Naar de inhoud.

Project / Event Assistant, FT, doener, regio Zuidwest/Randstad



Persoonlijke gegevens                                                   Interesse in deze Assistant?
Voornaam: 
Petra                                                                Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: Van Henst
Geboortedatum: 21 oktober 1973 
Woonplaats: regio Zuidwest / Randstad

Wie is Petra
Een echte doener, aanpakker, planner. Ik ben gastvrij, zorgzaam en sociaal. Een vrolijk en energiek persoon. Dat maakt mij een echt organisatietalent. Iemand die weet hoe ze betrokken partijen met een flinke dosis enthousiasme en energie bij elkaar kan brengen. Scherp is op planning, budgetten en vooral kwaliteit. Problemen wil ik graag voorkomen, maar mochten deze toch ontstaan dan los ik deze snel en praktisch op.

Wat doet Petra in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd hou ik van familie en vrienden om mij heen, theater- en concertbezoeken, koken & wijnen & (uit)eten, stadsbezoeken, strandwandelingen maken en bewonder ik graag grote zeeschepen langs de Waterweg.

Wat wil Petra bereiken?
Voor de toekomst ambieer ik een baan als (operationeel) eventco÷rdinator of projectassistent binnen de beurs- en evenementenbranche, logistieke-/maritieme sector, luchtvaart, zorg of andere dynamische branche welke voor mij nog nieuw te ontdekken is.

Waarom wil Petra werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Werken als Assistant/ondersteuner zie ik als een voldoening en uitdaging, een leerzame periode en mooie groei en ontwikkeling voor een mogelijk volgende stap binnen een bedrijf.

Opleidingen
1990-1994 MBO / MTRO, Sg. Haagland in Den Haag, Toerisme & Recreatie.           Diploma behaald
Inclusief stages in Spanje (receptioniste in hotel) en Leiden (reserveringsmedewerker bij een touroperator). 

Computervaardigheid
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, CMS diverse websites en webshop, bezoekersregistratiesystemen (N200, Momice).
Reserveringprogramma’s luchtvaart, toerisme en venues (SEM Smart Event Manager, Artifax, Yesplan, Filemaker, Pro, Groupwise, WorldSpan, Galileo), Facebook en LinkedIn

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed

Petra is per direct beschikbaar als Spin in het web, projectassistent, projectmanager, (event)co÷rdinator, organisator, gastvrouw met uitvoerende/co÷rdinerende taken
Wat is Petra haar droombedrijf?
Beurs- en evenementenlocatie, luchthaven, maritieme sector
Wat is Petra haar functiedoelstelling?
Plezier en voldoening in mijn werk, sociale omgeving, opdrachtgevers ontzorgen, orde en overzicht in hectiek houden of creŰren, gasten een mooie beleving geven

Werkervaring
22 Januari 2018 – 3 oktober 2018
Werkgever: Havenbedrijf, regio Zuidwest
Functie: Eventco÷rdinator Hospitality & Events
Werkzaamheden:
Organisatie diverse evenementen van/namens het Havenbedrijf Rotterdam; B2b events voor relatiemarketing, variŰrend van beursdeelname tot congressen, workshops, (bedrijventerrein)openingen en mijlpaal-events. Boeken van locaties, co÷rdinatie alle leveranciers. Budgetbewaking. Registratiewebsite inrichten en registratie on site. Aanspreekpunt voor alle betrokken in het voortraject en tijdens de uitvoering van het event.
Voertaal: Nederlands en Engels
Computer/software: MS Office (Word, Excel, Outlook, bezoekersregistratiesysteem Momice
Reden vertrek: in deze functie werd een adviseurs-rol verwacht, o.a. het bedenken van creatieve concepten; deze rol past mij niet. Ik ben juist operationeel en co÷rdinerend sterk en in mijn element. Havenbedrijf is voor mij ook te goot, te veel protocollen en processen. Na het succesvol afronden van een aantal projecten toch op eigen verzoek vertrokken.

April 2017 – 19 januari 2018
Werkgever: Evenementenbureau, regio Randstad
Functie: Operationeel eventmanager
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor een optimale co÷rdinatie en totale logistieke organisatie van de B2B op de New World Campus. Rondleidingen en sales voor de event- en vergaderzalen. Logistiek operationaliseren van nieuwe en lopende evenementen. Co÷rdinatie en inkoop catering, personele en facilitaire diensten en materialen. Verdere ontwikkeling van de relatief nieuwe evenemententak.
Voertaal: Nederlands en Engels
Computer/software: Word, Excel, Outlook, Yesplan, Smart Event Manager
Reden vertrek: geen leuke baan, geen uitdaging, geen klanten, niet nakomen van afspraken door werkgever.

