploma behaald
1995 – 1997 VWO Dalton Den Haag                           Geen diploma

*accreditering voor de opleiding werd afgeschaft door de NVAO 

Trainingen/Workshops
2005 SUN Radiance Cursus
2004 Java applicatie cursus
2004 Intensieve taalcursus Spaans via Idioma Plus (gevolgd in Madrid)

Computervaardigheid
Microsoft: Outlook, Word, Excel, Power Point
ERP Systemen: SAP, Microsoft Dynamics Axapta 3.0 & AX2012
Social Media: Facebook, Instagram, LinkedIn

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Spaans: goed

Colette is beschikbaar als allround assistent, spin in het web, coŲrdinator, bemiddelaar.
Wat is Colette haar droombedrijf? Een internationaal bedrijf met een open cultuur, waar persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd.
Wat is Colette haar functiedoelstelling? Een afwisselende, dynamische functie waarin ik mijn kennis kan verdiepen en mij kan blijven ontwikkelen.

Werkervaring

1 augustus 2014 t/m 31 december 2018
Werkgever: Toeleverancier, installateur en adviseur voor de glastuinbouw, regio Zuidwest
Functie: Assistent Productmanager
Werkzaamheden:
- Ondersteunen van de productmanager bij het neerzetten van het productassortiment, dat optimaal aansluit bij de behoefte van de klant
- CoŲrdineren en bewaken van projecten (productinnovaties, standaardisaties)
- Ondersteunen van de managers bij het definiŽren, implementeren en beheren van procesveranderingen
- Verantwoordelijk voor het optimaliseren van werkprocessen ten behoeve van kwaliteit, efficiency en werkplezier
- Schrijven van handleidingen van de primaire processen
- CoŲrdineren en bewaken van het verkoopproces; aanmaken en versturen van verkooporders, aanmaken en versturen van orderbevestigingen, nazorg en evaluatie van de geleverde producten bij de klant
- InitiŽren, coŲrdineren en bewaken van het inkoopproces; aanvragen van offertes, bestellen van goederen, aanmaken en versturen van inkooporders , bewaken van de levering, controleren en aanmaken van orderbevestigingen, nazorg en evaluatie van de bestelde goederen
- Contact met leveranciers, contact met klanten
- VerifiŽren en beoordelen van facturen, bij onjuistheden creditnota’s creŽren of creditnota’s aanvragen bij leveranciers
- Inwerken en coachen van collega’s binnen het team
- Aanspreekpunt binnen het team, zowel intern als extern
- Opstellen van de agenda voor de wekelijkse en maandelijkse teamvergaderingen
- Notuleren tijdens teamvergaderingen, opstellen actielijst en het bewaken van de tijdige uitvoering hiervan
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Dynamics Axapta 3.0 en AX2012, Microsoft Office Word, Excel, Power Point, OneNote
Reden vertrek: reorganisatie afdeling

1 januari 2012 t/m 31 januari 2014
Werkgever: Aardolie en steenkool verwerkerende industrie, regio Randstad
Functie: Supplier Relations Assistent
Werkzaamheden:
- Registreren van leveranciers in SAP
- Aanvragen van kwaliteitsdocumenten van leveranciers voor registratie
- Het initiŽren, bewaken en coŲrdineren van het kwaliteitsproces voor nieuwe fabrikanten in SAP
- Begeleiden van kritische materialen voor de olie raffinaderijen in Saudi ArabiŽ binnen SAP
- Het onderhouden van relaties met bestaande leveranciers
- Behandelen van aanvragen namens de Inkoop, Inspectie, Logistiek, Accounting en Contract afdeling
- Opstellen van de wekelijkse en maandelijkse statistieken in Excel
- Presenteren van de Supplier Relations Processen aan Inkoop, Logistiek en Contract afdeling
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: SAP, Microsoft Office Word, Excel, Power Point
Reden vertrek: elke 2 jaar wordt er een nieuwe manager vanuit Saudi ArabiŽ geplaatst op de PLCD afdeling, deze wilde allemaal engineers op verschillende functies waaronder de functie die ik bekleedde.

