Naar de inhoud.

Nieuwsgierige energieke Officemanager / HR medewerker met HBO werk- en denkniveau, regio Zuid-Holland

Persoonlijke gegevens                              Interesse in deze Assistant?
Voornaam: Jannet                                       Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam: de Moulin
Geboortedatum: 17 mei 1977
Woonplaats: Randstad

Wie is Jannet?
Ik ben loyaal en een doorzetter daarnaast ben ik een sociaal en betrokken persoon die van nature nieuwsgierig is en goed is in het opbouwen van een relatie met mensen. Ben zeer toegewijd en behulpzaam en een doener. Het geeft mij energie als anderen zich beter voelen of beter kunnen werken door mijn toedoen. Mijn aanpak is te typeren als georganiseerd, netjes en ordelijk. Met veel enthousiasme en plezier heb ik mijn loopbaan diverse ondersteunende, organisatorische werkzaamheden verricht waardoor ik breed inzetbaar ben.

Wat wil Jannet bereiken?
Mijn hart ligt bij een functie waar ik organisatorisch bezig kan zijn met diverse werkzaamheden en waar een werkdag elke dag anders is, waarbij ik mijn ervaring in het HR / recruitment en compliance veld kan toepassen. Flexibiliteit in mijn werk, waarbij je verschillende ballen hoog moet houden en geen dag hetzelfde is, is voor mij erg belangrijk. Ik heb in mijn vorige functies laten zien dat ik werkzaamheden snel eigen maak en initiatief neem, door extra taken op te pakken en processen snel en helder te krijgen. Een nieuwe uitdaging; daar ga ik voor.

Waarom wil Jannet werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Het ordenen en structureren van informatiestromen past bij mij en vind ik het leuk om zaken tijdig te regelen en verschillende contactpersonen op de juiste momenten te benaderen en te verbinden. Ik ben via social media terecht gekomen bij Assistant2 en mijn motivatie om in gesprek te gaan met Assistant2 is dat ze open en oprecht ge´nteresseerd zijn in de persoon achter het CV om zo de juiste match te maken. Daarnaast investeren ze veel in eigen ontwikkeling van de Assistant.

Wat doet Jannet in haar vrije tijd?
Ik heb twee dochters en ben getrouwd met Peter. Het gehele gezin beoefent de waterpolo sport en zijn dus in de avonden en weekenden veel te vinden in het zwembad en geven als vrijwilliger ook trainingen. En als het seizoen is afgelopen kunnen we ook heerlijk genieten van de natuur d.m.v. het maken van wandelingen en het reizen naar onbekende plekken in Nederland maar ook binnen Europa.

Opleidingen
1994 -1997 MBO Secretarieel / Toerisme       Diploma behaald
1989 -1994 Mavo diploma                                  Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2015 – 2017 Taaltraining Engels
2014               Wordpress
2013               Excel
2007 – 2014 Diverse cursussen bij PostNL (Pep, Sap SRM)
1999 – 2006 Diverse cursussen via Adecco (Basis training uitzenden via Artra, telefonisch aanbieden, beoordelings – en slecht nieuwsgesprekken, verkooptechnieken en onderhandelen en werkgeverschap)

Computervaardigheid
Microsoft Office packet, SAP SRM, SAP Hermes, Wordpress, Connexys / Succesfactors, SharePoint, Qlikview en Topdesk, social media; LinkedIn en Facebook


Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Goed

Jannet is beschikbaar als HR Assistent, Officemanager, Management Assistente waarbij ze zowel zelfstandig als in teamverband aan de slag kan binnen een dynamische organisatie.