Februari 2009 – november 2016
Werkgever: Beurs- en evenementenorganisatie, regio Midden
Functie: Project- en eventco÷rdinator

Werkzaamheden:
Projectverantwoordelijke vak- en publieksbeurzen, congressen, vergaderingen, examens en evenementen. Verhuur beurs- en vergaderzalen, examenzalen en facilitaire ondersteuning inclusief gehele projectadministratie en offertetraject opdrachtgevers en leveranciers. Co÷rdinatie en inkoop personele en facilitaire diensten en (standbouw)materialen. Aanspreekpunt opdrachtgevers ten aanzien van het gehele project. Planning, co÷rdinatie, logistiek en aansturing personeel beursvloer, standbouwers, zalenzetters, hostessen, AV, schoonmakers, parkeerbegeleiding, uitzendkrachten. Uitwerken en beoordelen beursplattegrond en standbouw. Organisatie vakbeurs inclusief opzet en uitvoering handboek en registratiesysteem. Uitvoering events in samenwerking met huiscateraar Vermaat Groep. Signaleren gebreken gebouw, zalen, materialen; opvolging / reparaties laten uitvoeren. Berichtgeving social media, onderhoud/CMS website.
Voertaal: Nederlands
Computer/software: MS Office (Word, Excel, Power Point), Outlook, CMS website en webshop, bezoekersregistratiesysteem N200, (venue)reserveringprogramma Artifax
Reden vertrek: vanwege de dagelijkse lange reistijd en files ben ik op zoek gegaan naar een (soortgelijke) baan dichterbij huis.

Juli 2006 – september 2008
Werkgever: Beurs- en evenementenorganisatie, regio Zuidwest
Functie: Sales support executive beursorganisatie

Werkzaamheden:
Organisatie, co÷rdinatie en uitvoering diverse vakbeurzen en evenementen. Offertes, contracten, draaiboeken en handboeken exposanten. Overleg, inkoop en co÷rdinatie leveranciers. Aanspreekpunt en gastvrouw tijdens beursdagen. Opmaken en beheren beursplattegrond. Begroting en budgetbewaking.

Februari 2002 - juni 2006
Werkgever: Communicatiebureau, regio Randstad
Functie: projectmedewerker en office manager projectbureau

Werkzaamheden:
Assistent communicatieadviseurs. Organisatie naming ceremony containerschip ‘P&O Nedlloyd Mondriaan’.
Projectondersteuning (inter)nationale klanten o.a. scheepvaart, hotel- en reiswereld, zorg- en financiŰle instellingen. Back office assistent voor MTI Network NL (crisiscommunicatie network scheepvaart).
Organisatie workshops en mediatrainingen, persbijeenkomsten en persreizen. Traffic studio < > klant: drukwerk, websites, advertenties, teksten redigeren, offertes. Administratieve/ secretariŰle werkzaamheden, reserveren zakenreizen.

Februari 2001 – januari 2002
Werkgever: Rederij, regio Zuidwest
Functie: projectmedewerker launchteam en management assistente
Werkzaamheden:
Organisatie 2x 5 evenementen t.b.v. naming ceremony en persconferentie voor 2 nieuwe cruiseferries: ‘Pride of Rotterdam’, door HM Koningin Beatrix, Cruise Terminal Rotterdam en ‘Pride of Hull’, door Mrs Cherie Blair, P&O Terminal Hull (UK).
Renaming cruiseferrie in Zeebrugge (B).
Organisatie en begeleiding persreis Leeds (UK). Reserveren en reisplanning launchteam, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

1999 - 2000
Werkgever: Luchtvaartmaatschappij, regio Zuidwest
Functie: grondstewardess, shiftleader groundteam en travel consultant

Werkzaamheden:
Check-in en bijbehorende (over)bagageafhandeling, boarding/pick up. Ticketdesk, ticketafhandeling, refund afhandeling, tariefberekening vliegroutes (KLM FATI). Crewplanning, shiftco÷rdinatie, sollicitatiegesprekken grondpersoneel.

1993 - 1999
Werkgever: Zakenreisbureau, regio Zuidwest
Functie: business travel consultant, 1996 - 1999

en
Werkgever: Touroperator, regio Zuidwest
Functie: travel consultant, 1993 - 1996

Werkzaamheden:
Reserveren zakenreizen, wereldwijd vliegroutes en ticketing (KLM FATI diploma behaald). Visa- en garantiebriefaanvragen, klantenservice, afhandelen overboekingen. Sales reisagenten en particulier voor luchtvaart, hotels, autohuur en ferries.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 32-40 uur p/w.
Reisbereidheid: regio Rotterdam/ Den Haag / Westland.
Tarief: in overleg 

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.