Naar de inhoud.

Zeer ervaren Office Manager/Assistant, regio Randstad

Persoonlijke gegevens
Voornaam:               Marije
Achternaam:           Slotboom
Geboortedatum:      22 juni 1972
Woonplaats:           Randstad

Wie is Marije?
Ik ben een actieve vrouw die trouw is aan haar vrienden, serieus met zaken omgaat, veel reist en veel wilt leren tijdens deze reizen. Een brede interesse zorgt ervoor dat ik van alles lees, bekijk en bezoek (denk aan musea, documentaires etc.). Ik ben Iemand die zorgzaam is en goed kan organiseren en structureren.

Wat wil Marije bereiken?
Ik ben goed in het bewaken van processen en het coördineren van werkzaamheden. Ik zie mezelf over een aantal jaar in een functie waarbij ik verantwoordelijk ben voor het opzetten en bewaken van processen. Mogelijk in de rol van Project Manager.

Waarom wil Marije werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Een baan is voor mij een plek waar ik mijn talenten kan inzetten, waar leuke collega’s zijn en waar ik kan groeien in mijn taken en talenten. Bij voorkeur met een team dat er samen voor gaat. Veel afwisseling is voor mij heel belangrijk.

Wat doet Marije in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met vrijwilligerswerk. Als pleegmoeder heb ik 2 jaar een pleegdochter één keer per maand een weekend bij mij te logeren gehad. Momenteel wordt gezocht naar een nieuwe match, zodat ik een ander kind weer (tijdelijk) een stabiele plek kan bieden. Daarnaast ben ik een Den Haag greeter. In kleine groepjes laat ik toeristen de mooie en bijzondere plekken van de stad zien, zonder formeel gids te zijn. Tevens zit ik in het bestuur van de Den Haag Greeters. Verder heb ik als voorlezer jarenlang bij gezinnen thuis het voorlezen geïntroduceerd en zo geholpen om de taalvaardigheid van het kind (en gezin) te verbeteren. In het verleden ben ik, via de Stichting Vitalis, een maatje voor een kind geweest dat in een moeilijke thuissituatie zat. Ook heb ik als taalmaatje buitenlandse vrouwen geholpen met het leren van de Nederlandse taal. Daarnaast ben ik dol op reizen naar de minder toeristische landen, lezen, een goede film kijken en wandelen.

Opleidingen
1999–2000         HBO Office Management I, Hogeschool Schoevers DH            Diploma behaald
1993-1997          Inservice A-opleiding (HBO), Florence Nightingale DH             Diploma behaald
1990-1993          HBO-V, Hogeschool Enschede                                                  Propedeuse*
1988-1990          HAVO, Twickelcollege Hengelo                                                  Diplma behaald

*Gestopt met HBO-V wegens het niet halen van de stages psychiatrie en verstandelijk gehandicapten zorg. Deze twee velden lagen mij totaal niet.

Cursussen
2016 – heden:     IVN natuurgids
2015                    EHBO diploma (geldig diploma tot en met 2019)
2017                    Jaarlijkse BHV-training (geldig certificaat tot en met 2018)
2009                    Secretaresse in de Farma

Computervaardigheid
Ruime ervaring met Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Peoplesoft, Zinc
gedeeltelijk beheer website oefenen.nl en opleidingenportal van SBCM

Talenkennis
Nederlands:         Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels:                  Uitstekend (een jaar in Engeland gewoond)

Marije is beschikbaar als zeer ervaren Office Manager/Assistant
Wat is jouw droombedrijf: een fijne bedrijfscultuur met een team dat samen werkt aan een goed maatschappelijk nut.
Wat is jouw functiedoelstelling: afwisselend, uitdagend werk op een goede manier met het team regelen, zodat het gewenste resultaat voor de interne en externe relaties tot stand komt.

Werkervaring
Dec 2016 – december 2017
Werkgever: Burgerlijke en sociale organisatie, Randstad
Functie
: coördinerend secretaresse

Werkzaamheden:
Als interim secretaresse verantwoordelijk voor complex agendabeheer en voorbereiden van vele reizen, uitvoering van alle overige voorkomende secretariële werkzaamheden. Diverse processen secretariaat verbeterd en handboek opgesteld. Tevens introductiedocument voor nieuwe medewerkers IH opgesteld. Leidinggevende van collega secretaresse en twee desk-Assistants. Betrokken bij organisatie jaarlijkse trainingsweek.

Nov 2016 – december 2016
Werkgever: Goededoelenorganisatie, Randstad

Functie: ziektevervanging secretariaat

Werkzaamheden:
Interim secretaresse tijdens ziekteverlof vaste medewerker, Q3 rapport opstellen voor directie. Ondersteuning Technical Division met werkzaamheden rondom belangrijke jaarlijkse bijeenkomst, voorbereidingen nieuwe jaar en afronden lopende zaken huidige jaar. Controleren en aanpassen e-learning, inventariseren bibliotheek en herstructureren.

