Naar de inhoud.

Spin in het web / multitasker / allround administratieve ondersteuner, regio Randstad en Rotterdam per 1 maart



Persoonlijke gegevens                                                 Interesse in deze Assistant?

Voornaam: Chantal                                                          Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam: Richardson
Geboortedatum: 24 februari 1986
Woonplaats: Regio Zuidwest

Wie is Chantal?
In het dagelijks leven ben ik vrolijk, avontuurlijk, zorgzaam, betrouwbaar en leergierig. Ik heb oog voor detail, aandacht voor anderen en een luisterend oor. Verder ben ik praktisch ingesteld en denk ik in oplossingen in plaats van problemen. Ik ben een persoon die op het werk van structuur, hard werken en gezelligheid houdt. Daarnaast ben ik een echte doener, proactief en ga ik een uitdaging niet uit de weg.

Wat wil Chantal bereiken?
Momenteel ben ik werkzaam als Managementondersteuner. In de toekomst wil ik doorgroeien naar een junior en uiteindelijk een senior functie. Dit ga ik realiseren door in de komende vijf jaar mijn allround ondersteuning te blijven ontwikkelen, zoals het volgen van een mogelijke Project Management Officer cursus. Binnen 10 jaar heb ik de intentie om mijn Master Business Administration te behalen.

Waarom wil Chantal werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Op advies van een collega heb ik contact opgenomen met Assistant2. Na het lezen en bekijken van de website heeft A2 mijn interesse gewekt. Wat mij vooral aanspreekt is de persoonlijke aanpak, de begeleiding en dat zij de ontwikkeling van Assistants stimuleren. Daarnaast heeft Assistant2 een indrukwekkend slagingspercentage van 98%. Ik hoop dat Assistant2 ook voor mij een match heeft en ik via hen een werkgever vind waar ik kan blijven ontwikkelen en jarenlang met veel plezier kan blijven werken.

Wat doet Chantal in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd kook, reis, fitness en lees ik graag. Ik vind het gezellig om activiteiten te ondernemen en game nights te houden met familie en vrienden. Daarnaast vertroetel ik graag mijn valkparkietjes Kikki en Koko.

Opleidingen
2008 – 2015 European Studies HBO De Haagse Hogeschool                  Diploma
2012 Uitwisseling Oglethope University, Altanta, Amerika
2007-2008 International Business HBO De Haagse Hogeschool              Geen diploma*
2003-2007 Directiesecretaresse MBO 4 ID College                                  Diploma
2002-2003 VMBO Veurs College                                                                Diploma
*verkeerde keuze

Trainingen/Workshops
augustus 2017 Extact Synergy
september 2017 Fortes rapportagetraining
april 2018 Fortes experttraining
maart 2018 MOS 2016 Excel (behaald)
juni 2018 MOS 2016 Outlook (behaald)
juli 2018 MOS 2016 Word (behaald)
augustus 2018 PRINCE2 foundation (behaald)

Computervaardigheid
Microsoft Office Specialist 2016 Excel, Outlook en Word
Facebook, Instagram en LinkedIn
Fortes Change Cloud
PowerPoint en Prezi
Exact Synergy
24/7 Foxy
SharePoint
Axosoft
OneNote

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)

Chantal is beschikbaar als spin in het web / multitasker / allround administratieve ondersteuner / Managementondersteuner / Office Manager / Personal Assistant / Assistent / PMO’er.
Wat is Chantal haar droombedrijf? Een (internationaal) georiŽnteerd droombedrijf waar ik word uitgedaagd en de mogelijkheid krijg om mijn kennis en expertise uit te breiden. Ik ben opzoek naar een bedrijf waar een gezellige werksfeer heerst en waar ik jaren met veel plezier kan blijven werken.
Wat is Chantal haar functiedoelstelling? Mijn kennis uitbreiden en mijzelf dusdanig ontwikkelen als allround ondersteuner zodat ik op meerdere vlakken inzetbaar kan zijn.

Werkervaring

September 2018 – februari 2019
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Zuidwest
Functie: Managementondersteuner
Werkzaamheden:
Als managementondersteuner van de directeur AziŽ en OceaniŽ ben ik verantwoordelijk voor het volgende. Het dagelijks organisatorisch, logistiek, secretarieel en administratief ondersteunen van de directeur, managementteam en clusters. Boeken van dienstreizen, visums aanvragen en indienen van reis-en overige declaraties. Ontvangst en begeleiding van (VIP) binnen-en buitenlandse bezoekers. CoŲrdinerende rol in projecten en (management)informatiestromen. In SharePoint dossiers en overzichten bijwerken en beheren. Reserveren van (grote) vergaderzalen, lunches en boeketten. Aanmelden van (VIP) binnen-en buitenlandse bezoekers. Verslaglegging stafoverleg en notulering MT-overleg. Distributie van (digitale) post, brieven en memo’s. Complex agendabeheer en termijn bewaking. Relatiegeschenken registreren en beheren. Organiseren van evenementen. Beheren van diverse dienstmailboxen.
Reden vertrek: Tijdelijke opdracht.

