Naar de inhoud.

Office manager met Hospitality genen - GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                                                          Meer informatie?
Voornaam: Valéry                                                                     klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam: van Gogh 
Geboortedatum: 10 december 1986
Woonplaats: Den Haag

Wie is Valéry?
Ik ben een zorgzaam, gastvrij, betrouwbaar en enthousiast persoon, die graag veel interactie met anderen zoekt. Verder ben ik een persoon die van structuur, doorpakken en actie houdt. Daarbij vind ik het fijn om zelf de regie in handen te hebben.

Wat wil Valéry bereiken?
In de aankomende jaren wil ik mij (door)ontwikkelen tot een volwaardig Assistant. Ik ben ervan overtuigd dat ik mijn competenties plannen, organiseren, klant- en servicegerichtheid en samenwerken goed kan inzetten in deze functie. Voor zover er nog andere competenties gewenst zijn, ben ik uiteraard bereid om aanvullende opleidingen te volgen. Op die manier wil ik bereiken dat ik breed inzetbaar ben als assistente.

Waarom wil Valéry werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Via een collega (directieassistente) ben ik terecht gekomen bij Assistant2. De missie van Assistant2 past bij mijn persoonlijke waarden. Ik ben een persoon die van zekerheid houdt. Assistant2 kan hopelijk die zekerheid geven. Daarnaast staat bij Assistant2 ontwikkeling centraal. Dit alles spreekt mij zeer aan.

Wat doet Valéry in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd besteed ik veel tijd aan mijn gezin. Zo vind ik het heerlijk om na de huis-tuin-en-keuken-dingen met mijn dochter en vriend over het strand te wandelen of door de bossen. Ik onderhoud mijn contact met overige familie en vrienden met uiteenlopende activiteiten: een lunch, een etentje, een bezoekje, etc. Om fit te blijven ben ik 2x per week in de sportschool te vinden voor de nodige kracht- en conditietraining. Ik vind het dan lekker om mijn hoofd leeg te maken. Doordeweeks kan ik mij ook ontspannen door het lezen van een goed boek of door even te 'Netflixen'. Verder houd ik van reizen. Vooral zonvakanties en stedentripjes zijn aan mij besteed.

Opleidingen                                                                           
2015 - 2016     NCOI Opleidingen HBO Budgetcoach         Diploma behaald
2003 - 2008     ROC Amsterdam MBO toerisme niveau 4  Diploma  behaald
1999 - 2003     Fioretti College VMBO te Lisse                      Diploma  behaald

Trainingen/Workshops
2009 Bancaire opleidingen en bijbehorende cursussen/workshops. (Onder andere de workshop omgaan met verbale agressie en de cursus persoonlijke ontwikkeling heb ik gevolgd.)

Computervaardigheid
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Twitter, Facebook, LinkedIn.

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed

Valéry is beschikbaar als Assistant
Wat is Valéry haar droombedrijf: Een multicultureel en dynamisch bedrijf waarin ik mij kan (door)ontwikkelen en werkzaamheden kan verrichten die mij uitdagen.

Wat is Valéry haar functiedoelstelling: Een functie waarin ik initiatief mag nemen en verantwoordelijkheid mag dragen.

Werkervaring

1 augustus 2012 tot op heden
Werkgever: Bank in de Randstad 
Functie: Medewerker / Assistant Kenniscentrum CDD (Customer Due Diligence/Klantintegriteit)

Werkzaamheden:
Het organiseren en plannen van vergaderingen en bijeenkomsten, secretariële ondersteuning (o.a. agendabeheer), notuleren van management en directie vergaderingen, maandelijks rapportages opstellen, schrijven van nota’s, reviews beoordelen (segmenten: Grootzakelijk, MKB, Private Banking en particulieren), PowerPoint presentaties maken, schakel tussen diverse afdelingen, telefoon en e-mail verkeer, mailbox beheren. Ik heb aantoonbare kennis van WFT (Wet op het financieel toezicht), WWFT (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme), PEP’s (Politically Exposed Person) en sanctiewetgeving.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Siebel
Reden vertrek: Op zoek naar een nieuwe uitdaging

15 april 2009 – 1 augustus 2012
Werkgever: Bank in de Randstad 
Functie: Verkoop en Service adviseur A

Werkzaamheden: 
Als Verkoop en Service adviseur A op een lokaal kantoor was ik het eerste aanspreekpunt binnen de bank. Ik adviseerde in de aangeboden diensten/producten: betalen, sparen, verzekeren en consumptief. In deze functie was klantfocus, goed commercieel inzicht, lef tonen en ondernemerschap erg belangrijk. Daarnaast zorgde ik voor kwalitatief goede leads naar andere segmenten/afdelingen.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Siebel
Reden vertrek: In augustus 2012 werd ik gevraagd voor de functie medewerker Kenniscentrum CDD binnen de bank.

22 mei 2008 - 1 april 2009
Werkgever: Reisorganisatie in de Randstad
Functie: Medewerker Frontoffice op de afdeling Customer Services

Werkzaamheden:
In deze functie behoorde onderstaande werkzaamheden tot mijn dagelijkse taken:
Het verkopen en boeken van zo goed mogelijk bij de klant passende reisorganisatie producten. Het onderhouden en bewaken van noodzakelijke contacten met o.a. klanten, reisbureaus, reisleiding, leveranciers, thuisblijvers, etc.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Galileo
Reden vertrek: Nieuwe uitdaging


27 maart 2007 - 1 mei 2008
Werkgever: Reisorganisatie in Noordwest-Nederland
Functie: Reisadviseuse

Werkzaamheden:
Als reisadviseuse op het reisbureau in Haarlem werkte ik direct met klanten waarbij klantgerichtheid, professionaliteit en vakkennis voorop staan. Een passend advies geven is van groot belang. Ik gaf informatie over de accommodatie, bestemming, reisdocumenten, verzekeringen, autohuur en andere reis gerelateerde producten en diensten. IATA kennis en ervaring is aanwezig.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Galileo
Reden vertrek: Reorganisatie

2 november 2006 - 25 maart 2007
Werkgever: Hotel in de Randstad
Functie: Receptioniste Front Office (stage)

Werkzaamheden:
In deze functie verrichtte ik receptiewerkzaamheden in wisseldiensten. Het ontvangen, verwelkomen en te woord staan van binnen- en buitenlandse gasten aan de hand van reserveringslijsten, inchecken en uitchecken van gasten, waren mijn hoofdtaken. Evenals het verlenen van service aan hotelgasten, het bedienen van de telefooncentrale met alle inkomende en uitgaande lijnen en het bieden van gastvrijheid op het hoogste niveau.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands - Engels
Software programma’s: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook, Opera
Reden vertrek: Stage goed afgerond.

1 oktober 2003 - 27 mei 2007
Werkgever: Supermarktketen in de Randstad 
Functie: Verkoopster B.

Werkzaamheden:
Kassamedewerkster en 1e aanspreekpunt voor de klanten.

31 maart 2004 - 1 maart 2005
Werkgever: Speeltuin in Noordwest-Nederland
Functie: Receptioniste

Werkzaamheden:
1e aanspreekpunt voor de klanten

Referentie
Op aanvraag

Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 24 tot maximaal 30 uur
Reisbereidheid: Maximaal 30 minuten rond woonadres
Tarief : Op verzoek

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.