Naar de inhoud.

A-TEAM Assistant per 22 oktober beschikbaar, Regio Rotterdam


Persoonlijke gegevens                               Interesse in deze Assistant?

Voornaam : Barbara                                      klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam : van Pau
Geboortedatum : 2 maart 1991
Woonplaats : regio Zuidwest

Wie is Barbara?
Woorden die bij mij passen zijn ijverig, leergierig en proactief. Ik durf het voortouw te nemen en vragen te stellen. Ik ben niet iemand die rustig blijft zitten als er van alles om me heen gebeurt. Ik stap makkelijk op mensen af en ik ben competitief. Ik wil mijn grenzen blijven verleggen. Mijn studententijd heb ik echt achter me gelaten maar dat neemt niet weg dat ik met de tijd mee wil blijven gaan.

Wat wil Barbara bereiken?
Ik ben altijd jaloers geweest op mensen die precies weten wat ze willen. De keuze is tegenwoordig zo groot dat ik het moeilijk vind om te kiezen. Mijn ouders zitten allebei in het onderwijs en dat heeft bij mij zo zijn sporen achtergelaten. Het onderwijs zelf is niet voor mij maar een leidinggevende functie heeft mij altijd wel aangesproken. Hiervoor zal ik nog wel ervaring moeten opdoen maar daar wil ik uiteindelijk wel naartoe werken.

Ik leer het liefst en het snelst door het gewoon te doen. ‘Taal is zeg maar gewoon mijn ding’, vooral het Engels vind ik een heerlijke taal waar ik me door de jaren heen in heb ondergedompeld. Een internationaal bedrijf heeft, mede daarom, mijn voorkeur. Ik zie mijzelf ook wel een periode in het buitenland werken. Ik neem graag werk uit handen en maak er een uitdaging van de vraag voor te zijn. Ik ben de zakenwereld nog aan het verkennen en veel kanten zijn nog onontdekt maar ik heb veel zin te kijken wat mijn mogelijkheden zijn en wat mijn plek daarin is. Ik wil een expert worden in dat wat ik doe, een echte ‘spin in het web’.

Waarom wil Barbara werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik ben op aanraden van een vriendin, Mariska Pikaart, bij jullie terecht gekomen. Toen ik jullie website bekeek sprongen woorden als ‘persoonlijk’, ‘kwaliteit’ en ‘houding’ naar voren en dat prikkelde mijn interesse. Verder lezend kwam ik al vrij snel bij de zin ‘Kwaliteit is dé mentaliteit’, een zin die mij ontzettend aanspreekt. Kwaliteit leveren en ergens helemaal voor gaan, kan zo veel voldoening geven.

Daarbij, een medewerker moet niet alleen bij de vacatureomschrijving passen maar zeker, en misschien wel meer, bij het bedrijf. Jullie geven aan daar werk van te maken en de perfecte match tussen die twee te willen vinden. Ik ben dan ook heel benieuwd wat wij elkaar te bieden hebben.

Wat doet Barbara in haar vrije tijd?
Ik sport graag en het liefst buiten, ik ben altijd een zwemmer geweest en daarnaast probeer ik regelmatig hard te lopen, maak een rondje op de fiets en in de zomer trek ik ook wel eens de skeelers uit de kast. Uitgaan is nooit zo mijn ding geweest maar ik trek er graag op uit met familie of vrienden. Mijn vrije tijd vul ik met lezen (vooral in het Engels), reizen (stedentrips of juist de natuur in) om dit vervolgens in een fotoalbum en blog vast te leggen. Als ik de inspiratie heb, teken ik wel eens, verder stop ik mijn tijd graag in: wintersport (snowboarden), vrienden en familie, de sauna, koken, het theater of de bioscoop maar zeker ook met een filmpje op de bank. Ik probeer graag nieuwe dingen en heb een redelijk portie lef.

Opleidingen
2013 - 2015 Office Management AD, Schoevers Rotterdam                 Diploma behaald
2010 – 2013 Lerarenopleiding Engels Duaal, Hogeschool R’dam    Diploma niet behaald*
2009 Opleiding Engels, Universiteit Leiden                                             Diploma niet behaald**
2003 – 2009 Gymnasium (C&M), PENTA College J. van Liesveldt      Diploma behaald

* De mentaliteit van (veel) leerlingen stond me zo tegen en ik kon daar moeilijk mee omgaan. Het lesgeven kostte me steeds meer energie en het gaf te weinig (voldoening) terug. Het was een ontzettend moeilijke keuze waar ik ook lang over na heb moeten denken maar nu, een paar jaar later, ben ik heel blij dat ik die keuze heb gemaakt: de zakenwereld past in veel opzichten beter bij mij.
** Ik was nog te jong.

