Naar de inhoud.

Opgewekte allround Assistant, regio Randstad

Persoonlijke gegevens                                      Meer informatie?
Voornaam                : Simran                               Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam             : Voorneman
Geboortedatum      : 30 juli 1978
Woonplaats             : Regio Randstad


Wie is Simran?

Ik ben een spontane, zelfverzekerde, sociale meid en door mijn positieve instelling ben ik altijd erg enthousiast en vrolijk. Dit heeft vaak een positieve invloed op de mensen in mijn directe omgeving. Ik ben niet het type dat rustig stil kan zitten. Er is altijd wel iets wat ik nog kan of wil doen en dit brengt dan ook elke dag een nieuwe uitdaging mij. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en heb door mijn sterke communicatieve vaardigheden ook geen problemen met het maken van nieuwe contacten. Ik heb bewezen dat ik uitstekend presteer in een drukke, stressvolle omgeving. Tenslotte zou ik mezelf willen omschrijven als een enthousiaste en betrouwbare medewerkster, die overzichtelijk werkt en aanspreekbaar is. Ik maak werk snel eigen en ben erg leergierig.

Wat wil Simran bereiken?
Ik werk al een aantal jaren als Management Assistent en doe dat met veel plezier!  Mezelf constant blijven ontwikkelen is belangrijk voor mij: d.m.v. cursussen en opleidingen wil ik het maximale uit mezelf halen. Als ik werk zie liggen handel ik proactief. Verder ben ik van alle markten thuis en op verschillende niveaus inzetbaar. Kortom: ik ben erg flexibel. Wanneer ik werkzaamheden moet uitvoeren wil ik niet alleen weten hoe ik een taak moet uitvoeren, maar ook waarom. Mijn ambitie is om het komende jaar te starten met een opleiding tot Office Manager.

Waarom wil Simran werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
De kennismaking met Assistant2 was zeer prettig en heb ik als positief en professioneel ervaren. Open en eerlijke communicatie vind ik belangrijk en dat trof ik bij Assistant2 aan. Na jarenlange ervaring bij verschillende organisaties opgedaan te hebben, ben ik nu op zoek naar een baan waar ik met mijn kennis en vaardigheden aan de slag kan.

Wat doet Simran in haar vrije tijd?
Ik besteed veel tijd met mijn gezin (getrouwd en 2 kids), familie en vrienden, sporten, lezen en ben een liefhebber van thriller/horror films.

Opleidingen
2002     Bank en Verzekeringswezen HBO      certificaat behaald
1998     Stivas/MBO 4                                           diploma behaald
1997     Manicure                                                  diploma behaald

Trainingen/Workshops
2017    Cursus Digijust
2016    Papierloos vergaderen
2016    Efficient zakelijk mailen
2015    Het Nieuwe Werken
2015    Excel en PowerPoint

Computervaardigheid
Autorisatiewizard, Digijust, Excel, Esize, Facilitor, FB, FMH, Foxy, IBabs, Intranet, Linkedin Mycorsa, Prequest, P-direct, Planon, PowerPoint, Sap, SharePoint, TEM, Trim, Outlook, Ultimo, Word, en Xpostweb/-client.

Talenkennis
Nederlands     : goed
Engels             : goed
Urdu                 : vloeiend

Simran is beschikbaar als opgewekte allround (project) Management Assistant
Wat is jouw droombedrijf             : Een bedrijf of organisatie waar de sfeer en saamhorigheid goed zijn en ruimte is om te ontplooien.
Wat is jouw functiedoelstelling   : Ik ben zeer leergierig en op zoek naar uitdaging en vernieuwing om het best tot mijn recht te komen.

Werkervaring
Februari 2017 tot heden
Werkgever  : Overheid organisatie 
Functie         :
Managementondersteuner

Werkzaamheden:
Ondersteunen van de Directeur, Plv. Directeur, Managers en stafmedewerkers door het verrichten van coŲrdinerende en secretariŽle werkzaamheden. Agendabeheer, het behandelen en afhandelen van inkomende en uitgaande post. Completeren van vergaderstukken en correspondentie.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Digijust, FMH, IBabs en MS Office, Outlook, Planon.
Reden vertrek: Tijdelijk functie i.v.m. ziekte vaste collega

Mei 2015 - december 2016
Werkgever  : Rijksoverheid 
Functie         :
Management Ondersteuner

Werkzaamheden:
Ondersteunen van Plv. Directeur en beleidsmedewerkers door verrichten van de secretariŽle, administratieve en logistieke werkzaamheden. Het bestellen van kantoorartikelen en verzorgen van de ziekteregistratie. Agendabeheer, het behandelen en afhandelen van inkomende en uitgaande post. Completeren van vergaderstukken en correspondentie. Aanvragen van dienstreizen en visa.

