Naar de inhoud.

Ervaren Assistant, regio Randstad


Persoonlijke gegevens                               Interesse in deze Assistant?

Voornaam : Sylvie                                          Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam : van Hessel
Geboortedatum : 25 juli 1966
Woonplaats : regio Randstad

Wie is Sylvie?
Ik ben een open en eerlijke persoonlijkheid met een vriendelijk en zachtaardig karakter. Ik ben hulpvaardig en kan goed luisteren. Daarnaast ben ik goed in handelen onder druk (ik krijg daar veel energie van) om zaken voor elkaar te krijgen.

Wat wil Sylvie bereiken?
Ik wil een functie waarin ik word gewaardeerd om wat ik kan en wat ik doe. Eigen verantwoordelijkheid, vertrouwen en gehoord worden staan bij mij hoog in het vaandel.
Een functie als medewerker voor events en beurzen of als communicatie medewerker hebben mijn voorkeur. Vaak zitten onderdelen van voornoemde functies ook in secretaresse/ assistente functies. In de komende jaren, maar eigenlijk voor de rest van mijn werkende leven wil ik blijven leren en diepte investeringen doen voor de functie (en mijn eigen persoon natuurlijk) waarin ik werk.

Waarom wil Sylvie werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 viel op omdat zij persoonlijk en snel werken, dat 95% van de banen uitloopt in een vaste aanstelling bij hun Partners en dat zij een slagingspercentage hebben dat hoger ligt dan 98%. Dit geeft mij de indruk dat Assistant2 anders werkt dan andere bureaus. Ik heb altijd als Assistant gewerkt dit vak past het beste bij mij. Juist de afwisseling van uitvoerend met organisatorisch werk, vind ik een prettig en het leukste aspect in een assistente functie.

Wat doet Sylvie in haar vrije tijd?
Ik houd van lange (berg)wandelingen. Ik lees graag crime boeken. Ik ben vrijwilliger in het kinderboekencafé (een initiatief van de bibliotheek en de gemeente Zoetermeer), waarin ik voorlees aan en activiteiten doe met kinderen tussen de 0-4 jaar.

Opleidingen
1987 Directiesecretaresse MEAO Tinbergen College             diploma behaald
1987 MEAO-secretarieel MEAO Tinbergen College                  diploma behaald
1985 HAVO Gem. Dalton scholengemeenschap                      diploma behaald
1982 MAVO Dalton Cornelis Planting                                           diploma behaald

Trainingen/Workshops
2018 start cursus zakelijke Engels
2018 Social Media, certificaat via Assistant2
2016 NCOI, HBO Eventmanagement; niet behaald
2011 ICM, NIMA A communicatie; diploma behaald
2010 Masterclass reflectie, inspiratie en relaties
2004 Bedrijf Hulp Verlening (BHV); diploma behaald
2004 Arbocoördinator, bewijs van deelname behaald

Computervaardigheid
Word, Excel, PowerPoint, CRM system (Procurius: verwerking gegevens van leden), LinkedIn

Talenkennis
Nederlands: goed (getest, 4 fout van 15)
Engels: niet voldoende (getest, 5 fout van 15)

Sylvie is beschikbaar als regelaar/organisator, aanspreekpunt, bemiddelaar.
Wat is Sylvie haar droombedrijf?
Een bedrijf dat mijn kunnen en waarden erkent en herkent en daarin zijn/haar waardering naar mij toe laat blijken.
Wat is Sylvie haar functiedoelstelling? Gerichte, optimaal, toepasbare kennis vergaren binnen een kort tijdsbestek. Tevens het eigen maken (liefst in een paar maanden) van kennis en inzicht van het gehele bedrijf.

