Naar de inhoud.

Junior Ondersteuner/ Assistant HBO OM/AD - GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                          Interesse in deze Assistant?
Voornaam: Anouk                                       Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam: Veldkamp
Geboortedatum: 19 maart 1997
Woonplaats: in de Randstad


Wie is Anouk?
Ik ben een sociaal, zorgzaam, behulpzaam en creatief persoon. Ook in het dagelijks leven houd ik van een uitdaging en ondersteun ik graag andere mensen. Daarnaast heb ik graag dingen op orde en maak ik het andere mensen graag naar hun zin. Iets bijdragen aan de gemeenschap of degene die het nodig hebben vind ik ook erg belangrijk, dit uit zich vooral in mijn vrijwilligerswerk bij een Dierenopvangcentrum.

Wat wil Anouk bereiken?
In de komende jaren wil ik opzoek naar een functie die bij mijn opleiding en persoonlijkheid past. Ik wil wat ik geleerd heb op mijn studie Officemanagement graag in de praktijk kunnen toepassen. Daarnaast wil ik de komende tijd nog veel leren en ervaring opdoen, zodat ik mijzelf kan blijven ontwikkelen en zowel persoonlijk als professioneel verder kan groeien. Over 5 tot 10 jaar zie ik mijzelf in een volwaardige functie, een leuke baan waar ik kan blijven leren, mijzelf kan zijn en waar ik iets kan bijdragen. Ik hoop dan ook veel geleerd te hebben en stappen gemaakt te hebben in mijn professionele loopbaan.

Waarom wil Anouk werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik wil graag bij Assistant2 werken, omdat ik mij erg kan terugvinden in de missie: het werk maken van kwaliteit vanuit een houding. Een goede werkhouding vind ik namelijk erg belangrijk en hier kan je ontzettend veel mee bereiken. Ook zie ik dat ontwikkeling bij Assistant2 centraal staat, dit spreekt mij erg aan. Ik vind het tevens erg prettig dat Assistant2 men stimuleert om het beste uit elkaar te halen en dat goede doelen gesteund worden. Daarnaast wil ik graag werken als Assistant/Ondersteuner, omdat ik voldoening haal uit het kunnen ontzorgen en ondersteunen van mensen.

Wat doet Anouk in haar vrije tijd?
Ik besteed mijn vrije tijd graag aan een aantal dingen. Zo kook ik graag, maar ik ben ook erg creatief en schilder/teken ik graag. Tevens besteed ik mijn tijd aan sporten in de sportschool, het liefste 2 à 3 keer per week, aquajogging op maandag avond en wandelen met mijn labrador. Uiteraard doe ik ook graag leuke dingen met mijn vriendinnen en familie, zoals uit eten gaan, een drankje doen of op stap gaan.

Opleidingen
2016 – heden HBO Officemanagement AD, Hogeschool Rotterdam                 diploma juli 2018
2014             Media en Entertainment Management, Inholland in Den Haag     diploma niet behaald*
*Deze studie niet afgerond, omdat ik niet op mijn plek was binnen deze studie. Er werd vooraf aangegeven dat het een zeer praktijkgerichte studie zou zijn, maar uiteindelijk waren we alleen maar bezig met theorie. Daarnaast waren de docenten erg ongeïnteresseerd en was het geen leuke klas.
2009 -2014, Havo, Reviuslyceum in Maassluis                                                diploma behaald 

Trainingen/Workshops
2016 cursus BHV, certificaat behaald.
2016 cursus Nederlands, B2 niveau certificaat behaald.

Computervaardigheid
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Twitter, Facebook, LinkedIn. Tevens ervaring in het gebruik van verschillende klant- en registratiesystemen.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 4 fout van 15)

Anouk is beschikbaar als spin in het web, ondersteuner en alleskunner.
Wat is Anouk haar droombedrijf?
Een organisatie met een sociale werkomgeving en een gevarieerd/divers takenpakket waarin ik mij kan blijven ontwikkelen.
Wat is Anouk haar functiedoelstelling? Een functie waarin ik verantwoordelijkheid mag dragen en waarin ik kan blijven ontwikkelen.

Werkervaring

3 november 2016 tot en met heden
Werkgever: Telefoonmaatschappij in de Randstad

Functie : Telefoniste

Werkzaamheden:Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, het onderhouden van contacten met klanten, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer in Outlook/iCloud en externe agenda systemen, ontvangst bezoek, archiveren, maken van PowerPoint presentaties, afhandelen van klachten, afhandelen van storingen, opleiden nieuwe medewerkster, bijwonen netwerk bijeenkomsten.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: TRS, CRM, Outlook, Microsoft Office, externe programma’s ten behoeve van agenda beheer en storing.
Reden vertrek: Ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging en wil graag andere ervaringen opdoen.

2 januari 2018 tot en met heden
Werkgever: Dierenopvangcentrum in de Randstad

Functie : Vrijwilligster 

Werkzaamheden: Verzorgen, voeren en vermaken van de asiel en pension honden. Toedienen van de juiste medicatie, trainen en klaarmaken voor herplaatsing.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: n.v.t.

13 september 2017 tot en met 14 december 2017
Werkgever: Mediabedrijf regio Zuidwest-Nederland 

Functie: Stagiaire Officemanagement

Werkzaamheden: Planning maken, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, facturen overzicht maken, ontvangst bezoeken, deskresearch en reorganiseren kantoor. Het analyseren, in kaart brengen en verbeteren van bestaande bedrijfsprocessen en het ontwikkelen van nieuwe processen. Het opstellen en indienen van een adviesdocument met betrekking tot de wijzigingen van bestaande processen of invoer van nieuwe processen.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Word en Excel
Reden vertrek: De stage periode was ten einde gekomen.

8 februari 2017 tot en met 24 mei 2017
Werkgever: Evenementenbureau regio Zuidwest-Nederland

Functie : Stagiaire Eventmanagement

Werkzaamheden: Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, het onderhouden van contacten met klanten en leveranciers, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, het maken van draaiboeken, offertes en begrotingen, opbouw evenementen, deskresearch.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Word, Excel en Outlook.
Reden vertrek: De stage periode was ten einde gekomen.


22 september 2015 tot en met oktober 2016
Werkgever: Callcenter in de Randstad

Functie : Inbound en outbound medewerkster

Werkzaamheden: Aftersales: benaderen van klanten van autogarages voor het inplannen van onderhoud en apk afspraken. Sales: benaderen van (potentiële) klanten voor het inplannen van afspraken voor een proefrit en het doorzetten van leads. Inbound: Klantenservice chat voor Kia Motors Nederland: het beantwoorden van vragen, klanten voorzien van informatie, behandelen van klachten, behandelen van leads en inplannen van afspraken bij de dealers.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Intern registratiesysteem dat gebruikt werd voor de juiste klantinformatie en het verwerken van de leads/afspraken.
Reden vertrek: Ik ben in september 2016 begonnen met een nieuwe studie, dat kon ik uiteindelijk niet meer combineren met dit werk in verband met de vaste avonden die gewerkt moesten worden en de reistijd.

2010 tot en met juli 2015
Diverse baantjes gehad, zoals cassière, verkoopmedewerkster, inpakmedewerkster, allround medewerkster in de horeca en folder bezorgster.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 32 tot 40 uur per week
Reisbereidheid: Maximaal 30 tot 45 minuten reistijd
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.