Naar de inhoud.

Facility Coördinator / Ondersteuner van nu, 32 uur pw, regio Zuidoost



Persoonlijke gegevens                                    Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Mathilde                                           Klik hier of bel 088 022 23 66
Achternaam: De Somer
Geboortedatum: 10 januari 1992
Woonplaats: Zuidoost-Nederland

Wie is Mathilde?
Ik ben een creatief, behulpzaam, betrouwbaar en betrokken persoon. Daarnaast heb ik oog voor detail, leg ik de lat hoog voor mezelf (en anderen) en ik ben kritisch. Kwaliteit leveren staat bij mij voorop. Ik hou van structuur en kan ook goed structuur aanbrengen. Ik heb aandacht voor anderen en vind het leuk om contact te hebben en onderhouden met andere mensen. Een klik hebben met de mensen in mijn omgeving is voor mij een vereiste. Verder zijn openheid en eerlijkheid belangrijk voor me. Ik ben niet bang om mijn mening te geven of om vragen te stellen. Ik vind het leuk om projectmatig te werken en haal energie uit problemen oplossen en uitdagende situaties naar een goed eindresultaat te brengen.

Wat wil Mathilde bereiken?
Een baan als Facilitair Coördinator is iets wat al een tijdje in mijn hoofd zit. Het lijkt me heel interessant en leerzaam om direct onder een Facility Manager te werken en vandaaruit door te groeien. Waar ik vooral naar op zoek ben is een functie met veel variatie in dagelijkse werkzaamheden bij een organisatie die bij me past, waarin ik kan blijven ontwikkelen en waar ik op mijn plek zit voor langere tijd.

Waarom wil Mathilde werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Zoals hierboven vermeld, ben ik vooral op zoek naar een uitdagende functie bij een professionele, open organisatie. Wat het interessant maakt om via Assistant2 op deze plek te komen, zijn de trainingen die worden aangeboden op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Dit vind ik heel waardevol.

Wat doet Mathilde in haar vrije tijd?
Een goede balans tussen werk en privé vind ik heel belangrijk. Ik hou van hard werken, maar geniet ook graag van mijn vrije tijd. Ik vind het heerlijk om na een dagje werken mijn hoofd leeg te maken door bijvoorbeeld yoga en mijn danslessen te geven in de avond. Of in de weekenden creatief bezig zijn met een choreografie te bedenken of te werken aan een schilderij. Ook maak ik graag tijd voor een momentje voor mezelf, lekker op de bank met een goed Engelstalig boek. Daarnaast vind ik het leuk om iets van de wereld te zien door middel van citytrips, maar ook met een relaxvakantie in de zon maak je me heel gelukkig. Tot slot is muziek de rode draad door mijn leven. Ik laat geen kans onbenut om de radio aan te zetten en ik kan intens genieten van een concert of festival. Er gaat niets boven live muziek!

“Dancing is my life, painting is my passion, reading brings me peace of mind and music brings everything together.”

Opleidingen
2010 – 2014 HBO Facility Management Zuyd Hogeschool Heerlen             Diploma behaald
2004 – 2010 VWO Bisschoppelijk College Weert                                       Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2017 – 2018 VSR-DKS en VSR-KMS (Kwaliteitscontroleur en Kwaliteitsinspectie)
2017 Beheerder BMI & OAI
2015 Basis BHV cursus Prevenco Opleiding & Training
2014 NEN-EN 15221 cursus
2013 – 2014 Keuzeminor Spaans Zuyd Hogeschool Sittard
2008 – 2010 IB (International Baccalaureate) Bisschoppelijk College Weert Certificaat A2 higher level

Computervaardigheid

Microsoft: Word, Excel, PowerPoint
FMIS: Axxerion, Facilitor, Proservicedesk (REMS), Ultimo
Overig: SketchUp, Prezi, Saltini
Social Media: LinkedIn, Facebook

Talenkennis

Nederlands: uitstekend
Engels: uitstekend

Mathilde is beschikbaar als Facilitair Coördinator
Wat is Mathilde haar droombedrijf? Een professionele organisatie met een open cultuur waarin aandacht is voor input van medewerkers, bereidheid bestaat verbeteringen door te voeren en kwaliteit voorop staat.
Wat is Mathilde haar functiedoelstelling? Een functie met veel diversiteit, met inhoudelijk leerzame/uitdagende werkzaamheden, waarin ik kan blijven ontwikkelen.

