Naar de inhoud.

A -TEAM Assistant - GEPLAATST

Persoonlijke gegevens                          Interesse in deze Assistant?
Voornaam: Floor                                       Klik hier of bel 088 022 23 22
Achternaam: Klaasse 
Geboortedatum: 7 mei 1990
Woonplaats: regio Noord-Holland

Wie is Floor?
Ik ben een positief en energiek persoon, met een sterk karakter en een no-nonsense mentaliteit. Mijn sociale vaardigheden, zorgzaamheid en gevoel voor humor worden door mijn omgeving altijd zeer gewaardeerd. Evenals mijn directe manier van communiceren. Loyaliteit staat voor mij hoog in het vaandel. Ik ben een echte doener, oplossingsgericht en ga een uitdaging niet uit de weg.

Wat wil Floor bereiken?
Wanneer ik een volgende stap in mijn carrière ga zetten zou ik graag mijn organisatietalent beter willen inzetten, maar de diversiteit in mijn takenpakket zou ik zeker niet willen missen. In de loop van de tijd heb ik gemerkt dat ik veel energie krijg van ‘ad-hoc’ taken en het ontzorgen van mijn leidinggevende. Dit zijn twee aspecten die ik graag terug zou zien in mijn “ideale-functie”.

Waarom is Floor werkzaam voor het A-TEAM van Assistant2?
Assistant2 is een professionele bureau en bestaat al meer dan 10 jaar. Ik vind het persoonlijke contact erg prettig en kan het zeer waarderen dat er zoveel waarde wordt gehecht aan de kwaliteit van de Assistants. Als dochter van een ouderwetse Schoevers directiesecretaresse is ondersteunen mij met de paplepel ingegoten. Ik heb in de loop der tijd gemerkt dat ik energie krijg als ik dingen kan regelen en organiseren. Daarbij is een nee accepteren niet mijn sterkste kant en dat is een echt leerpunt. In het A-TEAM van Assistant2 kan ik me verder ontwikkelen. Ik krijg de kans om in diverse, verschillende keukens te kijken van Partners van Assistant2 en bovendien mag ik 4 doorbetaalde trainingen op jaarbasis via hen volgen. Uiteraard is Timemanagement (op een positieve manier NEE leren zeggen tegen je manager) een van die trainingen. Het doel is om  uiteindelijk bij een van hun Partners 'te blijven 'plakken' waar ik ook echt qua karakter, doorontwikkeling en bedrijfscultuur pas. Uiteraard ook na voldoende en verschillende ervaringen te hebben opgedaan. Daarom zit ik in het A-TEAM!

Wat doet Floor in haar vrije tijd?
Vanaf mijn veertiende werk ik parttime in de horeca. Restaurants, eetcafés en tegenwoordig sta ik in mijn vrije tijd ook in een kroeg. Het leukste aan de horeca vind ik het werken met diverse typen mensen. Werken in de horeca heeft mij de gelegenheid gegeven mijn sociale talenten optimaal te ontwikkelen. Mijn rust vind ik in de keuken, ik vind het erg leuk om te koken en te bakken.

Opleidingen
2017 - heden   HBO Officemanagement Schoevers, deeltijd              eind 2018 klaar
2011 - 2015     HBO-Bachelor, Commercieel communicatie-management Schoevers, voltijd    Deelcertificaten*
2008 - 2009     HBO-Bachelor – Pedagogiek, Fontys Hogeschool    Diploma niet behaald**
2003 – 2008    Havo, Economie & Maatschappij, Ichthus College    Diploma behaald
* Financieel niet haalbaar
**Verkeerde studiekeuze

Trainingen/Workshops
2018 Effectief Zakelijk schrijven via Assistant2
2018 Spice your Career via Assistant2
2013  Notuleren, Hogeschool Schoevers
2009  Training host & hospitality, Holland Casino
2009  Tranining coachen/mentor begeleiding, GOAL
2007  PICA, typcursus

Computervaardigheid
Microsoft, Visio, Apple, Prezi, LinkedIn, Facebook, Insta

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15)

Floor is beschikbaar als Alleskunner, Executive Assistant, Personal Assistant, Management Assistant of office manager.
Wat is Floor haar droombedrijf? Ik werk graag met mensen die ook direct zijn in hun communicatie, waar er hard gewerkt wordt, maar ook ruimte is voor humor en ontwikkeling.
Wat is Floor haar functiedoelstelling? Een spin in het web functie, waar een hoop dingen ad-hoc geregeld kunnen worden.