Werkervaring
1 mei 2018 tot 31 oktober 2018
Werkgever: Organisatie voor kennisontwikkeling in de installatiesector, regio Randstad

Functie: medewerker symposia en bijeenkomsten.
Werkzaamheden:
Het organiseren van bijeenkomsten voor leden en niet leden. Organisatorische en
uitvoerende werkzaamheden (van begin tot eind) organiseren (contacten met sprekers,
verifiëren presentaties voor de bijeenkomst) en bij de bijeenkomst aanwezig zijn. Tevens
nazorg verlenen voor wat betreft documentatie-verzending. Bijwonen van expertgroep
vergaderingen; verslaglegging, agendaverzending. In het CRM systeem maken van
eventspagina’s, uitnodigingen en verwerking aanmeldingen. Onderdeel busvervoer
georganiseerd van internationaal congres over contamination control (ISCC’18). Opvragen
offertes, uitwerken en coördinatie van excursies voor specifieke groepen van het congres.
Reden vertrek: eind half jaar contract (was opgesteld voor ondersteuning van de piekbelasting). Organisatie heeft meer behoefte aan een technische medewerker die geld binnenhaalt voor de technische projecten die de vereniging uitvoert.
Voertaal: Nederlands
Computerprogramma’s: Word, Excell, PowerPoint, Procurius (CRM systeem)


6 januari 2018 tot 2 maart 2018
Werkgever: Recycle organisatie, regie Randstad

Functie: medewerker CRM
Werkzaamheden:
In verband met de introductie van nieuwe website klanten informeren over gebruik van de
website. Invoeren van nieuwe gegevens en orders. Uitleg aan klanten over gebruik nieuwe CRM.
Updaten en overzetten gegevens van oud naar nieuw systeem.

1 april 2008 tot 1 april 2016
Werkgever: Brancheorganisatie Installatiesector, regio Randstad

Functie : Secretaresse en Communicatie Assistant van het hoofd Corporate Communicatie
Werkzaamheden:
Ontwikkeling en organisatie nieuwe beursstand en deelname als exposant van vakbeurs (VSK en ET in Jaarbeurs Utrecht). Conceptontwikkeling van begin tot eind in samenwerking met interne collega’s en externe opdrachtgevers. Interne coördinatie met betrekking tot inzet van sprekers op de beurs. Organisatie van bijeenkomsten (van collega’s) op de beursvloer. Uitvoeren van communicatieprojecten voor medewerkers. Brochures, folders maken in opdracht van de interne klant.
In 2014 stage begeleidster geweest; coördineren, uitvoeren en begeleiden van werkzaamheden voor stagiair. Algemene secretariële werkzaamheden als: Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, behandelen in- en uitgaande post, versturen van mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, factureren, agendabeheer in Outlook, ontvangst bezoek, archiveren, bijhouden actualiseren intranet, (eenvoudige) budget bewaking in Excel m.b.t. beursorganisatie.

1 april 2007 tot 1 april 2008
Werkgever: Brancheorganisatie Installatiesector, regio Randstad

Functie : Assistant/secretaresse hoofd Verenigingszaken
Werkzaamheden:
Verzorgen van vergaderstukken, locatie, uitnodigingen voor de Algemeen Bestuursvergaderingen en Ledenraad. Vergaderingen voorbereiden, notuleren tijdens vergaderingen, uitwerken notulen en verspreiden onder deelnemers. Actiepunten opzetten, uitvoeren en bewaken m.b.t. uitvoering. Organiseren, bijwonen en administratief ondersteunen (uitnodigingen versturen, bijhouden presentielijsten en deelnamebevestigingen) van themabijeenkomsten voor leden.

1998 tot 2007
Werkgever: Brancheorganisatie vervoer, regio Randstad

Functie: Assistant/secretaresse van de secretaris en coördinator Stichting Examens
Personenvervoer (SEP)
Werkzaamheden:
Examenprocessen begeleid, uitgifte van diploma’s gerealiseerd, communicatie rondom de vakbekwaamheid van het ondernemerschap verricht. Assistent van de secretaris van de Stichting Opleidingen voor het Besloten Busvervoer (STOBB) bij Koninklijk Nederlands Vervoer (sector Busvervoer). Organisatie van beurzen en deelname aan beurzen. Werkzaamheden in het kader van een grote landelijke wervingscampagne voor touringcarchauffeurs. Procesbewaking -en begeleiding van de erkenning van verschillende scholingsinstituten in de sector. Begeleiding organisatorische en administratieve processen van het keurmerk voor de taxibranche, bij Koninklijk Nederlands Vervoer (sector Taxivervoer).

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : op korte termijn, in overleg
Aantal uren : 32-40 uur
Reisbereidheid : Zoetermeer, Den Haag, Utrecht, Rotterdam
Tarief : Op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.