Naar de inhoud.

Management Assistant regio Rotterdam - GEPLAATST



Persoonlijke gegevens                                                      Interesse in deze Assistant?

Voornaam : Alice                                                                  Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam : Van Gemert
Geboortedatum : 16 december 1993
Woonplaats : Regio Zuidwest

Wie is Alice?
Loyaal, spontaan en niet op haar mondje gevallen. Eind september moeder geworden van mijn kleine wondertje. Ik geniet van de tijd die ik doorbreng met mijn familie en koester deze ook. Ik kan me verder goed inleven in een ander en ben dan ook vaak het luisterend oor voor anderen.

Wat wil Alice bereiken?
Ik ben op zoek naar een leuke baan die aansluit op mijn behaalde diploma’s. Zelf ben ik een leergierig persoon die snel dingen oppakt. Ik wil me verder kunnen ontwikkelen en uitdagingen aan blijven gaan.

Waarom wil Alice werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 komt over als een ondersteuning, waar ik mijn zelfvertrouwen kan opbouwen. Het was een fijn gesprek bij Assistant2, ze luisteren goed naar je wensen en je valkuilen en proberen je daar dan goed in te ondersteunen zodat jij je kan blijven ontwikkelen. Tijdens mijn eerste opdracht hebben wij ook vaker contact gehad over de werkzaamheden die ik uitvoer en of ik het daar wel naar mijn zin had.

Wat doet Alice in haar vrije tijd?
Naast mijn werk, vind ik het fijn om hapjes of zoetigheden te maken in de keuken. Mijn familie is dan ook dol enthousiast als ik in het weekend bij hen aankom met allerlei lekkernijen.

Opleidingen
2010-2013 MBO 4+ directiesecretaresse/managementassistent                      diploma behaald

Trainingen/Workshops
2016 klantcontact cursus                                      certificaat behaald
2012 Rotterdamse klanten en service                  niet afgemaakt

Computervaardigheid
Microsoft office (Word, PowerPoint, Excel), Exact, Oracle, SAP en diverse Gemeente programma’s zoals Key2, G-kas, LogiusP Key2betalen, zakenmagazijn, agendabeheer, citrix
Social media: Facebook, Whatsapp, Twitter

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed

Alice is beschikbaar als Management Assistant
Alice haar droombedrijf: Een groot (internationaal) bedrijf / organisatie waar je kunt groeien
Alice haar functiedoelstelling: Groeien van Assistant naar Management Assistant en de mogelijkheid krijgen om te ontwikkelen en te leren.

Werkervaring

5 maart 2018 – 17 augustus 2018
Werkgever: Overheidsinstelling in regio Zuidwest, cluster Stadsbeheer
Functie : Assistant/Administratief medewerker afdeling opleidingen

Werkzaamheden:
Telefoon beantwoorden, mails beantwoorden, certificaten maken, certificaten en diploma’s invoeren in het systeem en die daarna opsturen naar de betreffende medewerker, lesruimtes reserveren, afspraken inplannen, diploma uitreikingen organiseren en vergaderingen organiseren, roosters en persoonlijke dossiers maken voor nieuwe medewerkers.
Reden vertrek: Einde project, zwangerschapsverlof
Voertaal: Nederlands

3 november – 29 december 2017
Werkgever: Overheidsinstelling in regio Zuidwest
Functie: Medewerker digitalisering

Werkzaamheden:
Documenten scan klaar maken, bezoek ontvangen, post en archief en telefoon opnemen.

10 april 2017 – 14 juni 2017
Werkgever: Overheidsinstelling in regio Zuidwest
Functie: Medewerker Klantcontact

Werkzaamheden:
Telefoon opnemen, post en archief, afspraken plannen, verhuizingen verwerken, uittreksels en aktes maken en aanvraag van VOG, rijbewijs, Paspoort en ID.

1 maart 2017 – 1 april 2017
Werkgever: Verzekeringsmaatschappij in regio Zuidwest
Functie: Administratief Medewerker

Werkzaamheden:
Telefoon opnemen, post en archief, Verzekeringsdossiers aanmaken/afsluiten en betalingen klaarzetten.

1 augustus 2016 -15 augustus 2016
Werkgever: Verschillende locaties overheidsinstelling in regio Zuidwest
Functie : Assistant/Medewerker Publiekzaken

Werkzaamheden:
Telefoon opnemen, post en archief, afspraken plannen, verhuizingen verwerken, uittreksels en aktes maken en aanvraag VOG, rijbewijs, Paspoort en ID.

13 juli 2015 – juli 2016
Werkgever: Cateringbedrijf in regio Zuidwest
Functie: Medewerker Back Office

Werkzaamheden:
Telefoon beantwoorden, offertes maken, factureren , diverse financiŽle werkzaamheden, orders verwerken, E-mail verwerking, inkooporders verwerken/inboeken, agenda beheer , debiteurenbestand bijwerken en bijhouden en BTW nummers nakijken/nabellen.

1 april 2015 – 29 mei 2015
Werkgever: Overheidsinstelling in regio Zuidwest
Functie: Medewerker KCC

Werkzaamheden:
Klanten ontvangen, telefoon opnemen, post en archief, afspraken plannen en aanvraag VOG, rijbewijs, paspoort en ID.

Januari 2015 –maart 2015
Werkgever: Internationaal communicatie bedrijf in regio Zuidwest
Functie: Back Office Medewerker

Werkzaamheden:
Telefoon beantwoorden, offertes maken, financiŽle werkzaamheden, orders verwerken, mail verwerking en social media bijhouden.

Oktober 2014 – december 2014
Werkgever: Zorginstelling in regio Zuidwest
Functie: Secretaresse

Werkzaamheden:
Archiveren, receptie werkzaamheden, telefoon beantwoorden, mailverkeer en dossiers opmaken en verwerken in het systeem.

September 2014 – oktober 2014
Werkgever: Internationaal communicatie bedrijf in regio Zuidwest
Functie: Telefonische klantenservice

Werkzaamheden:
Telefoon beantwoorden, offertes maken, klachten behandelen en mail verwerking.

Mei 2014 – augustus 2014
Werkgever: Overheidsinstelling in regio Zuidwest
Functie: Baliemedewerker/administratief medewerker Publiekszaken

Werkzaamheden:
Klanten ontvangen, telefoon opnemen, post en archief, afspraken plannen, verhuizingen verwerken, uittreksels en aktes maken en aanvraag VOG, rijbewijs, paspoort en ID.

Maart 2013-oktober 2013
Werkgever: Overheidsinstelling in regio Zuidwest
Functie: Baliemedewerker Publieks Zaken

Werkzaamheden:
Klanten ontvangen, telefoon opnemen, post en archief, notuleren, afrekenen, afspraken plannen, aanvraag VOG, rijbewijs, paspoort en ID, receptiewerkzaamheden, verhuizingen verwerken en uittreksels en aktes maken.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 28-32 uur
Reisbereidheid : 45 minuten o.a. Rotterdam, Delft, Capelle
Tarief: op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.