Werkervaringen

3 september 2018 tot en met 23 oktober
Partner Assistant2: Internationale zakelijke dienstverlener in Amsterdam

Functie: A-TEAM Assistant ivm vakantie opvang
Werkzaamheden:
Vervanging van een vaste Assistant die op vakantie gaat. Alle lopende zaken behartigen en doen wat van een goede Assistant van nu wordt verwacht.

25 juni 2018 - 31 augustus 2018
Partner Assistant2: Internationaal adviesbureau in de regio Noordwest-Nederland
Functie: A-TEAM Assistant ivm tijdelijk project automatisering
Werkzaamheden:
Inspringen voor een klus in verband met configuratie computersystemen

Reden vertrek: Einde project
Voertaal: Nederlands en Engels

April 2018 – 22 juni 2018
Partner Assistant2: Vermogensbeheerder in de regio Noordwest-Nederland
Functie: A-TEAM Assistant, legal Tax & Compliance ivm sabatical opvang 
Werkzaamheden:
Agendabeheer voor twee managers, afhandelen van inkomende – en uitgaande post, administratieve ondersteuning, bewaken van de voortgang van de te ondertekene documenten, begeleiden van notarieel te verrichten werkzaamheden (bijvoorbeeld legalisaties), administratieve verwerking van nieuwe inschrijvingen van- en wijzigingen bij de Nederlandse rechtspersonen, vennootschappen en fondsen binnen de organisatie (algemene gegevens, functionarissen) in de eigen (database-)administraties en bij de Kamer van Koophandel, het vervullen van een algemene vraagbaakfunctie en alle overige voorkomende ondersteunende werkzaamheden.

Voertaal binnen de organisatie: Nederlands, al is het contact met andere entiteiten Engels
Software programma’s: Microsoft, Visio
Reden vertrek: Einde project

Maart 2016 – maart 2018
Werkgever: Webwinkel in regio Noordwest-Nederland 
Functie: Manager back office
Werkzaamheden:
Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer met klanten en partners, het onderhouden van contacten met partners/leveranciers, behandelen in- en uitgaande post, het schrijven van productteksten, redigeren van productteksten, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer, ontvangst bezoek, archiveren, ondersteunen General Manager, begeleiden stagiaire, bewaken van de klanttevredenheid, verantwoordelijk voor het bestel- en het logistieke proces, sleutelbeheer debiteuren- crediteuren administratie, regelen van facilitaire zaken, beheer van personele zaken.

Voertaal in het bedrijf/organisatie : Nederlands
Software programma’s : Magento, SEO Shop
Reden vertrek : Tijd voor een nieuwe uitdaging

September 2015 – februari 2016
Werkgever: Online autoverkoop platform in regio Noordwest-Nederland

Functie: Operationeel medewerker
Werkzaamheden: Invoeren van klachten, vertalen van klachten, inventariseren van klachten bij klanten, inventariseren van klachten bij accountmanagers, documentatie van klachten verzamelen, implementeren van nieuwe portal bij klanten.

Voertaal in het bedrijf/organisatie : Nederlands op kantoor, Engels met HQ
Software programma’s : n.v.t.
Reden vertrek : Verder ontwikkelen

Mei 2015 – september 2015
Werkgever: Webwinkel in regio Noordwest-Nederland

Functie: Office manager
Werkzaamheden:
Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer met klanten en partners, het onderhouden van contacten met partners/leveranciers, behandelen in- en uitgaande post, het schrijven van productteksten, redigeren van productteksten, aansturen van klantenserviceteam, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer in Outlook, ontvangst bezoek, archiveren, ondersteunen accountmanagers.

Voertaal in het bedrijf: Nederlands
Software programma’s: Magento
Reden vertrek: Geen vastigheid

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: Per 15 oktober inzetbaar als de nood aan de man is of een 'klus' te doen is. 
Aantal uren: 32, 36 of 40 uren per week beschikbaar
Reisbereidheid: Amsterdam en omgeving
Tarief: Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van deze A-TEAM Assistant op dit profielschets een alibi.