Naar de inhoud.

Office Manager/Management Assistant, regio Noordwest-Nederland

Persoonlijke gegevens
Voornaam: Pien
Achternaam: Bakker
Geboortedatum: 23 juli 1973
Woonplaats: Noordwest-Nederland

Wie is Pien?
Ik ben een positieve en vrolijke persoonlijkheid en stel mij graag open voor anderen. Ik vind het leuk om het anderen naar de zin te maken en hou van humor. Soms kan ik wat ongeduldig lijken. Ik ga achter antwoorden aan als het noodzaak is, ben graag to the point. Ik heb een richtlijn nodig om zelfstandig te kunnen werken, maar ik schroom niet om collega’s om advies te vragen. Kennis delen vind ik belangrijk voor vooruitgang. Graag doe ik veel dingen voor de afwisseling, maar ik kan mij ook goed concentreren op waar ik mee bezig ben.

Wat wil Pien bereiken?

Ik ben iemand die zich graag verdiept in haar werk en wil daar goed in worden en zijn. Als ik daarna zaken mag uitleggen aan anderen doe ik dat graag. Misschien is een coŲrdinerende of adviserende rol wel voor mij weggelegd. Ik hou wel van een uitdaging en daardoor blijf ik mijzelf ontwikkelen.

Waarom wil Pien werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 gaat heel goed om met haar Assistants en zet zich echt in om je aan de slag te krijgen en te houden, door eventueel een ontwikkelingstraject of ondersteuning waar nodig te bieden. Op dit moment zoek ik werk als ondersteuner omdat het heel breed opgepakt kan worden. Er komt veel bij kijken en die afwisseling spreekt mij aan.

Wat doet Pien in haar vrije tijd?

Mijn passie ligt bij dansen. Elke dinsdagavond moderne dans vergevorderd en als kers op de taart soms een workshop Afrikaanse dans. Op zondagochtend ga ik naar Body Balance. Verder lees ik graag psychologische thrillers, ook wel in het Engels. Ook houd ik van wandelen met mijn honden en soms te boetseren of te schilderen.

Opleidingen

1993                  SEPR vakbekwaamheid reisbureau medewerker              Diploma behaald
1991                  HAVO, KSH te Hoofddorp                                                          Diploma behaald

Trainingen/Workshops

2017                  BHV certificaat
2016                  PowerPoint
2016                  SharePoint
2007                  WFT 2007 certificaat: Wet Financieel Toezicht
2001 - 2004     Certificaten Rabobank CliŽnt Advies behaald van betalen/sparen/juridisch/schadeverzekeringen van Interpolis,
Rendemix, Consumptief financieren, verkoop en telefoontraining.

Computervaardigheid
Word/Excel: redelijk gevorderd, Outlook (mail en agenda), Skype, SharePoint, Office 365, SAP, PowerPoint, Facebook, bekend met Twitter (gebruik het zelf niet), Instagram, LinkedIn

Talenkennis

Nederlands: goed (getest, 4 fout van 15)
Engels: goed (getest, 4 fout van 15)
Duits: goed
Frans: redelijk

Pien is beschikbaar als Office Manager, Office Assistant, Management Assistant, Crewing Assistant
Wat is jouw droombedrijf?: internationaal. Mag industrieel zijn, maar ook zakelijk
Wat is jouw functiedoelstelling?: breed takenpakket en contact met anderen

Werkervaring:

Juni 2017 - december 2017
Werkgever: Koerier, Noordwest-Nederland

Functie: Office Manager

Werkzaamheden:
Office Manager met ondersteuning sales afdeling en directie, vluchten en hotels boeken
voor de CEO en management, bestellen kantoorbenodigdheden, uitwerken sales offertes, klantwijzigingen, prospect naar klant en verwerken van tarieven in het systeem, onderhouden contacten leveranciers, grote materiaal bestellingen nodig voor pakketdiensten, 1 keer per week lunch verzorgen voor personeel, kantoor netjes houden, aansturen schoonmaker, vacatures chauffeurs en exportmedewerkers plaatsen op banensites en website bedrijf, kandidaten uitnodigen voor managers, wekelijkse rapportages maken voor Sales Manager en klanten, mailbox beheren, doorsturen of zelf behandelen bij adreswijziging of wachtwoorden

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Skysys, Excel, Word, Powerpoint, Outlook
Reden vertrek: Half jaar contract

November 2014 - oktober 2016
Werkgever: Ondernemersorganisatie, Noordwest-Nederland

Functie: Project Assistant/Service Assistant

Werkzaamheden:
Opzetten tijdelijk kantoor, voorraad kantoor en tools bestellen, accommodaties huren voor tijdelijk personeel, receptie, informatieboek maken in Word, purchase orders maken en bijhouden facturatie in SAP, contacten met leveranciers onderhouden voor printwerk en onderhoud, schoonmaak controleren en aansturen, PO's maken voor warehouse, facturen nakijken, receptie met toegangscontrole en tags, NOK invoeren, certificaten checken pasjes printen, post en telefoon, boeken trainingen/hotels voor technici, certificaten bijhouden, voorbereiden meetings, notuleren, lunch bestellen, boot huren voor klantbezoek, maandelijkse milieurapportage, europese medewerkers inschrijven, urenregistratie, afdelingsuitjes organiseren, afspraken en skype meetings plannen voor management in Outlook, administratie in SAP, SharePoint, Microsoft Office 2013 en Excel

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Engels en Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office, Office 365, SharePoint, SAP, Outlook, Skype
Reden vertrek: geen werk na het vertrek eerste eigenaar, afspiegelingsregeling

April 2008 - november 2014
Werkgever: Offshore, Noordwest-Nederland

Functie: Crewing Assistant

Werkzaamheden:
Organiseren van en anticiperen op bemanningswissels/crewchanges, bemanningszaken, vluchten/trainingen/hotels boeken, visum aanvragen, internationaal contact met agenten in havens, zeevarenden en bemanningsagenten, aanvragen inhuur personeel, administratie zoals geboekte vluchten in Excel zetten, nakijken facturen van vluchten en archiveren arbeidscontracten, planning en certificaten in systeem zetten met NAW en NOK gegevens, bemanning assisteren met aanvragen DP2 certificering en COC/monsterboekje aanvragen bij KIWA, aanvragen wettentoets, vervoer naar locatie regelen, correspondentie in het Engels

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands en Engels
Software programma’s: Seacrew, Excel, Outlook, Word
Reden vertrek: Economische crisis, inkrimping bedrijf

November 1999 - april 2008:
Werkgever: Bank, Noordwest-Nederland

Functie: CliŽnten Service/Client Adviseur/Service Medewerker

Werkzaamheden:
Kas/balie, verkopen reisverzekeringen, reizen boeken, betaal/spaarrekeningen, leningen/verzekeringen, rentemix adviseren en afsluiten, klanten adviseren, verkopen producten, receptie, service verlenen in de bankhal, geld en voorraad kantoorbestellingen, vullen geldautomaten, afdelingsvergadering notuleren, bankfiliaal openen en afsluiten

Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Excel, Outlook, Word, interne bank software
Reden vertrek: fusie, outplacement traject

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid: op korte termijn, in overleg
Aantal uren: 36 - 40 uur per week
Reisbereidheid: tot 50 minuten vanaf Velserbroek/Santpoort-Noord met de auto of trein
Tarief: op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.