Trainingen/Workshops
Oktober 2018 Corporate Governance (Dilemma Assist, i.s.m. Assistant2)
Maart 2018 Dawn Raid training, NautaDutilh N.V.
Maart 2018 Excel Advanced training: formulas and functions, Computrain
Januari 2018 BHV + AED, Kompas Veiligheidsgroep B.V.
December 2017 Spice your carreer (Nastasja van der Woude, i.s.m. Assistant2)
Maart 2017 KEI in de Praktijk (Flora's Secretary Services)
Juli 2015 International Diploma ESA – Office Management i.s.m. Schoevers
Mei 2015 International Project Seminar Certification
Juli 2014 La Academia de Andaluza (Spaans) – Certificado de Asistencia
Januari 2014 ECDL Nederland Typevaardigheid
Master typist - 359 apm, accuratesse: 99,9%
December 2013 Cambridge Exams – Cambridge Proficiency of English (C2)
November 2012 Kennis certificaat voor de landelijke kennistoets tweedegraads lerarenopleiding
November 2011 Peer coaching Hogeschool Rotterdam (Engels)
April 2011 Gespreksvaardigheden
Maart 2011 Omgaan met agressie/weerbaarheid
Mei 2007 Diploma Versterkt Talen Onderwijs – Masters

Computervaardigheid
Microsoft Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint, SharePoint), Exact, KEI, SOM, ADP, ISP,
social media (Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Yammer)

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)

Barbara is beschikbaar als Spin in het web, alleskunner, office manager/Assistant.
Wat is Barbara haar droombedrijf? Moet ik nog ontdekken, voorkeur: internationaal.
Wat is Barbara haar functiedoelstelling? Een expert in dat wat ik doe; spin-in-het-web.

Werkervaringen

Werkgever: Management Support Assistant2

Partner Assistant2: Branchevereniging, regio Randstad
Periode:  juni 2018

Functie : A-TEAM Management Assistant 
Werkzaamheden:
De Partner bestond dit jaar (2018) 100 jaar en dat hebben ze gevierd met een groot jubileum event. Tijdens de laatste loodjes van de voorbereidingen heb ik allerlei (kleine) taken op me genomen: e-mailverkeer, telefoonverkeer, uitzoekwerk, nabellen, opruimen, aankleding tijdens het event, etc.

Partner Assistant2: Cosmetica bedrijf, regio Zuidwest
Periode: 7 juni 2018 tot 19 oktober 2018 (± 5 mnd) 40 uur p.w.

Functie: A-TEAM Office Manager
Werkzaamheden:
Toen de vorige OM na bijna 16 jaar van bedrijf wisselde, hadden ze snel een vervanger nodig. Het takenpakket van deze functie is ontzettend divers en zit in alle lagen van het bedrijf verweven. In een notendop: alledaagse e-mailverkeer, telefoonverkeer, onkosten controleren en verwerken (SAP), wagenpark, post, contact verhuurder, bestellingen plaatsen, toezicht receptie en schoonmaak, reizen boeken, gastvrouw, keuken schoonmaken, facturen goedkeuren, organisatie Sinterklaasfeest, afgifte, stagiaires, hulp bij Engels, e.d.

Werkgever: Retail Support Centre B.V., regio Zuidwest
Periode: 13 november 2017 tot mei 2018

Functie : PA Head of Retail IT en Team / Project Management Officer
Werkzaamheden:
In een notendop: behandelen van e-mailverkeer en verwerken van diverse correspondentie (met name in het Engels), telefoonverkeer, agendabeheer (Outlook), gastvrouw, urenverantwoording bewaken a.d.h.v. timesheets (in Excel), koffie/thee, reizen/hotels boeken, boodschappen doen, (hulp bij) organiseren bedrijfsuitjes e.d., opzetten van SharePoint omgeving, ISP en ADP namens line manager (zijn PA), printen/scannen, kitchen duty, handboeken opstellen, vertalen naar Engels, meetings voorbereiden, notuleren, nawerk, PMO.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Microsoft Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint, SharePoint), ADP, ISP.
Reden vertrek: toe aan een nieuwe uitdaging


Werkgever: Advocatenkantoor, regio Zuidwest
Periode: 23 november 2015 tot 31 oktober 2017

