Naar de inhoud.

Dedicated Document Controller, regio Randstad / Zuidwest- Nederland

Persoonlijke gegevens                          Interesse in deze Assistant?
Voornaam: Fereshteh                               Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam: Karimi
Geboortedatum: 2 juni 1981
Woonplaats: Regio Randstad

Wie is Fereshteh?
Ik ben een echte teamplayer en ik vind het heel prettig om heel nauwkeurig bezig te zijn. Ik ben dan ook heel accuraat en ik streef naar hoge kwaliteit in mijn werkzaamheden. Ik ben stressbestendig en ga voor het beste resultaat, een 9 tot 5 mentaliteit staat niet in mijn woordenboek.

Wat wil Fereshteh bereiken?
Ik wil mezelf nog verder ontwikkelen als Document Controller en meer nieuwe programma’s leren kennen. Ik haal veel voldoening uit het werk als Document Controller omdat in deze rol mijn kwaliteiten goed naar voren kunnen komen.

Waarom wil Fereshteh werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Omdat ik het aankan met mijn werkervaring en ik ben bereid om te groeien in mijn functie.

Wat doet Fereshteh in haar vrije tijd?
In mijn dagelijkse leven hou ik me bezig met sporten, lezen, zwemmen en ook wandelen vind ik leuk om te doen.

Opleidingen
2005-2007 Secretariaat niv ¾ ROC Leiderdorp            diploma behaald
2003-2005 SPW Niv ¾ 1e en 2e jaar Hilversum           geen diploma
2001-2003 MBO Administratief niv 2 Hilversum            diploma behaald
2000-2001 MBO Administratief Niv 1 Hiversum            diploma behaald
1998-1999 AVMB Bussum                                            diploma behaald
1997-1998 VMBO Bussum                                            diploma behaald


Trainingen/Workshops
2017 MCPlus, Sharepoint
2016 DC2
2012 BMS, Business management system
2012 SAP, AutoCAD
2012 Conisio
2011 Viewport
2008 Document Management System
1998 Type diploma

Computervaardigheid
MS Office pakket, Sharepoint

Talenkennis
Nederlands: Goed
Engels: Goed
Overige talen: Farsi: Goed

Fereshteh is beschikbaar als Document Controller
Wat is Fereshteh haar droombedrijf? Een organisatie met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Wat is Fereshteh haar functiedoelstelling? Ontwikkeling in mijn functie

Werkervaring
2017 tot heden
Werkgever: Olie en gas bedrijf in Pernis

Functie: Document Controller

Werkzaamheden
Ondersteuning en goedkeuring van documentatie SDA, WUS en Hycon projecten.
Doucmentatie toevoegingen in MCPlus. Ontvangst en verwerken van Engie en Flour documentatie.

2016 - 2017
Werkgever: Energie bedrijf in Zoeterwoude 

Functie: Document Controller

Werkzaamheden
Ondersteuning geven aan de huidige document controller en assisteren van het Operationele team met betrekking tot technische en administratieve ondersteuning om tot een verbetering te komen. Er zorg voor dragen dat de juiste revisies bijgehouden en verstuurd worden o.a. procedures, technische specificaties, tekeningen, werk pakketten etc. Opslaan en ontvangen elektronische documentatie en van hard kopieŽn. Data input van meta data van huidige bestanden verwerken in het document management systeem. Voorbereiden van technische documentatie voor uitgifte. Ontvangst en verwerken van leveranciers documentatie.
Reden vertrek: Reorganisatie

2010 tot 2016
Werkgever
: Energie bedrijf in Hoofddorp
Functie: Document Controller

Werkzaamheden
Ondersteuning geven aan de huidige document controller en assisteren van het Operationele team met betrekking tot technische en administratieve ondersteuning om tot een verbetering te komen. Er voor zorg dragen dat de juiste revisies bijgehouden en verstuurd worden o.a. procedures, technische specificaties, tekeningen, werk pakketten etc. Opslaan en ontvangen elektronische documentatie en van hard kopieŽn. Data input van meta data van huidige bestanden verwerken in het document management systeem. Voorbereiden van technische documentatie voor uitgifte. Ontvangst en verwerken van leveranciers documentatie.

2007 tot 2010
Werkgever: Internationaal bedrijf in Leiden

Functie: Document Control CoŲrdinator level II (afdeling QA)

Werkzaamheden
Beheer document management systeem, verantwoordelijk voor de archivering van documenten, ondersteuning van de QA officiers en assistentie van de klanten audits.

2007 tot 2007
Werkgever: Woonwinkel in Zoeterwoude

Functie: Administratief Medewerker

Werkzaamheden
Diverse administratieve werkzaamheden waaronder; archiveren, documenten scannen en werkpakketten klaar maken.

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 40 uur
Reisbereidheid: Max 30 minuten van woonadres
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.