Maart 2015 - mei 2016
Werkgever: Stichting, Randstad

Functie: Projectmedewerker

Werkzaamheden:
Als projectmedewerker zorgen voor de afhandeling van werkzaamheden, begeleiden en bewaken van processen rondom trainingen en de bestuurscyclus. Medeverantwoordelijk voor het opzetten van een nieuwe training. Daarnaast zorgde ik voor het up to date houden van de opleidingsportal en ondersteuning van de processen, het beheer van een specifiek deel van de website en notuleren van vergaderingen. Tevens heb ik diverse standaardprocessen verbeterd.

April 2012 - december 2014
Werkgever: Gezondheidszorg

Functie: Corporate & Legal Affairs Officer

Werkzaamheden:
Juridische taken m.b.t. relevante wet- en regelgeving en interne compliance richtlijnen. Ondersteuning van de Healthcare Compliance Manager, waaronder de verantwoordelijkheid voor de invoer van een nieuw compliance systeem (incl. opstellen SOP’s). Technische implementatie, training medewerkers, verzorgen gegevensaanlevering, preventieve toetsing, verantwoordelijk voor logistieke organisatie rondom trainingen en e-learning voor individuen of groepen, beoordeling en afhandeling externe sponsoraanvragen en contractmanagement.

November 2011 - maart 2012
Werkgever: Belangenorganisatie, Randstad
Functie:
Project Assistant

Werkzaamheden:
Als projectmedewerker heb ik ervoor gezorgd dat er handleidingen kwamen voor een nieuwe klachtenprocedure en voor een verbeterd adviesaanvragenproces. Gedurende het verandertraject zorgde ik er ook voor dat lopende adviesaanvragen en klachten afgehandeld en bewaakt werden.

Mei 2008 - december 2011
Werkgever: Stichting, Randstad

Functie: Secretaris

Werkzaamheden:
Verzorgen van beleidsdocumenten t.b.v. het bestuur, reorganiseren en digitaliseren archief, opstellen procedures voor algemene processen en specifieke secretariaatsprocessen, verantwoordelijk voor het organiseren van periodieke audits en het bewaken van de financiën in samenwerking met de externe administrateur.

Februari 2007 - december 2011
Werkgever: Farmaceutisch bedrijf, Randstad

Functie: Management Assistent

Werkzaamheden:
Allround ondersteuning en sparringpartner van de senior beleidsmedewerkers, projectondersteuning, verzorgen vergaderstukken, beheer interne bibliotheek en inwerken nieuwe secretariaatscollega’s.

Augustus 2006 - februari 2007
Werkgever: Openbare veiligheidsinstelling, Randstad
Functie:
Directie Assistant

Werkzaamheden:
Algemene secretariaatsondersteuning voor de algemeen financieel directeur in een reorganisatie, verantwoordelijk voor het agendabeheer en het voorbereiden en uitwerken vergaderstukken.

Februari 2006 - juli 2006
Werkgever
: Scholengemeenschap, Randstad
Functie: Management Assistant

Werkzaamheden:
Algemene secretariaatsondersteuning voor de directeur, uitvoeren operationele taken (agendabeheer, eerste beantwoording, signalering, voorbereiden van vergader¬stukken) en leiding geven aan het secretariaat van de overige locaties.

September 2000 - januari 2006
Werkgever: Productiebedrijf elektrische/elektronische goederen, Randstad

Functie: Management Assistant

Werkzaamheden:
Directiesecretaresse van de financieel directeur en verantwoordelijk het opzetten van nieuwe business units voor het secretariaat (sales-support team). Medeverantwoordelijk voor de organisatie van een aantal events voor klanten (groepen tot 100 personen) in binnen- en buitenland en interne en externe signalen/informatie - relevant voor de organisatie - verzamelen en bespreekbaar maken.

April 1999 - september 1999
Werkgever: Electroconcern, Noordoost-Nederland

Functie: Administratief medewerker

Werkzaamheden:
Ter vervanging van vaste kracht tijdens vakantie. Zelfstandig opererend binnen functie. Onder andere beheer deel orderproces in eigen IT programma, contacten met leveranciers, contacten met zowel kantoor- als werkplaatsmedewerkers.

Mei 1998 - april 1999
Werkgever:  Zorginstelling, Surrey, Engeland

Functie: Verpleegkundige

Werkzaamheden:
Uitvoeren zorg/behandelplannen.

Augustus 1994 - mei 1998
Werkgever: Zorginstelling, Randstad
Functie:
Verpleegkundige

Werkzaamheden:
Uitvoeren zorg/behandelplannen.

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid per:                 In overleg, op korte termijn beschikbaar
Aantal uren:                                36 uur per week
Reisbereidheid:                          Den Haag, Zoetermeer en omstreken
Tarief:                                           Op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.