Naar de inhoud.

PMO Assistant, regio Randstad en Zuidwest


Persoonlijke gegevens                                   interesse in deze Assistant?

Voornaam: Rachel                                            Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam: Meinders   
Geboortedatum: 17 november 1983
Woonplaats: regio Randstad

Wie is Rachel?
Ik ben een gezellig zorgzaam type en dat deel ik met de mensen om mij heen. Call me en ik sta voor je klaar. Ik word veel gevraagd om creatieve thema’s voor feesten van vrienden en familie te bedenken en te organiseren. Niks is onmogelijk in mijn wereld. Ik pak graag alles aan. Een bezige bij word ik vaak genoemd. Ik word gelukkig als ik zie dat mensen om mij heen gelukkig zijn.

Relevante competenties
Proactief, leergierig en oplossingsgericht
Ik rapporteer wekelijks aan de HR Manager en heb regelmatig contact met de secretaresse. Deadlines moeten gehaald worden. Tijdens mijn teamleiderschap, was ik het aanspreekpunt van mijn collega’s waardoor ik veel moest schakelen en oplossingen moest bedenken. Zij vertrouwden op mijn kennis en kunde.
Zelfstandig werken.
Als eindverantwoordelijke voor de front office moet ik veel vraagstukken zelf oplossen, dit vind ik leuk om te doen en ik leer er veel van. In mijn huidige functie ben ik de enige medewerker buiten de facility medewerker die zich bezighoudt met deze werkzaamheden
Proactief.
Ik kan goed inspelen op situaties die een snelle aanpak vereisen. Ik werk graag vooruit en ga niet wachten tot de deadline van bijvoorbeeld de rapportages in zicht komt. Waar ik kan probeer ik collega’s te ondersteunen.
Analytisch en accuraat.
Ik werk zeer nauwgezet en houd ervan de zaken overzichtelijk en duidelijk te houden, zodat ook collega’s zonder zoeken de gegevens kunnen vinden die zij nodig hebben.
Stressbestendig.
Ik kan goed met stresssituaties omgaan, ik kan de taken naar prioriteit indelen en netjes afwerken. Indien nodig roep ik de hulp in van collega’s

Wat wil Rachel bereiken?
Bij mijn vorige werkgever heb ik de kans gekregen om door te groeien en kreeg ik meer verantwoordelijkheden. Dat beviel heel erg goed. Ik wil bij een volgende functie mijn kennis nog meer uitbreiden als Office Manager/Project Assistant. Ook ligt het in mijn ambitie om ondersteuning te gaan bieden aan verschillende afdelingen / projecten.

Waarom wil Rachel werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Via een vriendin van mij ben ik terecht gekomen bij Assistant2. Ik ben op zoek naar een werkgever waar ik verder kan groeien en ik mijn ambities waar kan maken. Assistant2 doet er alles aan om de juiste kandidaat bij de juiste werkgever te plaatsen. Zij sturen niet blind CV’s door, maar kijken juist naar welk bedrijf het beste past bij welke kandidaat of andersom. Meer dan 95% van hun banen loopt uit in een vaste aanstelling. Met dat percentage hoop ik dat Assistant2 ook voor mij een match heeft en ik een werkgever vind waar ik jarenlang met veel plezier kan blijven werken en mijzelf verder kan ontwikkelen.

Wat doet Rachel in haar vrije tijd?
Mijn passies zijn dansen, lezen, theaterbezoek. Heerlijk weekendjes weg met mijn gezin. Ik houd van concerten en winkelen. Sporten doe ik ook heel graag. Koken vind ik ook heel erg fijn.

Opleidingen
2002-2003 MBOPlus Hogeschool Tio                                               Diploma behaald
1996-2000 Mavo Veurs College                                                          Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2009 Klantgericht handelen voor services
2013 Hospitality training

Computervaardigheid
Word, Excel, Outlook, CRM, AX, Peter connect, MTELL, FMISS, Topdesk, Facebook, Instagram,

Talenkennis

Nederlands: Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels: Goed

Rachel is beschikbaar als Office Manager / duizendpoot / Project Assistant.
Wat is Rachel haar droombedrijf? Een (internationaal) bedrijf/organisatie waar ik de mogelijkheid krijg om mijn kennis uit te breiden, een gezellige werksfeer hangt en waar ik jaren met veel plezier kan blijven werken.
Wat is Rachel haar functiedoelstelling? Mijn kennis uitbreiden en mijzelf dusdanig ontwikkelen zodat ik op meerdere vlakken inzetbaar kan zijn.

