Naar de inhoud.

Energieke allround Assistant, regio Noord-Nederland



Persoonlijke gegevens                                                      Meer informatie?
Voornaam                        : Demi                                          Klik hier of bel 088 022 23 55
Achternaam                     : van Schipperen
Geboortedatum              : 30 september 1989
Woonplaats                     : regio Noord-Nederland


Wie is Demi?
Ik ben energiek en nieuwsgierig en word omschreven als eerlijk, direct en een open boek. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en houd er niet van om stil te zitten. Het nemen van verantwoordelijkheid ga ik niet uit de weg en ik houd er van om te organiseren en te plannen. Familie vind ik erg belangrijk en ik zorg graag voor een prettige sfeer in zowel sociale als zakelijke situaties.

Wat wil Demi bereiken?
In de komende jaren wil ik mijzelf blijven ontwikkelen en groeien. Ik wil graag de beste zijn in wat ik doe en kwaliteit leveren. Hiervoor sta ik open voor nieuwe functies en situaties en ben ik zeker bereid opleidingen en trainingen te volgen.

Waarom wil Demi werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Het gevoel dat mijn werk een verschil maakt voor mijn collega’s en dat dit van toegevoegde waarde is voor hen inspireert en motiveert mij. Dit gevoel haal ik uit mijn werk als Assistant en het klaar staan voor anderen. Gezien mijn opleiding en werkervaring weet ik hoe ik een 5-sterren service kan leveren, waar ik mij van jongs af aan al prettig in voel. Daarnaast staat Assistant2 voor kwaliteit leveren, continue verbetering/ontwikkeling en een positieve hands-on mentaliteit. Een paar key-woorden welke mijn professionele visie perfect omschrijven.

Wat doet Demi in haar vrije tijd?
Mijn interesses en activiteiten buiten mijn werk om verschillen enorm: van een filmpje kijken op de bank tot het vliegtuig pakken om te reizen en de wereld te zien. Ook houd ik van een goed boek en lekker koken en daarnaast behoren ook salsa dansen en snowboarden tot mijn hobby’s.

Opleidingen
2006 – 2011       HBO International Hospitality Management                Afgestudeerd BBA
                              Stenden/CHN in Leeuwarden
2001 – 2006       Havo, Dollard College in Winschoten                          Diploma behaald
                              Profiel: Cultuur & Maatschappij 

Cursussen
2011       B-VCA; Basis gezondheids- en veiligheidscertificaat
2008      The seven habits of highly effective people, bij Franklin Covey Institute en Stenden University

Computervaardigheid
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Lotus Notes, PMS Opera, Valhalla, NH-Hotels PMS, SAP, Sharepoint, Ariba, Nestor, ProgRESS WWW, Ocasys, Marad, Arcos.

Talenkennis
Nederlands   : Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels            : Uitstekend (getest, 2 fout van 15)

Demi is beschikbaar als Allround Assistant
Haar droombedrijf              : Een internationaal, multicultureel en dynamisch bedrijf waar persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd.
Haar functiedoelstelling   : Uitdagend en afwisselend werk, waarin zij kwaliteit kan leveren, initiatief mag nemen en verantwoordelijkheid mag dragen.

Werkervaring
Werkgever          : Onderwijsinstelling in Groningen
Functie                 :
Secretaresse

Werkzaamheden:
(Administratief) ondersteunende werkzaamheden t.b.v. onderwijs en onderzoek, waaronder de ondersteuning voor de stichting COELO en het verwerken van informatie via Nestor, ProgRESS WWW en Ocasys. Informatievestrekking; fungeren als eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers, studenten en externen. Organiseren en notuleren van vergaderingen. Correspondentie verwerking, telefoon en e-mail verkeer, agendabeheer, archivering, organiseren van vakgroep evenementen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels en Nederlands
Software programma’s : MS Office, Nestor, ProgRESS WWW, Ocasys
Reden vertrek : Tijdelijke functie i.v.m. ziekte vaste medewerker

31 mei 2017 – heden
Werkgever  : Dienstverleningsbedrijf
Functie         :
Management Assistant

Werkzaamheden:
Evalueren en verbeteren van procedures, verzorgen van crew changes voor scheepsvaart personeel, front office taken, boeken van reizen voor directie, voorbereidingen treffen voor beurzen, controleren van facturen, verwerken van scheepsvaartadministratie.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Marad
Reden vertrek : Op zoek naar werkomgeving die bij mij past
(saamhorigheid, betrokkenheid)


15 oktober 2016 – 30 mei 2017
Werkgever          : Gasinfrastructuur bedrijf
Functie                 :
Secretaresse

Werkzaamheden:
Agendabeheer 6 managers, afspraken inplannen met zowel interne als externe partijen, organiseren van zakenreizen, organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen, beantwoorden van telefoon, zorgen voor correspondentie (brieven/memo's), postverwerking, overige administratieve taken ten behoeve van managers en afdelingen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, SAP, Sharepoint, Ariba
Reden vertrek : Tijdelijke functie, vacature werd intern ingevuld

