Naar de inhoud.

Assistant met passie voor techniek, regio Zuidwest


Persoonlijke gegevens                                         Interesse in deze Assistant?

Voornaam: DaniŽlle                                                Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: Visser
Geboortedatum: 16 september 1965
Woonplaats: regio Zuidwest


Wie is DaniŽlle?
Als immer vrolijke dame sta ik met veel humor positief in het leven, heb ik oog voor detail en een zeer flexibele instelling. Ondersteunend zijn aan past mij als een handschoen en met een helicopterview houd ik overzicht op het dagelijkse werk. Met goed inzicht ga ik zorgvuldig om met (on)voorspelbare situaties en ben bewust van alles wat er om mij heen gebeurt. Ik ben niet alleen proactief, betrokken en loyaal in het team waarvan ik deel uitmaak maar ook een doener, praktisch en oplossingsgericht. Afspraak is afspraak.

Wat wil DaniŽlle bereiken?
Als spin in het web maak ik mijzelf graag nodig. Het geeft een fijn gevoel wanneer je mede de bedrijfsdoelen hebt weten te realiseren. Ik vind het erg leuk om mijn organisatietalent in te zetten, van alles regelen en/of nieuw opzetten, van evenementen tot aanschaf van tijdbesparende software. Heb o.a. veel inspiratie opgedaan bij het opzetten van een bedrijfsacademy voor al mijn collega’s. Ontwikkelingen in een bedrijf staan nooit stil, daarom wil ik mijzelf ook blijven ontplooien en heb ik besloten om een HBO opleiding Officemanagement te gaan volgen.

Waarom wil DaniŽlle werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 plaatst en begeleidt en geeft zekerheid aan haar medewerkers. Een passende werkplek waarbij de combinatie van de juiste persoon op de juiste plaats het succes is. Assistant2 heeft het persoonlijk ontwikkelen van haar medewerkers hoog in het vaandel staan.

Wat doet DaniŽlle in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd mag ik graag reizen met mijn echtgenoot waar we van een gezamenlijke hobby genieten; wijn! Al dan niet in combinatie met bijpassende (zelf bereidde) culinaire hoogstandjes. Koken/culinaire workshops, wijn (SWEN 1, 2 en 3), reizen, interieur en tuinieren.


Opleidingen
2018 HBO Officemanagement                                                                            Lopend
2006 Personeelsmanagement ICM                                                                  Diploma behaald
2000 Managementassistente Secretarial Management Instituut                Diploma behaaald
1993 Ondernemersdiploma COL                                                                      Diploma behaald
1983 HAVO LOI                                                                                                       Diploma niet behaald*
1983 KMBO kantoor Oecumenisch KMBO                                                        Diploma behaald
1981 LEAO kantoor Nicolaas Witsen                                                                 Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2017 Timemanagement + Outlook
2016 LEAN
2010 Tekstschrijven
2006 Engels intermediair
2000 Nederlands (Volksuniversiteit)
1999 Effectief notuleren (Ned + Eng (Schoevers)

Overige cursussen over de periode 1981-2017:
Duits, Kabeltelevisie voor klantcontact, Communicatieve vaardigheden, Brandbestrijding & Eerste hulp (+AED), VCA veiligheid, Etaleren, Reclameschrift, CaissiŤre en Machineschrijven

Computervaardigheid
Totaal MS office (Schoevers), DMS (Open IMS), div Document Control systemen, OneNote, Adobe Acrobat Pro (samenstellen en redigeren documenten), div ERP systemen zoals SAP, CRM, ISAH en Oracle, Visio, Geoversum, Clarify, TimeTell, More, Lotus Notes, content beheerder Intranet, WP 5.1. en overige interne bedrijfssystemen.
Actief lid van Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter.

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15)
Duits: goed

DaniŽlle is beschikbaar als Spin in het web met leidinggevende kwaliteiten.
Wat is DaniŽlle haar droombedrijf?
Een internationaal, gemiddeld groot bedrijf, liefst technische omgeving.
Wat is DaniŽlle haar functiedoelstelling? Kennis verruimen in haar eigen functie.

Werkervaring
Februari 2014 tot heden

Werkgever: Handelsonderneming, regio Zuidwest
Functie: CoŲrdinator Document Control – Projectsecretaresse
Werkzaamheden:
Aansturen afdeling Document Control (5 fte), opzetten functie/balie telefoniste/receptioniste (2 pte), secretarieel aanspreekpunt voor de afdeling Projecten, Werkvoorbereiding en Engineering, documenten bouwen, beheer en updaten van projectdossiers en ordermappen, douane documenten, opzetten en uitvoeren Academy (opleidingen), het onderhouden van contacten met relaties, facturatie, budget, opzetten webshop tbv spareparts, ontwerpen/opbouwen van datasheets.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands, Engels en Duits
Software programma’s: Totaal MS office, DMS (Open IMS), div Document Control systemen, OneNote, Adobe Acrobat Pro (samenstellen en redigeren documenten), CRM, ISAH, TimeTell en LinkedIn
Reden vertrek: Opheffen functie door komst nieuw DMS systeem en structureel onvoldoende werk

April 2012 tot december 2013
Werkgever: Accountants en belastingadviseurs, regio Zuidwest

Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Volledige ondersteuning aan partner van de Maatschap met alle voorkomende secretariŽle werkzaamheden zoals correspondentie, agendabeheer, up to date houden van cliŽntenbestand, bijhouden deadlines, archiveringswerkzaamheden, organiseren van grote en kleine evenementen en lezingen, facturatie, archiveren, contact met cliŽnten, samenwerking met adviseurs organiseren, plannen en bewaken, waarnemen receptie, bestellen lunchbenodigdheden en overige werkzaamheden.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Totaal MS office
Reden vertrek: Geen contractverlenging ivm werkvermindering

September 2009 tot januari 2012
Werkgever: Verzekeringsmaatschappij, regio Zuidwest

Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Volledige ondersteuning aan Director Marketing & Communications, post/email, rappelleren van uitstaande actiepunten, (complex) agendabeheer, telefoon, plannen en notuleren vergaderingen, correspondentie, redigeren rapportages/presentaties, vraagbaak voor medewerkers afdeling, contentbeheerder Intranet, tijdregistratie afdeling, vakantieplanning, archiveren, organiseren van evenementen, beheer voetbaldatabase, sponsoring en advertenties, ondersteuning en vervanging bij afwezigheid van Press Officer, abonnementen vakgerichte tijdschriften en overige werkzaamheden opgedragen door het Management.

juli 2009 tot augustus 2009
Werkgever: Verzekeringsadviseur, regio Zuidwest

Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Volledige ondersteuning aan Managing Director Benelux en Manager Strategie & Organisatieontwikkeling, post/email, rappelleren van uitstaande actiepunten, (complex) agendabeheer, telefoon, plannen en notuleren van vergaderingen, bewaken actiepuntlijsten, boeken van reizen (hotels en vluchten), correspondentie, redigeren van rapportages/presentaties, vraagbaak voor medewerkers afdeling, contentbeheerder Intranet, tijdregistratie, vakantieplanning, archiveren, relatiebeheer, organiseren informatiebijeenkomsten voor cliŽnten, organiseren van evenementen, kerstrelatiegeschenken, vervanging collega Directiesecretaresse tijdens afwezigheid waaronder idem werkzaamheden voor Executive Directors Business Development en CliŽnt Management en Manager Marketing & Communicatie en overige werkzaamheden opgedragen door het Management.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Totaal MS office, eigen bedrijfssystemen en intranet
Reden vertrek: Reorganisatie

Mei 2008 tot juni 2009
Werkgever: Universiteit, regio Zuidwest

Functie: Office Manager
Werkzaamheden:
Management ondersteuning aan de Executive Director en vier Business Directors, agendabeheer, plannen en notuleren van vergaderingen en bewaken van actielijsten, boeken van reizen (visa, hotels en vluchten), correspondentie, post, facturen en beheren office budget, inkoop van kantoorartikelen en stationary, facilitaire zaken zoals catering, schoonmaak, meubilair en groenvoorziening, implementeren van kantoor procedures en bewaken huisstijl, personeelsadministratie o.a. vakantie en ziekte, contacten met leveranciers, contracten, archiveren, ontvangen bezoekers, contactpersoon voor cliŽnten, organiseren van bedrijfsuitjes en grote evenementen, relatiebeheer, zalenbeheer, bewaken uitstraling afdeling en overige werkzaamheden opgedragen door het Management.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: Totaal MS office, eigen bedrijfssystemen en intranet
Reden vertrek: Einde contract, wordt niet verlengd ivm kredietcrisis

Mei 2006 tot mei 2008
Werkgever: Belastingadviseurs, regio Zuidwest

Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
SecretariŽle en administratieve ondersteuning aan Partner en twee portefeuillehouders.

Software programma’s: Totaal MS office, eigen bedrijfssystemen
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Reden vertrek: Positieverbetering

Januari 2005 tot mei 2006
Werkgever: Energieleverancier, regio Zuidwest

Functie: HR/Sr. Management Assistant
Werkzaamheden:
SecretariŽle en administratieve ondersteuning aan het Management Team, geeft leiding aan Junior Management Assistant/Receptioniste.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Totaal MS office en eigen bedrijfssystemen
Reden vertrek: Zelf ontslag genomen

Januari 1999 tot januari 2005
Werkgever: Telecommunicatiebedrijf, regio Zuidwest

Functie: Management Assistente
Werkzaamheden:
Voor 5 leden van het Management Team secretariŽle taken uitvoeren.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Totaal MS office en eigen bedrijfssystemen
Reden vertrek: Reorganisatie

April 1996 tot januari 1999
Diverse korte opdrachten via uitzendbureaus
o.a. 60% Secretary Sales en Public Relations, 40% Directiesecretaresse – Technische onderneming, Retail secretaresse – oliemaatschappij, Vestigingssecretaresse – Hoekloos, Secretaresse buitenlandse projecten – auditor, Projectsecretaresse – technische onderneming, Directiesecretaresse expediteur, Secretaresse gebouwenbeheer – oliemaatschappij, Secretaresse P&O – oliemaatschappij.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Lotus Notes, WP 5.1 en eigen bedrijfssystemen

Tot april 1996 over periode van 13 jaar
Diverse supermarkten

Functies: Assistent bedrijfsleider, 1e verkoopmedewerkster, caissiŤre.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Bestellen levensmiddelen via terminal, aansturen medewerkers/vakkenvullers, kassa’s tellen, administratie, geld afdracht, schoonmaken, vakken vullen en displays opbouwen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Geen
Reden vertrek: CarriŤre switch

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: op korte termijn
Aantal uren: 32 uur of max. gemiddeld 36 uur, om de week 5 en resp 4 dagen werken
Reisbereidheid: regio Zuidwest
Tarief: op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.