Naar de inhoud.

Leergierige Management Assistant, HBO AD, 40 uur p/w, Rotterdam eo

Persoonlijke gegevens                                       Interesse in deze Assistant?
Voornaam: Amber                                                Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: Versluis
Geboortedatum: 10 april 1994
Woonplaats:
regio Zuidwest-Nederland


Wie is Amber?
Ik ben een vriendelijke, gemotiveerde en spontane vrouw. Ik toon graag initiatief en vind het leuk om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Mensen die mij goed kennen zouden mij omschrijven als een behulpzaam, betrouwbaar en betrokken persoon. Door mijn grote betrokkenheid kan ik soms doorslaan in mijn perfectionisme. Gelukkig weet ik dit van mezelf. Ik haal er voldoening uit als ik iets heb kunnen betekenen voor iemand of als ik mijn tijd nuttig heb besteed.

Wat wil Amber bereiken?
Ik zou graag een functie als Management Assistant of Directie Assistant willen bekleden omdat mijn passie ligt bij dit beroep. Ik heb een onwijs leuke en onvergetelijke stageperiode gehad als rechterhand van de directeur van een bedrijf toen ik 18 jaar was en weet dat dit echt mijn roeping is. Over 5 jaar werk ik als Assistant van nu, MA of PA bij een klein tot middelgroot bedrijf. Dit wil ik bereiken door mijzelf te ontwikkelen door het volgen van trainingen en workshops naast mijn baan. Uiteraard sta ik open om te leren van een ervaren rot in het vak zodat ik over 5 jaar mijn doel heb bereikt.

Waarom wil Amber werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik wil graag via Assistant2 geplaatst worden omdat de werkwijze en de aanpak mij heel erg aanspreekt, met name het feit dat Assistant2 haar Assistants intensief begeleidt en ontwikkelt. Mijn motivatie om te werken als Assistant is omdat het mijn roeping is en ik ervan overtuigd ben dat ik door mijn gevolgde opleidingen en werkervaringen over veel kennis en capaciteiten beschik om een steengoede Assistant te zijn.

Wat doet Amber in haar vrije tijd?
Ik hou van winkelen en leuke dingen doen met mijn vriend, vriendinnen, moeder en zus zoals een dagje naar een stad, avondje naar de bios en lekker uit eten. Verder vind ik het leuk om tijd te besteden met onze hond, een Golden Retriever. Als ontspanning vind ik het fijn om te gaan sporten, ik doe ongeveer 3 keer per week fitness, of lekker een film of serie te gaan kijken.

Opleidingen
Sep 2015-juli 2017 HBO Human Resource Management, propedeuse             Geen Diploma*
Sep 2013-juli 2015 HBO Associate Degree Officemanagement                           Diploma behaald
Sep 2010-juli 2014 MBO Managementassistente/Directiesecretaresse             Diploma behaald
Aug 2006-juli 2010 VMBO GT Administratieve sector                                               Diploma behaald
*Verkeerde studiekeuze

Trainingen/Workshops
2016 Workshop Solliciteren
2018 Workshop Assertiviteit - Assistant2
2018 Workshop Time Management - Assistant2

Computervaardigheid
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, GroupWise
Social media: Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Goed

Amber is beschikbaar als lerend Management Assistant en/of Office Assistant.
Wat is Amber haar droombedrijf? Een klein tot middelgroot nationaal of internationaal bedrijf/organisatie met een prettige en informele werksfeer regio Rotterdam.
Wat is Amber haar functiedoelstelling? Een functie met veel afwisseling in mijn werkzaamheden en waarbij ik mijn kwaliteiten optimaal kan benutten.

Werkervaring
3 september 2018 tot 9 november 2018
Werkgever: zakelijke dienstverlening, regio Rotterdam
Functie: Management Assistant

Werkzaamheden:
Agendabeheer en e-mailbeheer van 3 directors en 2 senior managers. Afspraken inplannen en stukken op tijd klaarleggen. Vluchten boeken, inkomende en uitgaande telefoongesprekken voeren. Reserveren zalen voor meetings. Interne en externe post.
Voertaal: Nederlands en Engels
Computers/software: Excel, Word
Reden vertrek: einde project

2 oktober 2017 tot 28 september 2018
Werkgever: zorginstelling, regio Zuidwest-Nederland
Functie: Managementassistente

Werkzaamheden:
Agendabeheer manager, afspraken inplannen, notuleren en notulen uitwerken, bijeenkomsten organiseren, beheer social media, beheer websites, behandelen van e-mailverkeer, postverwerking, facturen verwerken, nieuwsbrieven maken, inkomende en uitgaande telefoongesprekken voeren, bestellingen doen (bijv. bloemen, kantoorartikelen).
Voertaal: Nederlands
Computers/software: Word, PowerPoint, Excel, Outlook
Reden vertrek: Einde van tijdelijk dienstverband van 1 jaar

