Naar de inhoud.

Project Assistant - GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                                  Interesse in deze Assistant?
Voornaam: Manuela                                        Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: van Kempen
Geboortedatum: 8 juni 1985
Woonplaats: Zuidwest-Nederland

Wie is Manuela?
Ik ben opgegroeid in Ridderkerk, maar heb op veel verschillende plekken gewoond, zoals Los Angeles, Jakarta en Istanbul, maar ook Amsterdam. Ik heb sterke principes die ik hanteer en een geloof waar ik mij aan vasthoud als leidraad voor mijn leven. Ik hou van een uitdaging en ben enthousiast als het gaat om brainstormen en het uitvoeren van ideeën. Ik kan niet tegen onrecht. Ik sta bekend om mijn creativiteit, engelengeduld en zorgzaamheid. Ik heb een positieve kijk op het leven en ik waardeer de kleine dingen. Wie goed doet, goed ontmoet!

Wat wil Manuela bereiken?
Mijn droom is dat ik mijn positieve kijk op het leven mag delen met de wereld. Zo ben ik momenteel bezig met het schrijven van een boek. Dit boek schrijf ik in mijn vrije tijd, wanneer inspiratie opborrelt. Als het boek uitkomt zal dat voor mij een startpunt zijn voor het 'bespreekbaar maken van mijn onderwerp'. Ik zie mijzelf dan ook in de long run 'motivational speaker' worden op internationaal niveau. Toch wil ik wel graag skills ontwikkelen waarmee ik gerichter op mijn doel kan af kan gaan. Het helpen en verwezenlijken van de dromen van anderen zit in mijn natuur. Graag wil ik daarom het maximale van mijzelf ook een keer goed in willen zetten voor het verwezenlijken van mijn eigen dromen. Uiteindelijk wil ik met mijn talent voor organiseren een groot evenement in drie wereldsteden produceren. Als dit mij lukt, wordt een droom van mij werkelijkheid en mijn boek is daar dan de aanleiding voor geweest. Hopelijk heb ik op dat punt in mijn leven al meerdere boeken uitgebracht. Uiteraard moeten er tot dit punt in mijn leven inkomsten gegenereerd moeten worden door hard aan de slag te gaan. Ik heb affiniteit met social media en heb hier en daar verschillende PR en/of Marketing klussen gedaan. De komende vijf jaar hoop ik veel werkervaring op te doen en mijzelf te ontwikkelen bij mooie opdrachtgevers. De ondersteunende rol is mijn dagelijkse brood en binnen vijf jaar zie ik mijzelf dan ook een PA (Personal Assistant) ACADEMY hebben, waar ik workshops geef voor de ‘internationale Assistant’. Het liefst positioneer ik deze Assistants dan bij de 'high end: royals, artiesten, big bosses' in deze wereld. Omdat ik zelf regelmatig dit soort klussen heb gedaan, ben ik van mening dat ik de know how heb.

Waarom wil Manuela werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Zoals ik eerder heb aangegeven is ondersteunen iets wat mij het beste afgaat. Ik draag graag bij aan het leveren van goede resultaten en ik wil graag een onderdeel zijn van het succes. Management Support Assistant2 helpt mij zo goed mogelijk te positioneren en daarbij mijn doelen te bereiken.

Wat doet Manuela in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd hou ik van leuke dingen doen met de mensen waarvan ik hou. Ik heb een leuke groep vrienden die evenveel hebben gereisd als ik in hun leven, dus soms gaan wij leuke weekenden weg. Ik woon op mijzelf, dus als ik een drukke dag heb gehad, dan vind ik het wel fijn om gewoon te Netflixen en verder even helemaal niets te doen. Los van het schrijven van mijn boek, hou ik social media in de gaten en struin ik af naar goede muziek en filmpjes.

Opleidingen
2011       HBO Media en Entertainment Management                             Propedeuse &
                 Minors: Toerisme Management, FilmHistory/Filmart             deelcertificaten behaald 
2006       Journalistiek, AWI, Jakarta                                                           Diploma behaald
2004       Havo, Albeda College, Rotterdam                                              Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2017        Arabische taal, Ridderkerk
2010        TV presentatie academie, Amsterdam
2007        Nieuwsverslaggever, Jakarta (voor de televisiezender ANTV)
2006        Indonesische taal, Jakarta (woord en geschrift)

Computervaardigheid
Microsoft Office (Excel, PowerPoint), Wordpress, CRM.
Adobe Photoshop CS6, Whosay, Twitter, Facebook, Tumblr, Pinterest, Instagram.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)
Indonesisch: Goed
Overige talen: basis Frans, Duits, Arabisch

Manuela is beschikbaar als Spin in het web, Regelneef en Alleskunner!
Wat is Manuela haar droombedrijf? Een internationaal bedrijf.
Wat is Manuela haar functiedoelstelling? Een Alleskunner zijn.

