Naar de inhoud.

Flexibele management Ontzorger, regio Zuidwest



Persoonlijke gegevens
                                      Meer informatie?
Voornaam               : Sabrina                               Klik hier of bel 088 022 23 11
Achternaam            : Melchers
Geboortedatum     : 19 juli 1971
Woonplaats            : Rotterdam


Wie is Sabrina?

Ik ben een sociale en spontane vrouw die gemakkelijk contacten legt. Ik weet van aanpakken, ben erg leergierig en hou van uitdagingen, zowel op sociaal als zakelijk vlak. Daarnaast ben ik flexibel, stressbestendig en betrouwbaar. In ťťn woord een no-nonsense persoonlijkheid!

Wat wil Sabrina bereiken?
Belangrijk in een baan vind ik diversiteit, ad hoc situaties, ontzorgen van het management en mezelf voortdurend ontwikkelen tot een hoger niveau. Mezelf vervelen of op de automatische piloot functioneren, past niet bij mij als persoon. Wat ik wil bereiken is de spil te zijn in een bedrijf die (bijna) alles weet en waar mijn leidinggevende op kan bouwen en vertrouwen.

Waarom wil Sabrina werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik ben geattendeerd op Management Support Assistant2 door een familielid. Hierdoor ben ik op de website gaan neuzen en wat mij direct aantrok is de professionaliteit, kwaliteit, visie en aanpak middels het LOT.

Wat doet Sabrina in haar vrije tijd?
Ik besteed veel tijd aan mijn paard. Verder hou ik van zwemmen, lezen, concerten en probeer ik zoveel mogelijk tijd te maken voor het onderhouden van sociale contacten.

Opleidingen
2003               PDB Avondschool                     Diploma niet behaald**
1997-1989    Havo Wolferd van Borselen     Diploma niet behaald*
1984-1987    Mavo-D Lucia Petrus Mavo      Diploma behaald
*Gestopt i.v.m. zwangerschap
**Gestopt i.v.m. uitdienst treden


Cursussen
2007               VCA, Het Examen BV                     Diploma behaald
2006               SHV, Horeca Branche Instituut    Diploma behaald
2005-2013    EHBO, NIBHV/SAIO                        Diploma behaald (Jaarlijks herhaalcursus)
2005-2013    BHH, NIBHV/ SAIO                         Diploma behaald (Jaarlijks herhaalcursus)
2002               MS Excel 2000, Arcadis                Certificaat behaald
1992               Tekstverwerken, AVBO                  Diploma behaald
1992               Machineschrijven, AVBO               Diploma behaald

Computervaardigheid
Microsoft PowerPoint, Word, Excel, Outlook, Lotus, MUIS, BAAN, SAP, Open Accounts, Navision, CCES, Icense, Internet Explorer, Yuki, NMBRS, Microsoft Dynamics Nav, Teamleader, Informer, CashLonen etc.

Talenkennis
Nederlands  : Uitstekend (getest, 2 fout van de 15)
Engels           : Uitstekend (getest, 3 fout van de 15)

Werkervaring
1 januari 2017 – heden
Werkgever    : Groot- en detailhandel
Functie           :
Office Manager

Werkzaamheden:
FinanciŽle administratie, salarisadministratie, belastingaangiftes, personeelszaken, declaraties, bank/kas, verhuur offertes, verkoop offertes, verwerken, registreren en distribueren van de binnenkomende post, uitwerken van uiteenlopende (vertrouwelijke) stukken, notuleren en uitwerken van vergaderingen, urenregistratie controle/fiatteren, ICT zaken, facilitaire zaken regelen en monitoren, verder alle andere voorbijkomende ondersteunende werkzaamheden.

1 juni 2016 tot 31 december 2017
Werkgever  : Marketing en Sales dienstverlener
Functie         :
Office Manager

Werkzaamheden;
Lid van het Management Team, financiŽle administratie, salarisadministratie, belastingaangiftes, personeelszaken, declaraties, bank/kas, verwerken, registreren en distribueren van de binnenkomende post, uitwerken van uiteenlopende (vertrouwelijke) stukken, notuleren en uitwerken van vergaderingen, leiding geven aan stagiaires, organiseren van personeelsevenementen/teambuilding uitjes, urenregistratie controle/fiatteren, mobiele telefonie, ICT zaken, facilitaire zaken regelen en monitoren


1 januari 2010 tot 1 september 2014
Werkgever  : Technisch dienstverlenend bedrijf
Functie         :
Management Assistant Shell Account