Werkervaring

15 oktober 2017 – heden
Werkgever: Facilitair bedrijf
Functie: Facilitair contractbeheerder
Het ontzorgen van (basis)scholen door heel Nederland op facilitair gebied. De facilitaire dienstverlening die Anculus begeleidt omvat schoonmaak, sanitaire artikelen, repro, ICT netwerkbeheer, touchscreens, internet, telefonie, afval, leermiddelen, hardware. De functie bestaat uit het verzorgen van contractbeheer van al deze diensten, klantcontact, het voeren van evaluatiegesprekken met dienstverleners, het lopen van VSR-controles, het sturen op KPI’s en SLA’s en het rapporteren richting de klant in de vorm van managementrapportages. Verder zijn implementaties ook een onderdeel van de functie. Dit houdt in dat wanneer een aanbesteding op een van bovengenoemde facilitaire diensten is afgerond, een implementatietraject start waarin de eisen vanuit de aanbesteding verder geconcretiseerd worden en afspraken worden gemaakt die worden vastgelegd in een contract. Om feeling te houden met de dagelijkse praktijk besteed ik ook gemiddeld 1 dag in de week aan het afhandelen van meldingen die binnen komen op het servicemeldpunt (ook op vastgoedgebied; van kapotte deurklink, tot verwarming defect, etc.) en factuurcontrole.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Saltini, ProActive

april 2017 – okt. 2017
Werkgever: Mobiliteitaanbieder
Functie: Medewerker 
Eerste aanspreekpunt voor klanten (telefoon, mail, Facilitor, bezoekers die binnen lopen, incl. intercom 6 parkeerterreinen). Storingen melden + monitoren en systemen ordenen/updaten. Uitgifte abonnementen, verkoop parkeerkaarten, betrokken bij organiseren evenementen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, Facilitor, diverse parkeersystemen
Reden vertrek: De functie zoals die was, bood mij niet voldoende uitdaging. Wat het zou kunnen worden, sprak me erg aan. Helaas was de praktijk dat het niet op korte termijn zou veranderen en uit de huidige functie haalde ik geen voldoening.

juli 2015 – feb. 2017
Werkgever: Facilitair bedrijf
Functie: Servicedesk medewerker
Backoffice: registeren en in behandeling nemen van meldingen (KWIS), verzorgen van (eerste) communicatie richting huurders, mutaties huurders bijhouden en bijbehorende acties uitzetten; verhuizingen regelen, van verbouwing (opdracht verstrekking en oplevering) tot sleutelbeheer en schoonmaak regelen. Veel contact met huurders, bezoekers, dienstverleners in het pand.
Frontoffice: gastvrouw; het ontvangen en doorverwijzen van bezoekers en eerste aanspreekpunt voor bezoekers en huurders.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, Axxerion, Proservicedesk (REMS)
Reden vertrek: Het hoofdkantoor van D&B zit in Amstelveen, hierdoor was er weinig feeling met Eindhoven. Het was vrij snel duidelijk dat D&B en Strijp-S op de lange termijn geen match zouden zijn (en dat is inmiddels ook gebleken), vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe uitdaging.

feb. 2015 – juni 2015
Werkgever: Producent frisdranken
Functie: Customer Service Officer
Invoeren van orders, regelen van transport + invoeren en afhandelen van klachten.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, logistiek systeem (naam onbekend)
Reden vertrek: Refresco was om werkervaring op te doen en heeft me geleerd dat iedere dag hetzelfde doen niet mijn ding is. Variatie is belangrijk!

aug. 2014 – okt. 2014
Werkgever: Zorgorganisatie
Functie: Medewerker Servicedesk
(Opdracht voor bepaalde tijd, augustus t/m oktober 2014)
Verrichten van voorbereidende werkzaamheden m.b.t FMIS; gebouwen in kaart brengen (m² inmeten), ondersteunen in het opzetten en vullen van het FMIS.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Outlook, Word, Excel, Ultimo
Reden vertrek: Opdracht voor bepaalde tijd, aansluitend aan mijn afstudeerstage.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Opzegtermijn een volle kalendermaand.
Aantal uren: Voorkeur gaat uit naar 32 uur (is bespreekbaar)
Reisbereidheid: 60 minuten rond woonplaats (incidenteel langer is bespreekbaar)
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.