Naar de inhoud.

Internationale Assistant 40 uur p/w, regio Randstad



Voornaam: Marlene                                                      Interesse in deze Assistant?
Achternaam: Van Esch                                                Klik hier of bel 088 022 23 33
Geboortedatum: 28 maart1970
Woonplaats: Randstad

Wie is Marlene?
Ik ben een echte bezige bij, vaak met veel dingen tegelijk bezig en ben positief ingesteld. Mijn vrienden zullen beamen dat ik loyaal ben, sociaal betrokken ook. Ik ben ik geen allemansvriend, maar als je mijn vertrouwen hebt ben ik er altijd voor je. Eerlijk, ongeduldig, veelzijdig, flexibel, flapuit. Ik ben heel praktisch ingesteld en kom altijd mijn afspraken na.

Wat wil Marlene bereiken?
Ik vind organiseren en projecten begeleiden en afronden erg leuk en kan ik ook goed, dus een baan als PA/office manager sluit daar heel goed bij aan. Ik ben geen type wat lange termijn plannen maakt maar ik weet wel dat ik een uitdaging zoek en stress ga ik zeker niet uit de weg. Ik zou graag werken in een culturele en inspirerende omgeving. Een vereiste is wel dat ik voornamelijk in een Engelse omgeving werk, na zoveel jaren in het buitenland gewerkt te hebben, bezit ik internationale skills die ik niet wil laten verwateren. Heb graag een team om me heen, ik ben een sociaal persoon. Ik wil graag nu bewijzen dat ik een veelzijdige, pro-actieve collega ben, nieuwe ervaringen zijn een kans om mezelf te ontplooien.

Waarom wil Marlene werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
De persoonlijke aanpak van Assistant2 spreekt me erg aan. CV’s zijn belangrijk maar persoonlijke compatibiliteit is nog veel belangrijker. Mijn CV is ‘onorthodox’ te noemen, gezien het feit dat ik lange tijd als ‘travelling spouse’ meegereisd ben voor het werk van mijn echtgenoot. Ik heb lange tijd deeltijd gewerkt naast de commitments van groot gezin en internationale verhuizingen. Ik denk dat MSA2 de persoon achter de CV kan leren kennen, op waarde schatten en een kans geven.

Wat doet Marlene in haar vrije tijd?
Ben allereerst moeder van vier kinderen en erg trots op mijn gezin, mijn hobby’s zijn gevarieerd, koken, hockey, crosscountry (mud) runs, badminton, lezen en puzzelen, ik beleef er allemaal plezier aan. Heb altijd vrijwilligers werk gedaan omdat ik vind dat je altijd een steentje kan bijdragen aan je directe samenleving.

Opleidingen
2008 TOEFL (Test of English as Foreign Language), Brunei Darussalam, score 98%, schriftelijk examen (essay), niveau 5 van totaal 6 niveaus.
1994-1995 Chester College, U.K. NVQ level 3 Accredited Beauty Therapist
1988-1989 Noteboom Business School, opleiding Management Secretaresse.
1983-1986 Eckart college, Havo, Eindhoven

Trainingen/Workshops
2015 First Aid course
2014 Mental Health First Aid

Computervaardigheid
Microsoft Word/Excel. Apple Mac vaardigheden goed ontwikkeld. Mesh Monitoring systeem, Infusionsoft CRM, Inspiring Learning (Kingswood) in-house boekings- en betaalsysteem.
Social Media; Ik gebruik FB, Instagram en LinkedIn allen dagelijks.

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)

Marlene beschikbaar als multi-inzetbare assistant. Of ‘Jack of all trades’, pro-actieve PA.
Wat is Marlene haar droombedrijf? Internationaal, sociaal betrokken, met ambities.
Wat is Marlene haar functiedoelstelling? Zou graag willen groeien naar functie als onmisbare spil/allround assistant in een middelgrote organisatie waar persoonlijke aandacht nog hoog in het vaandel staat.

Werkervaring
3 september 2018 tot heden

Werkgever: Assistant2, regio Randstad
Project: Internationaal offshore bedrijf, regio Zuidwest 
Functie: Assistant CFO
Werkzaamheden:
Managing complex agenda’s, plan meetings, arranging travel documents (flights, residence permits, visa’s), support the Director Finance & project management office with all secretarial tasks.

November 2016-januari 2018
Werkgever: Ecommerce bedrijf, UK

Functie: Customer Service Advisor/Office Management
Werkzaamheden:
Handling customer emails and calls for all our customer service clients (Europe based, 20+), liaising with our clients’ head offices in France, The Netherlands and Germany regarding customer complaints/queries. Office management for Salesupply office. Organising return service for 30+ clients.

Mei 2015-September 2016
Werkgever: Internationaal bedrijf

Functie: Administrator Home
Werkzaamheden:
All administrative tasks dealing with our volunteer base, assisting with fundraising, setting up meetings for coordinators and volunteers, organising the 12-week preparation course, project manage the Annual General Meeting and preparation of the annual report. This was a one-year fixed contract, covering maternity leave.

Februar 2015-April 2015
Werkgever: Fabrikant van etenswaren

Functie: Customer Support/Complaints handling Advisor
Werkzaamheden:
Dealing with customer queries and complaints, either via email or over the phone. Documenting complaints and liaising with the factory and marketing department on co implant case investigations.

Januari 2014-September 2014
Werkgever: Internationaal bedrijf

Functie: Sales Executive
Werkzaamheden:
Working in a small team and on my own initiative in a fast-paced sales environment, ensuring high quality customer focused service as well as delivering 21% of the revenue in a sales team of 8 people. Acquiring essential sales skills. Successfully introduced and implemented “The Academies” to their product portfolio. Executed effective and timely complaint handling. Troubleshooting when camps are running.

Januari 2013 –September 2013
Werkgever: Internationaal bedrijf

Functie: Team Leader
Werkzaamheden:
Managing of the Camp Beaumont International Team, ensuring that the International Sales Advisors are effectively managed/developed and motivated. Driving a culture of cross team working to ensure the customer needs are met and followed through from sales booking to arrival on centre. Conducting regular one to one conversations and performance reviews for team members. Acted as deputy for Manager Sales. Executed effective and timely complaint handling

Vrijwilligerswerk (December 2011-September 2016)

Supporting a family that is struggling to cope with life. Helping them to grow in confidence and support them through a difficult period in their lives. Home-Start families may be dealing with issues such as isolation, drug and alcohol abuse, mental health problems, poverty, postnatal depression or domestic abuse.

Customer Service Advisor, UK (November 2010-July 2013)

Provided quality advice and information to customers regarding Santander products whilst working in an environment with a high level of customer service at all times.

Secretary/Office Manager (2006-2009)
I worked for Outpost first as a secretary and later took over as Focal Point, organising the office and leading a group of 15 volunteers. We helped Shell spouses and their families with integrating in the community, organised community events, helped with familiarisation visits, spouses’ education/retraining etc.

Secretaresse, Overheid (1989- 1991)

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: op korte termijn, in overleg
Aantal uren: liefst 4 dagen maar 5 dagen (40 uur) ook mogelijk
Reisbereidheid: maximaal 45 minuten.
Tarief: op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.