13 juli 2017 tot 22 september 2017
Werkgever: zakelijke dienstverlening, regio Zuidwest-Nederland
Functie : Receptioniste/telefoniste/Assistant

Werkzaamheden:
Telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, behandelen in- en uitgaande post, agendabeheer in Outlook, ontvangen bezoek, registreren bezoek, laptops uitgeven en bijhouden in overzicht Excel, poolauto’s uitgeven en bijhouden in overzicht Excel, fietsen uitgeven en bijhouden in overzicht Excel, behandelen van e-mailverkeer, bedienen van de
slagbomen, parkeerplaatsen reserveren voor bezoekers en bijhouden in overzicht Excel en alle overige ondersteunende taken.
Voertaal: Nederlands en Engels
Software: Office (Word, Excel, Outlook)
Reden vertrek: Zomerbaan

19 juli 2017 tot 22 september 2017
Werkgever: elektronica, regio Zuidwest
Functie : Receptioniste/telefoniste

Werkzaamheden:
Telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, behandelen in- en uitgaande post, ontvangen bezoek, registreren bezoek registreren uitgegeven sleutels en bedienen van de slagbomen
Voertaal: Nederlands en Engels
Software: n.v.t.
Reden vertrek: Zomerbaan

6 februari 2017 tot 5 april 2017
Werkgever: uitzendbranche, regio Randstad
Functie : Stagiaire Assistent Recruiter

Werkzaamheden:
Werving en selectie van kandidaten, sollicitatiegesprekken voeren, telefoongesprekken beantwoorden en afhandelen, beoordelen van CV’s en motivatiebrieven, agendabeheer in Outlook en vacatures schrijven.
Voertaal: Nederlands
Software: Office (Word, Excel, Outlook)

29 augustus 2016 tot 1 februari 2017
Werkgever: onderwijsinstelling, regio Randstad
Functie : Baliemedewerkster, naast mijn school 1 dag per week

Werkzaamheden:
Studenten en docenten helpen met vragen, inkomende en uitgaande telefoongesprekken voeren, studenten doorverwijzen, kantoorartikelen bestellen.

2 maart 2015 tot 18 december 2015
Werkgever: maatschappelijke instelling, regio Randstad
Functie : Student-assistent

Werkzaamheden:
Agendabeheer van de manager, nieuwsberichten plaatsen, behandelen van e-mailverkeer, afspraken inplannen, inkomende en uitgaande telefoongesprekken voeren, gegevens verwerken in Excel, meehelpen met de organisatie van het evenement Internet of Things, gastvrouw bij het evenement Internet of Things, notuleren en notulen uitwerken

6 januari 2014 tot 13 juni 2014
Werkgever: onderwijsinstelling, regio Rotterdam
Functie : Officemanagement, Stagiaire

Werkzaamheden:
Studenten en docenten helpen met vragen, inkomende en uitgaande telefoongesprekken voeren, gastvrouw bij het verkiezingsdebat op de Hogeschool en behandelen van
e-mailverkeer

3 september 2012 tot 8 februari 2013
Werkgever: zorginstelling, regio Randstad
Functie : Front Office medewerkster (Stagiaire)

Stagiaire tijdens mijn MBO opleiding. Ik was Front Office medewerkster op de verpleegafdeling Chirurgie achter de balie.
Werkzaamheden:
Het registreren van nieuwe patiŽnten op de afdeling, het ontslaan van patiŽnten, inkomende en uitgaande telefoongesprekken voeren en bezoek ontvangen

29 augustus 2011 tot 10 februari 2012
Werkgever: woonzorgcomplex, regio Randstad
Functie : P&O Medewerkster (Stagiaire)

Werkzaamheden:
Behandelen in- en uitgaande post, inkomende en uitgaande telefoongesprekken voeren, behandelen van E-mailverkeer, agendabeheer in Outlook, bonnen declareren, bestellen kantoorartikelen, mutaties verwerken, reiskosten declareren, notuleren en notulen uitwerken

10 januari 2011 tot 6 mei 2011
Werkgever: metaalbedrijf en leverancier, regio Zuiswest
Functie : Directiesecretaresse (Stagiaire), rechterhand van de directeur

Werkzaamheden:
Agendabeheer, behandelen in- en uitgaande post, afspraken inplannen voor de directeur, inkomende en uitgaande telefoongesprekken voeren, offertes aanvragen, notuleren en notulen uitwerken, behandelen van E-mailverkeer catering voor vergaderingen bestellen en bestellingen plaatsen

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 40 uur
Reisbereidheid: Barendrecht, Rotterdam en Dordrecht eo
Tarief: op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.