01 mei 2015 – 31 mei 2016
Werkgever  : Hotel, A
msterdam
Functie         :
Management Assistant/Financial Assistant

Werkzaamheden:
Pre-opening: Opzetten van procedures, organiseren en bestellen van alle benodigdheden voor het gehele hotel, behandelen van inkomende (gasten)mails, assisteren bij verwerking klantenbestand, offertes opvragen en contract afhandeling. Verwerken van dagelijkse financiŽle cijfers, afdracht contant geld, beheer Petty Cash, verwerken van facturen, verantwoordelijk voor financiŽle maandafsluiting.
Beheer personeelsdossiers, beantwoorden van online gasten reviews, analyseren van financiŽle cijfers, diverse overige werkzaamheden op aanvraag van hotel manager.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Arcos, Sihot PMS
Reden vertrek : Verhuizing naar Groningen

01 december 2014 – 30 april 2015
Werkgever  : Hotel, Amsterdam
Functie         :
Assistant/reservations agent

Werkzaamheden:
Controleren van alle reserveringen gemaakt via GDS systeem, follow up met reisbureaus en gasten voor verzoeken en vragen omtrent reserveringen, zelfstandig behandelen van inkomende telefoontjes, aanpassingen maken aan huidige reserveringen, nieuwe reserveringen maken, zelfstandige e-mail correspondentie met gasten, grote bedrijfsaccounts en reisbureaus, zorgdragen voor correcte archivering van back-up en persoonlijke/vertrouwelijke informatie, communicatie tussen verschillende afdelingen verzorgen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Opera PMS
Reden vertrek : Functie van 16 uur i.v.m. terugkeer na
zwangerschapsverlof, nu op zoek naar meer uren.

Zwangerschapsverlof tot en met 9 november 2014

15 oktober 2012 – 15 april 2014
Werkgever  : Hotelketen, Amsterdam
Functie         :
Assistant/reservations agent

Werkzaamheden:
Controleren van alle reserveringen gemaakt via GDS systeem, follow up met reisbureaus en gasten voor verzoeken en vragen omtrent reserveringen, zelfstandig behandelen van inkomende telefoontjes, aanpassingen maken aan huidige reserveringen, nieuwe reserveringen maken, no-show en late cancellation reserveringen checken en doorbelasten, zelfstandige e-mail correspondentie met gasten, grote bedrijfsaccounts en reisbureaus, zorgdragen voor correcte archivering van back-up en persoonlijke/vertrouwelijke informatie, communicatie tussen verschillende afdelingen verzorgen, creŽren van maandelijkse werkrooster en cross-trainingen verzorgen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Opera PMS, Valhalla
Reden vertrek : Vast dienstverband werd niet gegeven, tijdelijk
contract wettelijk niet meer toegestaan.

1 april 2012 – 14 oktober 2012
Werkgever  : Hotel, Amsterdam
Functie         :
Dag/nacht receptioniste

Werkzaamheden:
Verantwoordelijk voor eerste contact met hotel gasten, correcte check-in en check-out procedures verzorgen, assisteren van gasten via e-mail, telefoon en balie, zorgdragen voor juiste archivering, checken van afgegeven garantie en vergelijken met huidige balans, doorbelasten van vooruitbetaalde reserveringen en trainen van nieuwe werknemers en stagiaires.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, NH-Hotels PMS
Reden vertrek : Aanbod nieuwe uitdaging

10 mei 2011 – 14 maart 2012
Werkgever : Een detacheringbureau
Opdrachtgever  : Automerk
Functie                 :
Secretaresse

Werkzaamheden:
Zorgdragen voor juiste digitale archivering, notuleren, informatie voorziening voor manager, vertalen van documenten Nederlands-Engels en Engels-Nederlands, assisteren van de veiligheidsafdeling door correct afhandelen van incidenten rapporten en verspreiden van documenten met betrekking tot de veiligheid op het project.
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Engels
Software programma’s : MS Office, Lotus Notes
Reden vertrek : Verhuizing naar Amsterdam

Stage
1 augustus 2009 – 1 juni 2010
Werkgever  : Hotel, Doha, Qatar
Functie         :
Management Trainee in Guest Relations + Personeelszaken

Werkzaamheden:
Guest Relations: Beantwoorden van alle inkomende telefoontjes en deze door zetten naar de correcte afdelingen, checken van alle aankomsten, zorgen dat alle VIP kamers perfect zijn opgemaakt, communicatie met de andere afdelingen, zorgen dat alle amenities in de juiste kamers zijn geplaatst, behandelen van klachten, assisteren van gasten, bouwen en behouden van relaties met VIP gasten en vaste gasten en verantwoordelijk voor de lobby.
Personeelszaken: Opstellen van contracten, bijhouden werknemers gegevens, werving en selectie, sollicitatie gesprekken afnemen, communicatie met afdelingshoofden, voorbereiden van tweewekelijkse vergaderingen, assisteren van HR director, geven van trainingen en extra projecten waaronder het maken van een handboek en het opzetten van een time-log systeem.

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid      : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren                : 24-32 uur per week
Reisbereidheid        : Regio Noord-Nederland; Groningen, Assen
Tarief                          : Op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.