Naar de inhoud.

Spin in het web / Alleskunner, regio Midden-Nederland

Persoonlijke gegevens
Voornaam: Willeke                                                 Interesse in deze Assistant?
Achternaam: van Drecht                                        Klik hier of bel 088 022 23 44
Geboortedatum: 8 augustus 1967
Woonplaats: Midden-Nederland

Wie is Willeke?
In het dagelijks leven doe ik me niet anders voor dan op mijn werk. Ik ben zorgzaam, lief, open, spontaan en heb de nodige humor. Ik word vaak gezien als de vrolijke noot in een bedrijf. Ik heb een luisterend oor en weet vaak de vinger op de juiste plek te leggen. Ik ben altijd eerlijk en direct, maar diplomatiek genoeg om mensen niet onbedoeld voor hun hoofd te stoten. Ik heb een echte no-nonsense mentaliteit. Ik ben praktisch ingesteld en doelgericht. Als ik echt iets wil, ga ik ervoor!

Wat wil Willeke bereiken?
Ik zou graag een fijne, veelzijdige en uitdagende baan met HR taken hebben, waarbij ik mijn kennis en ervaring verder kan blijven uitbreiden. Het belangrijkste is een baan te vinden waar ik met veel plezier naartoe ga en waar ik mijn kwaliteiten optimaal kan benutten en daarvoor ook gewaardeerd wordt. En waarom als ondersteuner? Omdat ik graag ontzorg, en zorgen voor mij een tweede natuur is.

Waarom wil Willeke werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Omdat de procentuele kans dat een functie in een vaste baan resulteert bij Assistant2 bovengemiddeld hoog is, namelijk 98%. En omdat Assistant2 niet alleen met de Partner meedenkt, maar ook met de Assistant. Bovendien heeft Assistant2 een persoonlijk coaching programma.

Wat doet Willeke in haar vrije tijd?
Toneelspelen, kamperen, shoppen, tijd besteden met mijn dochter en hond.

Opleidingen
2013 - 2014           HRM-A (HBO), IMK Opleidingen                                              diploma behaald
1984 - 1987           MEAO – MA richting, Chr. Sch. gemeensch Abstede              diploma behaald
1979 - 1984           MAVO – OSG, De Randdijk Nieuwegein                                  diploma behaald

Trainingen/Workshops
2006                       Praktijk diploma Personeel en Organisatie
2000-2001              Franse conversatie (Certificaat)
1996-1996              Klantgericht verkopen (Certificaat)
1993-1994              NIMA A (Geen diploma)
1992-1992              Notuleren (Certificaat)

Computervaardigheid
MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, HR Self Service Systeem Cobra /Heliportal (applicatiebeheerder)
Social Media: Facebook, Instagram, LinkedIn, Dropbox.

Talenkennis
Nederlands: goed (getest, 4 fout van 15)
Engels: goed (getest, 4 fout van 15)
Duits: goed

Willeke is beschikbaar als Spin in het web, PA, OM, Alleskunner en vrolijke noot
Wat is Willeke haar droombedrijf?: Internationale, platte organisatie en informeel
Wat is Willeke haar functiedoelstelling?: Doelmatig, veelzijdig en erkenning

Werkervaring: 


Oktober 2017 – januari 2018
Werkgever: Vereniging voor belangenbehartiging, Midden-Nederland

Functie: Co÷rdinator Academy

Werkzaamheden:
Telefonisch contact met klanten en opleiders, het co÷rdineren van data, inschrijven van cursisten, verzamelen van informatie voor intake gesprekken, het verzorgen van materialen en externe ruimte voor te organiseren trainingen, hotel boekingen

Reden vertrek: niet passende functie, weinig uitdaging

Januari 2003 – augustus 2017
Werkgever: Groot, internationaal Instrumentenbouwer. Midden-Nederland

Functie : Office Manager/HR Assistant

Werkzaamheden:
Maandelijkse payroll mutaties voor Nederland en Europa in HRM systeem, verwerking personeelsleningen en loonbeslagen, werving: het selecteren van potentiŰle kandidaten, uitnodigen en afschrijven van kandidaten, plannen van interviews, afnemen van testen van kandidaten, verzamelen en verwerken van alle bevindingen en testresultaten in een overzichtelijk document voor goedkeuring CEO, verzamelen van input en uitschrijven van de maandelijkse European HR Newsletter, onboarding nieuwe medewerkers, organisatie vergaderingen, reizen, verantwoordelijk voor contact diverse toeleveranciers en bestellingen zoals schoonmaak, koeriers en post, drukwerk, koffieapparatuur, kantoorartikelen, trainingen etc., printen en verzenden uitgaande invoices, opstellen van contracten en brieven. Verzorgen van mailingen, behandelen in- en uitgaande post, beheer database Employee Self Service systeem: invoeren nieuwe medewerkers, ziektemeldingen, wijzigingen doorvoeren en oude medewerkers afvoeren. 1-lijns vragen medewerkers alsmede tijd voor tijd registratie in systeem. Opvolgen ziektemeldingen, contact met Arbodienst. Verwerking personeelsexpenses, bijhouden “kleine kas” en kasboek, via telefoon klanten te woord staan en afhandelen of doorverbinden naar verantwoordelijke, ontvangen van bezoekers, zo mogelijk te woord staan en afhandelen, agendabeheer in Outlook, ontvangst bezoek, archiveren, sleutelbeheer, notuleren (ook in Engels), PowerPoint presentaties.

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels
Software programma’s: MS Office, Heliportal, later Cobra, Great Plains
Reden vertrek: reorganisatie

Daarvoor bij diverse bedrijven gewerkt:

Groothandel, Midden-Nederland - Directie secretaresse
Groot- en detailhandel, Midden-Nederland - Marketing Assistant
Adviesbureau, Midden-Nederland – Office Manager
Softwarebedrijf, Midden-Nederland – Hoofd secretariaat
Juridische dienstverlening, Midden-Nedelrand – Office Manager (later overgenomen door CA)

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 24 - 28 uur, eventueel aangevuld met thuiswerken, vrijdag beschikbaar
Reisbereidheid: maximaal 45 minuten van woonadres
Tarief: op aanvraag 

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.