Werkervaring:

Maart 2018 - september 2018
Werkgever: Telecom bedrijf, Zuidwest-Nederland
Functie: Executive Assistant/ Office Manager

Werkzaamheden:
On board proces nieuwe medewerkers, HR zaken, onderdeel PMO, bijhouden van de voorraad, beheren van agenda’s, mailverkeer, bezoekers en parkeerplekken registreren, catering regelen, lezingen/ events organiseren en meedenken.

Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: Office 365 (werkomgeving), Outlook, bedrijfsspecifieke software.
Reden vertrek: project is afgerond

Mei 2017 - november 2017
Werkgever: Stichting, Zuidwest-Nederland

Functie: Assistant Office Manager

Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor de gehele afdeling, on board process nieuwe medewerkers, notuleren stand-ups, bijhouden van de voorraad, beheren van agenda’s, inventarisatie, facilitaire zaken, mailverkeer, telefoniste, schakel voor de coaches, roosters e.d., stichting beheer, fondsen aanvragen, registratie van contacten, deelnemers, werknemers etc.

Voertaal in het bedrijf: Nederlands/ Engels
Software programma’s: Go2 (werkomgeving), Outlook, CRM
Reden vertrek: tijdelijke positie

Januari 2016 - april 2017
Werkgever: Adviseur informatietechnologie, Zuidwest-Nederland

Functie: Administratief medewerkster/Helpdesk VoIP/Telemarketeer

Werkzaamheden:
Planning monteurs, helpdesk voor VoIP klanten, mailverkeer, telefoon opnemenm facturatie klanten, genereren new business

Voertaal in het bedrijf: Nederlands/ Engels
Software programma’ss: Outlook, CRM
Reden vertrek: contract liep af.

Januari 2015 - december 2015
Werkgever: Financiële instelling

Functie: Management Assistant

Werkzaamheden:
Coördineren, agendabeheer, administratieve ondersteuning, regelen trainingen, schema’s maken, hoteldeals sluiten, verhuizingen van MT

Voertaal in het bedrijf: Engels
Software programma’s: Outlook, CRM
Reden vertrek: contract liep af

2013 - 2015
Werkgever: verschillende websites

Functie: Social Media Manager, Web Editor

Werkzaamheden:
Contentbeheer, opzet, content schrijven/aanleveren/redigeren, fanbase opbouwen, statistieken, supervisie, input

Voertaal in het bedrijf: Engels/Nederlands
Software programma’s: Adobe Photoshop C6, Wordpress
Reden vertrek: op basis van opdracht

2011 - 2016
Werkgever: bekende Nederlander

Functie: Personal Assistant, Production Assistant

Werkzaamheden:
Coördinatie op locatie, agendabeheer in Los Angeles, voorbereiden en uitvoeren van bepaalde producties

Voertaal in het bedrijf: Engels/Nederlands
Software programma’s : Adobe Photoshop C6, Wordpress, Outlook, Social Media zoals Whosay en instagram/Twitter/Facebook
Reden vertrek: pilot season

Februari 2011 - oktober 2011
Werkgever: Televisiestation, Jakarta

Functie: Production Assistant voor voetbalwedstrijden

Werkzaamheden:
Voorbereiding, uitvoering productie

Voertaal in het bedrijf: Indonesisch
Software programma’s : Microsoft Office
Reden vertrek: nieuwe uitdaging

2003 - 2008
Werkgever: verschillende werkgevers in Zuidwest-Nederland, waaronder een energieleverancier, een beleggingsverzekeraar en een onderzoeksbureau

Functie: Klantenservice Medewerker, Telemarketeer

Werkzaamheden:
Klanten ondersteunen, leningen oversluiten, marketingonderzoek, telefonische enquêtes

Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: CRM, Outlook
Reden vertrek: nieuwe uitdaging

2001 - 2012
Werkgever: verschillende werkgevers in Noordwest-Nederland, Zuidwest-Nederland en de Randstad, onder andere een autoverhuurbedrijf, een security & safety bedrijf,
een scholengemeenschap, een verzekeringsmaatschappij en een financiële dienstverlener

Functie: Frontdesk, Telefoniste/Receptioniste, Administratief Medewerker, Bibliothecaresse

Werkzaamheden:
Accountbeheer, administratieve handelingen, afhandelingen, facturatie, vergunningen, certificaten uitgifte

Voertaal in het bedrijf: Nederlands/Engels
Software programma’s: Microsoft Office
Reden vertrek: nieuwe uitdaging

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Begin september
Aantal uren: 24 – 40 uur per week
Reisbereidheid: Rotterdam, Den Haag en omstreken, goed met OV
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.