Juli 2017 – augustus 2018
Werkgever: Offshore bedrijf, regio Zuidwest
Functie: IT Project Assistant / PMO
Werkzaamheden:
Beheren van project – en portfolio management, urenregistratie, actielijsten en maandelijkse rapportages in Fortes Change Cloud. Als Focalpoint IT inkoopbestellingen en budgetten beheren in Exact Synergy. Verzorgen van geschenken en bloemen voor collega’s. Opstellen van maandelijkse presentatie IT afdeling. Aanmaken en beheren van user stories in Axosoft. Complex agenda beheer en termijnbewaking. Aanmelden en ontvangen van bezoekers. Aanvragen van reis-en hotelverzoeken. Mededelingen publiceren op intranet. Notuleren en notulen distribueren. Afhandelen telefoonverkeer. Beheren mailbox PMO-IT.
Reden vertrek: einde contract.

Januari 2016- maart 2017
Werkgever: Bedrijf in facilitaire sector, regio Zuidwest
Functie: Business Support Assistent
Werkzaamheden:
Opstellen en beheren van instructies en handleidingen voor klant en trainingsdoeleinden. Verrichten van Desk research over facility management informatie systemen. Invoeren en koppelen van data, logo’s, foto’s en assets in Axxerion (FMIS). Axxerion demo opstellen voor het hoofdkantoor. Beheren en distribueren van data en informatie. Telefonisch contact met externe. Agendabeheer.

September – november 2015
Werkgever: bedrijf in facilitaire sector, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Beheren van gastenlijsten per divisie voor het jaarlijks jubilarisfeest. Beheren en distribueren van Kamer van Koophandel uittreksels. Afhandelen van inkomende- en uitgaande post. Opstellen van jubilaris presentaties per divisie. Complex agenda beheer en termijnbewaking. CoŲrdineren van jubileum geschenken. Gastvrouw op jubileumavond. Reserveren en klaar zetten van lunches.

Oktober 2014- april 2015
Werkgever: Adviesbureau, regio Zuidwest
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
Beheren en afhandelen van agenda, telefoon, correspondentie en e-mailbox. Beheren van archief en kantoorartikelen. Bezoekers ontvangen en assisteren. Databestanden beheren in CRM.

Februari – maart 2014
Werkgever: Reisorganisatie, regio Zuidwest
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
Versturen van reisinformatieboekjes en reisbescheiden naar klanten. Controleren van openstaande posten.

Maart – augustus 2013
Werkgever: Adviesbureau, buitenland
Functie: Stagiair Marketing CoŲrdinator
Werkzaamheden:
Beheren en afhandelen van agenda, telefoon, correspondentie en e-mailmailbox. Beheren van social media en promoten van evenementen. Ontvangen en assisteren van bezoekers. Organiseren van overige evenementen. Opstellen en verspreiden van folders. Inspecteren van evenement locaties en catering. Lokaal veldonderzoek verrichten. CoŲrdineren van logistiek.

Juli – augustus 2012
Werkgever: Overheidsinstantie, regio Zuidwest
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
OfficiŽle documenten en memo’s kopiŽren, scannen en afleveren aan de minister, Directeur Generaal en management team. Het beheren en afhandelen van agenda’s, telefoon, correspondentie en e-mailboxen. In Documenten Manager officiŽle documenten en memo’s registreren en updaten. Registreren en distribueren van inkomende – en uitgaande post. Vergaderzalen reserveren en bezoekers aanmelden. Notuleren en distrubueren van notulen.

Juni – december 2011
Werkgever: Rechtsinstantie, regio Zuidwest
Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:

De digitalisering van personeelsdossiers per divisie. Personeelsdossiers registreren, scannen, categoriseren en archiveren. Controleren van datums en handtekening op officiŽle documenten.

September 2006 – maart 2007
Werkgever: Overheidsinstantie, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Beheren en afhandelen van agenda’s, telefoon, correspondentie, e-mailbox en faxen. Notuleren en notulen distribueren. Reserveren van vergaderzalen. Archiveren.

April – september 2006
Werkgever: Retail, buitenland
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Beheren en afhandelen van agenda’s, telefoon, correspondentie, e-mailbox en faxen. Beheren en distribueren van loonspecificaties, benzine- en lunchbonnen. Ophalen van orders en bevestigingen bij Office Supplies. Invoeren van acquisities in SAP. Reisaanvragen.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: minimaal 32 – maximaal 40 uur
Reisbereidheid: Zoetermeer, Den Haag, Rotterdam, Westland
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.