Naar de inhoud.

PA, Office Manager met een drive, regio Zuidwest



Persoonlijke gegevens                                                  Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Catharina                                                         Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: Bakker
Geboortedatum: 26 februari 1970
Woonplaats: regio Zuidwest-Nederland

Wie is Catharina?
Mijn persoon zou ik als volgt omschrijven: een enorm doorzettingsvermogen, authentiek, zorgzaam, grappig, soms wat eigenwijs, loyaal, super creatief en oplossingsgericht. Gepassioneerd en betrokken. Jong van geest. Snel schakelend en verbanden leggend. To te point en doelgericht. Veel oog voor detail. Zonder oordeel mezelf openstellen voor mensen en zo ook communiceren met empathie en compassie. A thrillseeker. Ik houd van nieuwe ervaringen op doen in het leven.

Wat wil Catharina bereiken?
De functie voor nu en in de toekomst: als onmisbare Personal Assistant eventueel in combinatie met office management voor een jong van geest en humoristische directeur/zakenman (etc.) of vrouw. Uit ervaring heb ik de afgelopen jaren over mezelf geleerd dat ik hier energie van krijg en dus “on thrive”. Door mezelf persoonlijk te blijven ontwikkelen in het leven kan ik verder groeien in de rol van Personal Assistant. Van iedereen die op je pad komt kan je altijd iets leren heb ik leren ervaren. Openstaan voor het leven is zeer belangrijk. En verder volg ik de opleiding PA bij Schoevers op dit moment en verwacht hier op praktisch gebied ook het één en ander te leren mede ook van mijn medestudenten. De Franse taal leren is ook een wens! 

Waarom wil Catharina werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Het bijzonder aan Assistant2 is dat er echt gekeken wordt naar de persoon en zijn of haar talenten en kwaliteiten en dat je in je kracht wordt gezet. En waar nodig je nog wat verder wordt gepolijst om op je best te presteren en inzetbaar te zijn. Het is een heel fijn gevoel om iemand blij en gelukkig te zien en ik zie deze persoon graag stralen. Als Assistant is het mijn doel dat deze persoon zich kan focussen op de dagelijkse zaken en volledig in het moment kan zijn en zo het beste uit zichzelf (of haar) kan halen.

Wat doet Catharina in haar vrije tijd?
Ik ben gek op de dance muziek te weten trance, deephouse, techhouse en house. Dit doe ik als DJ, producer, tekstschrijver (Engels) en als organisator van mijn eigen feest Connected through Music. Af en toe help ik ook als stage manager bij andere organisaties. En ik houd van dansen!
Verder leer ik graag, ben geïnteresseerd in de mens an sich en vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Sinds april 2018 ben ik ook werkzaam als wijkraadslid voor de gemeente bij mij in de buurt.

Opleidingen
2018/2019 Personal Assistant Schoevers December 2019       Afgerond
2009/2010 Secretaresse Davinci College                                Diploma
1986/1987 MDGO - MK Prs. Beatrix School                           Geen diploma
1982/1986 LBO Petrus Scholen gemeenschap                       Diploma

Computervaardigheid
Ik heb alle social media gehad en ook weer weggedaan, behalve Linkedin.
Ik heb gewerkt met IFS, Digi-Office, Mobile Expense, SharePoint, OneNote (beginner) en Microsoft office (geen Excel fan). Het produceren doe ik in Logic Pro X en ik gebruik Adobe Audition.

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels: Goed (Getest, 3 fout van 15)

Catharina is beschikbaar als Personal Assistant, Office Manager, event organizer, spin in het web.
Wat is Catharina haar droombedrijf? Een bedrijf waar collega’s er elkaar wat gunnen en blij kunnen zijn voor elkaar, een persoon aan het hoofd die zijn (of haar) mensen vertrouwd en de ruimte geeft om zijn of haar werk te doen en respecteert dat iedere schakel belangrijk is. Gelijkwaardigheid als basis. Verder zou dit dan zijn bij een (inter)nationaal bedrijf waar veel contact is met all kinds of people over de hele wereld. Waar de dagen dynamisch en hectisch zijn oftewel never a dull moment.

Werkervaring

April 2017 tot december 2018
Functie: Secretaresse afdelingshoofden
Werkgever: Architectenbureau, regio Randstad
Werkzaamheden:
• Dagelijkse ondersteuning 2 afdelingshoofden en team van project managers
• Beheer en inplannen afspraken outlook agenda’s
• Afhandelen vertrouwelijke post, contracten en documenten
• Afhandelen van post en e-mail, verzamelen van aanvullende informatie ten behoeve van een snelle en efficiënte afwikkeling van correspondentie
• Opstellen en uitwerken van diverse ontwerpdocumenten, formulieren verzorgen, workshop uitkomsten uitwerken
• Inboxen bewaken en e-mails afhandelen en/of afspraken maken voor beide afdelingshoofden
• Organiseren, voorbereiden en verzorgen van vergaderingen inclusief notuleren intern en extern
• Het maken van presentaties in PowerPoint en organogrammen (Visio)
• Organiseren en coördineren van team uitjes
• Organiseren van interne workshops
• Regelen HR zaken. Stagiaires begeleiden
• Coördineren en verzorgen van relatiegeschenken
Reden vertrek: Organisatie paste niet bij mijn karakter
Software: Digi-Office, Microsoft Office, OneNote (beginner)
Voertaal: Nederlands

Maart 2008 tot maart 2017
Functie: Secretaresse / Office Manager
Werkgever: Scheepsbouw, regio Zuidwest
Werkzaamheden:
• Dagelijkse ondersteuning van de General Manager en het team project managers en engineers
• Beheer en inplannen afspraken outlook agenda’s
• Opstellen van brieven en memo’s in het Nederlands of Engels
• Opstellen en/of verwerken van diverse documenten, rapporten en ontwerpdocumenten, formulieren opstellen in lijn en met de bedrijfsprocedures
• Documenten vertalen naar het Nederlands of Engels
• Afhandelen van post en e-mail, verzamelen van aanvullende informatie ten behoeve van een snelle en efficiënte afwikkeling van correspondentie
• Beheren van het archief
• Zorgdragen voor het aannemen en selecteren van telefoongesprekken in Nederlands en Engels
• Organiseren, voorbereiden en verzorgen van vergaderingen. Notuleren in Nederlands of Engels
• Het maken van presentaties in PowerPoint en organogrammen (Visio)
• Regelen en organiseren van buitenlandse reizen, hotelreserveringen en de eventueel benodigde visums. Ook voor relaties vanuit het buitenland welke een werkbezoek brengen aan Damen. Visa declaraties verwerken (Mobile Expense)
• Opstellen of corrigeren van persberichten in het Nederlands of Engels
• Regelen HR zaken. Stagiaires begeleiden
• Inkooporders verwerken
• Voorraad kantoorartikelen en relatiegeschenken verzorgen
• Alle voorkomende facilitaire zaken
Reden vertrek: toe aan een nieuwe uitdaging
Software: IFS, Mobile Expense, Microsoft Office, SharePoint
Voertaal: Nederlands en Engels

Diverse jobs:
Jachthaven - Assistent Verkoop (t/m 2007)
Service dealer - Administratief financieel medewerker
Modewinkel - Verkoopmedewerkster
Rijksoverheid  - Administratief medewerker
Groothandel - Administratief medewerker

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 32 tot 40 uur per week (geen voorkeur voor dagen)
Reisbereidheid: Rotterdam, Utrecht en omstreken
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.