1 december 2010 tot 1 januari 2012
Werkgever: Aardolie en steenkool verwerkerende industrie, regio Randstad
Functie: Assistent Business Manager
Werkzaamheden:
- Verantwoordelijk voor het (inter)nationaal selecteren, werven en binden van kandidaten binnen de on- en offshore
- Voeren van telefonische interviews met kandidaten
- Begeleiden van contact tussen de kandidaat en klant
- Relatiebeheer met bestaande opdrachtgevers
- Versturen van het CV en motivatie van de kandidaat naar de opdrachtgever
- Het accuraat vastleggen van de gemaakte afspraken en opvolging hierop
- Het inzetten van verschillende communicatiemiddelen (LinkedIn, jobboards)
- DefiniŽren van new business mogelijkheden
- Opstellen van rapportages
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels, Nederlands
Software programma’s: OTYS, Broadbean, Microsoft Office Word, Excel, Power Point
Reden vertrek: reorganisatie business teams

1 juli 2009 tot en met 31 november 2010
Werkgever: IT bedrijf, regio Randstad
Functie: Account Manager
Werkzaamheden:
- Uitzetten van verschillende vacatures via diverse communicatiemiddelen (LinkedIn, jobboards)
- Verantwoordelijk voor het werven en selecteren van IT specialisten
- Ontwikkelen en beheren van het klanten- en kandidaten netwerk
- Voeren van gesprekken met kandidaten
- Voorstellen van kandidaten bij opdrachtgevers
- Het begeleiden van de kandidaten voordat zij beginnen bij de opdrachtgever
- Coachen van de geplaatste kandidaten
- Voeren van onderhandelingen met de opdrachtgevers en het zorgen voor een succesvolle afronding van de sales bemiddelingsprocessen
- Relatiebeheer
- Presenteren van de organisatie op IT beurzen, bij bedrijfsbezoeken en aan potentiŽle nieuwe relaties
- Registratie, bewaking en opvolging van het CRM systeem
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands, Engels
Software programma’s: MAC OS, Microsoft Office Word, Excel, Power Point
Reden vertrek: de economische crisis raakte Competa, toen heb ik besloten verder te kijken.

1 augustus 2006 tot en met 31 juni 2009
Werkgever: Vervaardiging van chemische producten, regio Zuidwest
Functie: Senior IT Procurement Assistant
Werkzaamheden:
- InitiŽren, coŲrdineren en bewaken van het inkoopproces; aanvragen van IT offertes bij leveranciers, bestellen van IT producten en diensten, aanmaken en versturen van inkooporders , bewaken van de levering, controleren en aanmaken van orderbevestigingen, nazorg en evaluatie van de bestelde goederen en diensten
- Offerte onderhandelingen met betrekking tot IT aanvragen
- Relatiebeheer met leveranciers
- Voorzien van management statistieken
- Assisteren van Managers/ Supervisors op operationeel Vendor Management
- Contract administratie, IT contracten voor Inkoop afdeling
- Crediteurenadministratie IT afdeling
- Expedite rapportage gecreŽerd en geÔmplementeerd binnen de procurement afdeling
- Het in kaart brengen van de telecom administratie ten behoeve van kostenbesparing
- DefiniŽren en verbeteren van procurement processen
- Het presenteren van procurement bevindingen aan het IT Management
- Presenteren van het IT Procurement Process aan de IT afdeling
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: SAP, Microsoft Office Word, Excel, Power Point
Reden vertrek: door de wereldwijde economische crisis kwam Lyondellbasell in de
Chapter 11 procedure terecht. Hierdoor werden veel banen geschapt.

1 september 2004 tot en met 31 juni 2006
In Spanje gewerkt bij SUN Microsystems (Madrid) en Citibank (Barcelona) waar ik 2e lijns support verrichte op hardware systemen en IT applicaties.

Referentie
Op verzoek.

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 28 t/m 32 uur, voorkeur ma, di, do en vrijdag
Reisbereidheid: max. 30 minuten rond woonplaats
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.