Naar de inhoud.

Allround Assistant, VWO, 40 u p/w, regio Zuidoost

Persoonlijke gegevens                                             Interesse in deze assistant?
Voornaam: Rianne                                                      Klik hier of bel 088 022 23 66
Achternaam: Visser
Geboortedatum: 31 augustus 1960
Woonplaats: Eindhoven


Wie is Rianne?
Ik ben energiek, nieuwsgierig en proactief. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en houd er niet van om stil te zitten. Het nemen van verantwoordelijkheid ga ik niet uit de weg en ik houd er van om te organiseren en te plannen. Ik ben praktisch ingesteld en doelgericht.


Wat wil Rianne bereiken?
Ik zou graag een fijne, veelzijdige en uitdagende baan hebben, waarbij ik mijn kennis en ervaring verder kan blijven uitbreiden. Het belangrijkste is een baan te vinden waar ik met veel plezier naartoe ga en waar ik mijn kwaliteiten optimaal kan benutten en daarvoor ook gewaardeerd wordt. En waarom als ondersteuner? Omdat ik graag ontzorg, en zorgen voor mij een tweede natuur is.

Waarom wil Rianne werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Omdat de procentuele kans dat een functie in een vaste baan resulteert bij Assistant2 bovengemiddeld hoog is, namelijk 98%. En omdat Assistant2 niet alleen met de Partner meedenkt, maar ook met de Assistant. En omdat Assistant2 kwaliteit hoog in het vandel heeft staan.

Wat doet Rianne in haar/zijn vrije tijd?
Mijn interesses en hobby’s zijn mijn gezin, wandelen, lezen en koken. Mijn vakanties breng ik het liefst in ItaliŽ door. Verder doe ik met veel plezier vrijwilligerswerk bij het Tempory Art Centre, een organisatie die kunst en design stimuleert en ondersteunt.


Opleidingen

1983      V.W.O. – Den Haag                                                              (diploma behaald)
1977      Secretaresse opleiding Schoevers – Den Haag          (diploma behaald)
1976      M.A.V.O – Den Haag                                                            (diploma behaald)


Trainingen/Workshops
2012               Cursus Prezi
2012               Cursus Schrijven voor het web
2012               Cursus Webredactie 2.0 (social media)
2010               Interne cursus project management bij Philips Design
2008               Cursus “How to manage projects successfully”
2000/2001     Cursussen Engels (Engels niveau 5+/Upper intermediate + writing en Engels niveau 6+/Conversatie)
1995               Cursus telemarketing
1987               Cursus goed notuleren

Diverse trainingen, zoals Microsoft Office (Outlook, Word, PowerPoint, Access, Excel)

Computervaardigheid
MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint.
Social Media: LinkedIn, Facebook, WhatsApp.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)

Rianne is beschikbaar als Allround Assistant.
Wat is Rianne haar droombedrijf? Een internationaal, multicultureel bedrijf waarin innovatieve en/of design werkzaamheden worden verricht.
Wat is Rianne haar functiedoelstelling? Uitdagend en afwisselend werk, waarin ik kwaliteit kan leveren, initiatief mag nemen en verantwoordelijkheid mag dragen. GeÔnteresseerd in het gezamenlijk tot stand brengen van resultaten.


Werkervaring

Maart 2017 – juli 2017
Werkgever: Elektronisch gespecialiseerd bedrijf, regio Zuidoost-Nederland
Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Agenda’s beheren van de CTO en CFO, het boeken van reizen, het regelen van visa en het verlenen van zeer uiteenlopende administratieve werkzaamheden binnen een startup organisatie.
Reden vertrek: tijdelijke functie.