Functie : Directiesecretaresse / PA / Officemanager
Werkzaamheden:
Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, behandelen in- en uitgaande post, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, factureren, agendabeheer in Outlook, ontvangst bezoek, archiveren, sleutelbeheer, binnenlopende klanten te woord staan, uitwerken en updaten documentatiesets, inkoop kantoor artikelen en apparaten, inkoop kantinebenodigdheden; debiteuren en crediteuren administratie, internetbankieren, budgetbewaking in Excel, koffie/thee zetten, werken met KEI (Rechtspraak), printen/scannen/faxen, hulp met Engels, voor- en nawerk faillissementsverslagen, financiële verslagen up-to-date houden, uittreksels e.d. opzoeken, kilometerstand bijhouden, vaatwasser, aantal privé zaken, communicatie/samenwerking receptie WTC, handboek up-to-date houden, parkeerplekken reserveren, vertalen naar Engels, werken met dictafoon.

Voertaal in het bedrijf: Nederlands (Advocate vroeg regelmatig hulp met Engels)
Software programma’s: Microsoft Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint), Exact, KEI, SOM.

Reden vertrek: de uitdaging was er enigszins uit, bovendien werkte ik zonder collega’s wat mij steeds meer tegen ging staan, daarbij geen mogelijkheden tot (door)groeien in het bedrijf.


Werkgever: Detacheringsbureau, regio Zuidwest
Periode: 1 januari 2016 tot 31 oktober 2017

Functie : Secretaresse
Werkzaamheden:
Ondersteuning bij mailing per post/email, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, factureren, ontvangst bezoek, binnenlopende klanten te woord staan, uitwerken en updaten documentatiesets, inkoop / ophalen kantoor artikelen en apparaten, inkoop kantinebenodigdheden; debiteuren en crediteuren en debiteuren administratie (Exact), internetbankieren, koffie/thee zetten, printen/scannen/faxen, printer, kilometerstand bijhouden, handboek up-to-date houden, vertalen naar Engels / doorlopen Cv's medewerkers.


Werkgever: Internationaal architectenbureau, regio Zuidwest
Periode: 12 mei 2014 tot mei 2015

Functie : secretaresse
Werkzaamheden:
Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, verwerken in- en uitgaande post, Engelse correspondentie (o.a. vertalen), telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen (in het Engels), agendabeheer in Outlook, ontvangst (buitenlands) bezoek, archiveren, sleutelbeheer, binnenlopende (buitenlandse) klanten te woord staan, uitwerken en updaten documentatiesets, inkoop kantoor artikelen en apparaten, inkoop kantinebenodigdheden; koffie/thee zetten, printen/scannen/faxen, schoonmaken keuken/eetkamer; voorraadkamer bevoorraden/organiseren, inchecken reizen; vergaderingen voorbereiden/verzorgen, database aanpassen, werknemersgids vertalen/corrigeren/updaten, boodschappen doen/bestellingen ophalen (fiets/bedrijfsauto), factureren.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels/Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint)
Reden vertrek: mijn opleiding bij Schoevers was afgerond, niet voldoende budget (bedrijf is niet veel later failliet gegaan).


Werkgever: Scholengemeenschap, regio Zuidwest
Periode: 1 september 2010 tot 31 augustus 2013

Functie : docente Engels / les assistent
Werkzaamheden:
Les assistentie, lessen voorbereiden, lessen Engels verzorgen in de onderbouw, toetsen maken en nakijken, invoeren gegevens in digitale leeromgeving, surveilleren, huiswerkbegeleiding, ouderavonden (gesprekken met ouders / leerlingen), (huiswerk)opdrachten maken, PowerPoint presentaties maken en gebruiken in lessen, vergaderen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands (tijdens de lessen ook Engels)
Software programma’s: Met name: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), ELO
Reden vertrek: Gestopt met de opleiding


Aanvullend
Ik ben al op jonge leeftijd begonnen met werken en ben dat eigenlijk altijd blijven doen, ik vond het leerzaam, afwisselend en ging er met plezier heen. Ik heb ervaring als/in: vakkenvuller / caissière bij de Albert Heijn, bediening bij Citta Romana en Eventure, oppassen, bijles Engels/huiswerkbegeleiding (wat ik af en toe nog steeds doe), maaltijdmedewerkster bij Verpleegtehuis de Grootenhoek en zwemles geven.


Referentie
Op aanvraag


Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : per 22 oktober 2018
Aantal uren : 40 uur
Reisbereidheid : Rotterdam en omgeving
Tarief : Op verzoek

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.