Oktober 2014 - mei 2015
Werkgever  : Overheid organisatie
Functie         :
Management Assistent

Werkzaamheden:
Ondersteunen van de Teamvoorzitter en Hoofd Juridische Ondersteuning door het verrichten van coŲrdinerende en secretariŽle werkzaamheden. Het bestellen van kantoorartikelen en verzorgen van de ziekteregistratie. Agendabeheer, het behandelen en afhandelen van inkomende en uitgaande post. Notuleren, completeren van vergaderstukken en correspondentie. De administratie van indiensttreding van zowel gerechtelijk als rechterlijk ambtenaren (benoemingen, beŽdigingen en installaties). Aanvragen van accounts en ICT-aanvragen voor medewerkers.

April 2013- september 2014
Werkgever  : Overheidsinstelling
Functie         :
Management Assistent

Werkzaamheden:
Ondersteunen van de Teamvoorzitter en Hoofd Juridische Ondersteuning door het verrichten van coŲrdinerende en secretariŽle werkzaamheden. Het bestellen van kantoorartikelen en verzorgen van de ziekteregistratie. Agendabeheer, het behandelen en afhandelen van inkomende en uitgaande post. Notuleren, completeren van vergaderstukken en correspondentie. De administratie van indiensttreding van zowel gerechtelijk als rechterlijk ambtenaren (benoemingen, beŽdigingen en installaties). Aanvragen van accounts en ICT-aanvragen voor medewerkers.

Januari 2012- april 2013
Werkgever   : Rijksverheid 
Functie          :
Management Assistent

Werkzaamheden:
Ondersteunen van het afdelingshoofd, het verlenen van management -, secretariŽle -, facilitaire ondersteuning aan de gehele afdeling. Het bestellen van kantoorartikelen en verzorgen van de ziekteregistratie. Agendabeheer, het behandelen en afhandelen van inkomende en uitgaande post. Completeren van vergaderstukken, correspondentie, het verrichten van administratief ondersteunende werkzaamheden. Aanvragen van accounts en ICT-aanvragen voor externe medewerkers.

December 2009 - januari 2012
Werkgever  : Rijksoverheid 
Functie         :
Management Assistent

Afdeling Bedrijfsgroep Vastgoed & Beveiliging
Werkzaamheden
Het verlenen van management -, secretariŽle -, facilitaire ondersteuning aan de centrale Directie. Het behandelen en afhandelen van inkomende en uitgaande post. Completeren van vergaderstukken, correspondentie, het verrichten van administratief ondersteunende werkzaamheden (o.a. verifiŽren van facturen, verwerken van supplementen, dienstauto's, vergaderzalen). Het beheren en verzorgen van dossiers. Registratie X-Post en X-postclient.

Afdeling : Staf Bedrijfsgroep Facility Services
Werkzaamheden
Ondersteunt de Plaatsvervangend Commandant Staf bij de dagelijkse correspondentie en werkzaamheden. Het organiseren en voorbereiden van vergaderingen, het completeren van vergaderstukken (m.n. stafoverleg en ochtendbijeenkomst) en het bewaken van de voortgang en afdoening van gemaakte afspraken en genomen besluiten. Agendabeheer, eerste aanspreekpunt/vraagbaak voor interne medewerkers en externe instanties en personen over administratie organisatorische aangelegenheden binnen de staf, beheer dienstauto’s, beheer kantoorbehoeften en neemt delen van de taak van de secretaresse van de Commandant bij afwezigheid en verricht overige management ondersteunende werkzaamheden

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid      : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren                : 28 tot 32 uur
Reisbereidheid         : Max 45 minuten van woonadres
Tarief                           : Op aanvraag beschikbaar

‘Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.’