April 2016 – november 2016
Werkgever: Bedrijf gespecialiseerd in verlichting, regio Zuidoost-Nederland
Functie: Executive Assistant
Werkzaamheden:
Beheren van agenda’s en plannen van afspraken, het boeken van reizen, regelen van visa, het organiseren van offside meetings, team-kick off meetings e.d., het verlenen van administratieve support m.b.t. declaraties, Workday, Fieldglass, approvals van expenses, etc. en het verrichten van algemene secretariŽle support voor het team. In deze functie werd verwacht dat de assistant het gehele takenpakket geheel zelfstandig en op de meest efficiŽnte wijze verrichtte.
Reden vertrek: tijdelijke functie.

December 2014 – Maart 2016
Werkgever: Bedrijf gespecialiseerd in electronica, regio Zuidoost
Functie: Assistant
Werkzaamheden:
Het verlenen van secretariŽle support voor 2 commodity leaders, het beheren van agenda’s en plannen van afspraken, het boeken van reizen, regelen van visa en declaraties, het organiseren van workshops, team-kick off meetings e.d. en het verrichten van algemene secretariŽle support voor de commodities.
Reden vertrek: tijdelijke functie.

Mei 2014 – November 2014
Werkgever: Technisch bedrijf, regio Zuidoost
Functie: Management-Assistant
Werkzaamheden:
Het verlenen van secretariŽle support voor 3 department managers, het verlenen van secretariŽle support binnen het Functional Account, het verrichten van werkzaamheden in de rol van Housing CoŲrdinator het ondersteunen bij de opzet van een nieuwe wereldwijde organisatie.
Reden vertrek: tijdelijke functie.

November 2012 – Februari 2013
Werkgever: Energiebedrijf, regio Zuidoost
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Het geven van ondersteuning zowel secretarieel, organisatorisch als administratief, het beheren van agenda’s en plannen van afspraken, het verzorgen van diverse logistieke en facilitaire zaken, aanspreekpunt zijn voor interne en externe relaties en het geven van ondersteuning bij de organisatie van externe workshops.
Reden vertrek: tijdelijke functie.

Januari 2003 – Juli 2012
Werkgever: Grafi-mediadesign bedrijf, regio Zuidoost

Functie: Project-Assistant
Werkzaamheden:
Het organiseren van workshops (zowel intern als extern), beurzen, meetings, het maken van newsletters en het verrichten van werkzaamheden voor het intranet, het maken van verslagen en het bijhouden van de status van de projecten, het genereren van financiŽle overzichten ten behoeve van account- en projectmanagement, maken van financiŽle rapportages en het plannen van resources, het maken van dashboards ter bewaking van het projectbudget en milestones en contactpersoon zijn voor organisatorische zaken.
De laatste twee jaren heb ik gewerkt als project manager voor verschillende innovatieve, communicatie en product design projecten.
Reden vertrek: reorganisatie.

Overige werkervaring
Juni 2000 – December 2002: Secretaresse bij Grafi-mediadesign bedrijf, regio Zuidoost
April 2000 – Mei 2000: Management Assistente bij Organisatie advies bureau regio Zuidoost 
Januari 1996 – Maart 2000: Administratief/ondersteunend medewerkster voor de afdeling Accountbeheer van een schoonmaakbedrijf, regio Zuidoost
November 1994 – December 1995: Commercieel medewerkster voor de afdeling Verkoop van een schoonmaakbedrijf, regio Zuidoost
Februari 1992 – Oktober 1994: Directiesecretaresse/Hoofd Secretariaat bij een industriebedrijf, regio Zuidoost
Januari 1988 – Januari 1992: Secretaresse voor de Afdeling Milieu en Veiligheid van een  Chemische Industrie bedrijf, regio Randstad
September 1980 – December 1987: Secretaresse / Beleidsondersteunend medewerkster voor de Afdeling Middelenvoorziening van de Directie Bestuurlijke en FinanciŽle Organisatie een overheidsinstantie regio Randstad
Juli 1977 – Augustus 1980: Secretaresse bij de Gezondheidsraad van een overheidsinstantie te regio Randstad

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Uren per week: 40
Reisbereidheid: Eindhoven, Den Bosch en omgeving
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.