Werkervaring
1 september 2013 tot 16 februari 2018
Werkgever: FinanciŽle holding maatschappij, regio Zuidwest-Nederland

Functie: Officemanager/ PA / Project Assistent
Werkzaamheden:
Agendabeheer voor vergaderruimtes, controle van facturen voor verschillende afdelingen, CRM/AX-systeem (beheren en het onderhouden van de relatiedatabase), het boeken van zakelijke reizen, verlofaanvragen verwerken, PA/agendabeheer voor de CEO/CFO, organiseren van borrels en activiteiten, ondersteuning HR (ondersteuning sollicitatieprocedure), contactpersoon voor verschillende leveranciers, administratieve ondersteuning, receptie (verantwoordelijke), ad-hoc administratieve/secretariŽle werkzaamheden, telefoonverkeer, declaraties creditcards, presentjes voor collega’s (geboorte, verjaardagen, kerst, sinterklaas), lunch, kantoorvoorraad, koeriersdiensten inschakelen voor internationale zendingen etc. etc.

18 augustus 2011 tot 10 augustus 2013
Werkgever: Retail organisatie, regio Zuidwest-Nederland

Functie: Front Office Assistant (voertaal Engels)
Werkzaamheden:
Agendabeheer voor vergaderruimtes, verlofaanvragen verwerken, ziek en betermeldingen doorvoeren, klachten van afdelingen behandelen, nalopen en afhandelen, bezoekers cards aanmaken, ondersteuning van de office manager met allerhande zaken, BHV lijsten bijhouden en doorgeven, algemene administratieve en secretariŽle ondersteuning, receptie / gasten ontvangen, ad-hoc werkzaamheden ondersteuning van (verschillende afdelingen), telefoonverkeer, e-mail afhandelen etc.

4 maart 2009 tot 10 augustus 2011
Werkgever: Faciliterend callcenter, regio Zuidwest-Nederland 

Functie: Front Office Assistent
Werkzaamheden:
Agendabeheer voor vergaderruimtes, algemene administratieve en secretariŽle ondersteuning, receptie / gasten ontvangen, agendabeheer voor de directeuren, telefoonverkeer behandelen, e-mail afhandelen, notuleren etc.

Juni 2008 tot januari 2009
Werkgever: Internationale chemische organisatie, regio Zuidwest

Functie: Secretaresse Finance
Werkzaamheden:
Volledige reisreserveringen verzorgen van A tot Z, VIP Lunches verzorgen, vergaderzalen boeken, documentverwerking, bijhouden van de agenda voor de directeur, afspraken maken en telefoonverkeer voor directeur afhandelen, opstellen en uitwerken van notulen, het bewaken van de daaruit voortvloeiende actiepunten, bijhouden van de uren vaste medewerkers, vakanties inplannen en roosters maken. Daarnaast het oppakken van alle dagelijkse ad hoc werkzaamheden.

Oktober 2006 tot november 2008
Werkgever: Groothandel chemie, regio Zuidwest-Nederland

Functie: Administratief medewerker
Werkzaamheden:
Reserveringen boeken voor vluchten en hotels, telefoonverkeer, voorbereiden van vergaderingen, ziekmeldingen verwerken en bijhouden, het verwerken van uren vaste medewerkers, klachten afhandelen van collega’s, organiseren van de borrels etc.

Februari 2007 tot december 2007
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Randstad

Functie: Secretaresse Proces directeur (tijdelijk)
Werkzaamheden:
Afspraken maken voor de directeur, behandelen van het telefoonverkeer, het verwerken van de post, het ontvangen van klanten en relaties, maken van mailings, bijhouden van de complexe agenda, het verwerken van ziekmeldingen, vakantie aanvragen behandelen etc.

Juni 2006 tot januari 2007
Werkgever: vliegmaatschappij, regio Noordwest-Nederland
Functie: Grondstewardess
Werkzaamheden:
Inchecken van passagiers en het begeleiden bij het instappen.

Voor 2005 diverse banen gehad voornamelijk als callcenter medewerker outbound en bij de Ghanese ambassade als planner.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 36 uur, het liefst 4 dagen van 9 uur
Reistijd: Regio Randstad en Zuidwest-Nederland
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.