Wat is Jannet haar droombedrijf? Open cultuur / informeel/ Maatschappelijk verantwoord
Wat is Jannet haar functiedoelstelling? HR Assistent/officemanager/Management Assistant

Werkervaring
1 februari 2017 tot heden
Werkgever: Zakelijke dienstverlener in Den Haag

Functie: HR Co÷rdinator support

Werkzaamheden:
Regiehouder SAP HR, HR procuratie, blauwdruk en functiehuis; Co÷rdineren van de (administratieve) implementatie van reorganisaties. Hiertoe een projectplan opstellen en bewaken. O.a. opstellen van brieven, voorbereiden en bewaken sollicitatierondes, voorbereiden plaatsingsprocedure, aanpassen van de organisatiestructuur, de blauwdruk en functiehuis; Co÷rdineren, bewaken en verbeteren van de processen met Mobility, inclusief de doorvertaling van nieuw beleid in processen en werkwijze; Co÷rdineren van de administratieve kant van overige projecten zoals betrokkenheidsmonitor, implementatie nieuwe CAO, Reorganisatie etc. Interpreteren en co÷rdineren van maatwerk processen met als eindproduct het opstellen van een brief/contract, zoals bij indiensttreding, verplaatsingen, studiecontracten, door HRSSC.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: MS Office 2010, Sap, Succesfactors, SharePoint.
Reden vertrek: Reorganisatie

1 februari 2015 – 31 januari 2017
Werkgever:  Zakelijke dienstverlener in Den Haag

Functie: Assistent Compliance

Werkzaamheden:
Het inplannen van afspraken van ruim 350 retailers per jaar en het uitstippelen van efficiŰnte routes voor het bezoeken van de locaties, het juist en tijdig klaarzetten en analyseren van rapportages en voor reviewgesprekken, het monitoren van transacties van “opvallende” klanten van ruim 400 landelijke retailers om zo te voldoen aan de Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme, voorbereiden, verwerken en analyseren van ongebruikelijke transacties die gemeld worden door de retailers en eventueel blokkades aanvragen en het zelfstandig bijhouden en onderhouden van compliance documenten en overige administratieve ondersteunende werkzaamheden

1 januari 2007 – 31 januari 2015
Werkgever: Zakelijke dienstverlener in Den Haag

Functie: Wervingsco÷rdinator Recruitment

Werkzaamheden
Het co÷rdineren en voorbereiden van afspraken en vergaderingen voor recruiters en de manager, het tijdig en accuraat verzamelen en analyseren van gegevens en het maken van rapportages, 1e aanspreekpunt voor het ATS systeem “Connexys” en de jobsite, beheer van de content en het maken van standaard documenten van de interne – en de externe jobsite voor geheel PostNL, het maken van contracten en deze opvolgen van Interim / Starter / Stagiair en het ondersteunen van administratieve / financiŰle en secretariŰle werkzaamheden bij projecten zoals reorganisaties en evenementen.

1 april 1999 – 31 december 2006
Werkgever: Uitzendbureau

Functie: Consultant

Werkzaamheden
Het inschrijven van kandidaten en matchen van vacatures, zorgen voor een actief klantenbeheer, kandidatenbeheer en prospectbeheer, voeren van actief personeelsbeheer (waaronder het voeren van verzuim-, functionerings- en beoordelingsgesprekken), zorgdragen voor accurate, actuele vastlegging en afhandeling van de administratie van alle taken en werkzaamheden om te voldoen aan de wet- en regelgeving, zorgen voor het tijdig verlonen en plannen van werknemers en adequaat debiteurenbeheer en bezoeken van klanten en het organiseren van salesdagen en evenementen

Mei 1998 – 31 maart 1999
Werkgever: telecom bedrijf in Den Haag

Functie: Secretaresse

Werkzaamheden
Het volledig ondersteunen van twee managers en hun team van 30 personen, agendabeheer, vergaderingen en evenementen organiseren, notuleren en actiepunten opvolgen, telefoonbeheer en het bijhouden van ziek- en herstelmeldingen en contacten onderhouden met arbodiensten en het verzorgen van correspondentie, postbehandeling, bestellen van kantoorbenodigdheden en het boeken van reizen.

1997 – 1998
Werkgever: Travel Express

Functie : Reisadviseur

1995 – 1997
Werkgever: RentaCasa / Island World

Functie : Reserveringsmedewerkster


Referentie
Op aanvraag

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 32 uur per week
Reisbereidheid: Maximaal 45 minuten rond woonadres
Tarief: Op verzoek

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit CV gewijzigd.