Werkzaamheden:
Lid van het MT, verwerken, registreren en distribueren binnenkomende post, zelfstandig afhandelen uitgaande correspondentie, plannen, coŲrdineren en attenderen op inzending van rapportages (o.a. financieel), kwaliteit etc., uitwerken uiteenlopende (vertrouwelijke) stukken en redigeren aan de hand van concepten en globale stukken, notuleren en uitwerken vergaderingen, PowerPoint presentaties maken, juridische zaken voorbereiden en beheren, agendabeheer directie en MT, zelfstandig vergaderingen leiden, zelfstandige besprekingen met de klant, ontvangen bezoekers, organiseren evenementen en bijeenkomsten, boeken van reizen, organiseren jubilea, personeelsuitjes, team building dagen, communicatie opstellen richting personeel, meehelpen vervaardigen brochures, aansturen van 2 Assistants, ondersteuning bieden aan collega’s m.b.t. opstellen presentaties, offertes, brieven, samenstellen proposal mappen en het verrichten van diverse administratieve zaken, archiveren van uiteenlopende stukken en beheer archief, urenregistratie controle en fiatteren, contactpersoon voor drukwerkleverancier, indirecte kosten registreren en monitoren, externe audits houden, wagenparkbeheer, beheer mobiele telefonie, beheer ICT zaken, facilitaire zaken regelen en monitoren, verhuur leegstaande kantoren, HR ondersteuning, opzet en onderhoud intranet, inkooporders contoleren en maken, relatiegeschenken bestellen en beheren, factuurafhandeling, vertrouwenspersoon, Vicevoorzitter OR, lid van CIE strategie GOR.

8 februari 2007 tot 1 januari 2010
Werkgever  : Technisch dienstverlenend bedrijf
Functie         :
Sr. Administrateur Shell Account

Werkzaamheden:
FinanciŽle projectadministratie, projecten aanmaken en beheren, projectrapportages, weekrapportages, maandrapportages, voorbereiden financiŽle rapportage voor directie, ondersteunen projectleiders, aansturen van 3 Assistants, debiteuren, crediteuren, declaraties, verhuur kantoren, pand onderhoud en overige facilitair, contracten onderhouden en monitoren, keuringen, lid van CIE financieel OR.

1 december 2004 tot 1 februari 2007
Werkgever  : Premium sportschool
Functie         :
Administration Manager

Werkzaamheden:
Debiteuren, crediteuren, personeelszaken, aanleveren salarisadministratie, contracten en opstellen en beheren, maandafsluitingen, aansturen ledenadministratie, financiŽle controle op inkomsten en uitgaven, PowerPoint presentaties, ordenen, beheren en bewaken van de follow-up van binnenkomende en uitgaande correspondentie, diverse andere werkzaamheden.

1 januari 2004 tot 1 december 2004
Werkgever : Gehoorstudio
Functie        :
Financieel/ Boekhoudkundig medewerkster

Werkzaamheden:
Debiteuren, crediteuren, onderhoud met zorgverzekeraars, werkplanning maken en beheren, correspondentie, inkoop, aanspreekpunt en gastvrouw bezoekers, diverse andere werkzaamheden.

1 februari 2002 tot 1 januari 2004
Werkgever : Ingenieursbureau
Functie :
FinanciŽle/ Project administrateur

Werkzaamheden:
FinanciŽle projectadministratie, projecten aanmaken en beheren, projectrapportages, ondersteunen projectleiders, telefoon- en postbehandeling, orders aannemen en verwerken, verkoopfacturen, inkoopfacturen, pakbonnen, controleren en monitoren leverdata en indien nodig bijsturen, inkoop kantoorbenodigdheden, diverse andere voorkomende werkzaamheden.

1 juni 2000 tot 1 februari 2002
Werkgever  : Technisch dienstverlener
Functie         : 
Administratief medewerkster

Werkzaamheden:
Debiteuren, crediteuren, salarisadministratie, concernafstemming, archiveren, declaraties/ bank en kas, diverse andere voorkomende werkzaamheden.

1 april 1998 tot 1 juni 2000
Werkgever  : Technische groothandel
Functie         :
Administratief medewerkster

Werkzaamheden:
Debiteuren, crediteuren, beheer en verwerking van bank- en kaszaken, wagenparkbeheer/ voorraad beheer, postverwerking, correspondentie, receptie, diverse andere werkzaamheden.

1 december 1991 tot 1 april 1998
Werkgever  : Advocatenkantoor
Functie         :
Telefoniste/ Receptioniste

Werkzaamheden:
Agendabeheer, telefoon, in- en uitgaande post verwerken, uitwerken correspondentie, bestellen kantoorartikelen, gastvrouw, diverse andere werkzaamheden.

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid    : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren              : 32-40 uur per week
Reisbereidheid       : Max 45 minuten vanaf mijn woonadres
Tarief                         : Op aanvraag beschikbaar

‘Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.’