Naar de inhoud.

Aanpakker met no-nonsense mentaliteit, regio Noordoost

Persoonlijke gegevens                                            Meer informatie?
Voornaam                  : Joke                                        Klik hier of bel 088 022 23 77
Achternaam               : van der Moolen
Geboortedatum        : 22 juli 1960
Woonplaats               : regio Noordoost

Wie is Joke?
Een enthousiaste aanpakker, no-nonsense, leergierig en oplossingsgericht. Ik ben positief en pragmatisch ingesteld. Humor, integriteit en respect tonen voor elkaar vind ik belangrijk. Ik ben anderen graag behulpzaam en maak dingen af waar ik aan begonnen ben.

Wat wil Joke bereiken?
Over 5 – 10 jaar zie ik mezelf aan de slag als management ondersteuner of bijv. als office manager. Een functietitel vind ik niet zo belangrijk. Een open sfeer in de organisatie, een veelzijdige functie met korte lijnen, onderling respect en samen professioneel optrekken voor kwaliteitsverbetering en vernieuwing vind ik wel belangrijk.

Waarom wil Joke werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Kwaliteit in het algemeen en persoonlijke ontwikkeling van de kandidaten zijn erg belangrijk bij Assistant2. Beide speerpunten spreken mij ook zeker aan!

Wat doet Joke in haar vrije tijd?
Het leukst vind ik samen met mijn gezin iets gezelligs doen, een dagje uit of een filmpje pakken. Ik fitness regelmatig en lees graag.

Opleidingen
2007    Management Assistente bij Secretary Management Institute    diploma behaald
1979    Directiesecretaresse bij T.S.O.                                                         diploma behaald
1978    HAVO                                                                                                      diploma behaald

Trainingen/Workshops
2017    Commercieel Medewerker Binnendienst (Baan Academy)
2012    English for international business
2011    Leiding geven en coŲrdineren

Computervaardigheid
MS Office (Word, Outlook, Excel, PowerPoint) Google Apps for Business (Gmail, Drive) Office365, CRM Database Calvi, Exact business software, Basware, Intranet bewerken, social media (LinkedIn, Instagram, Whatsapp, Pinterest)

Talenkennis
Nederlands    : uitstekend
Engels             : goed
Duits                : goed

Joke is beschikbaar als: Spin in het web
Wat is jouw droombedrijf               : Een organisatie met een open, informele bedrijfscultuur met ruimte voor ontwikkeling en vernieuwing.
Wat is jouw functiedoelstelling     : Een veelzijdig takenpakket waar ik persoonlijk verantwoordelijkheid voor neem.

Werkervaring
September 2009 – juni 2016
Werkgever   : Mediabedrijf – Enschede en Apeldoorn
Functie          :
CoŲrdinator TelefonieDesk

Werkzaamheden:
Teamleider interne helpdesk voor mobiele telefonie en tablets. TelefonieDesk regelt de uitgifte en het beheer van alle zakelijke mobiele abonnementen, smartphones, gsm's en tablets incl. administratieve verwerking ervan en de gebruikersondersteuning.
Aansturen en ondersteunen medewerkers TelefonieDesk, personeelsbezetting regelen, deelnemen in projecten, optimaliseren werkwijzen TelefonieDesk, bewaken SLA’s en toepassing en indeling van de CMDB (Calvi), correcte klachtafhandeling, opstellen en intern publiceren van begrijpelijke gebruikershandleidJoken, opstellen van kernachtige standaardantwoorden op gebruikersvragen, beoordelen en afhandelen reparaties en garantie afwikkeling hardware, leverancierscontacten onderhouden, inkoop van alle hardware en accessoires, controleren goederenstroom en goedkeuren van inkoopfacturen in Basware, verstrekken van management informatie in Word en Excel.

Januari 1998 – september 2009
Werkgever  : Mediabedrijf in Enschede
Functie          :
Management Assistent

Werkzaamheden:
Het zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, agendabeheer diverse managers, zelfstandig verwerken van diverse correspondentie, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en relaties, organiseren van meetings, ontvangst bezoek, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, sleutelbeheer, archiveren, actualiseren intranet, voorraadbeheer en bestellen van kantoorartikelen en visitekaartjes, maken van PowerPoint presentaties, administratie van de conference call toepassing, verlofregistratie bijwerken, inkoopadministratie van ICT apparatuur en software bijhouden, voortgang van het inkoopproces bewaken.

Februari 1992 – december 1997
Werkgever  : Tuinmeubelproducent in Enschede
Functie         : 
Directiesecretaresse

Werkzaamheden:
SecretariŽle ondersteuning aan de vicepresident en tevens leidinggevend aan het secretariaat van de afdelJoken R&D, ICT en P&O. Het zelfstandig verwerken van diverse correspondentie in het Nederlands, Engels en Duits, het onderhouden van contacten met relaties, behandelen in- en uitgaande post, agendabeheer directie en de afdelingsmanagers, notuleren en actiepuntenlijsten bewaken, verlofadministratie, archivering, organiseren van meetings en presentaties, regelen van zakenreizen, ontvangst bezoek, inkoop en uitgifte van alle office supplies. Vanaf eind 1995 inkoop-coŲrdinatie van handelsartikelen uit het Verre Oosten en secretariŽle ondersteuning aan de afdeling Marketing. Tevens project ondersteuning R&D.

Mei 1991 – januari 1992
Werkgever  : Industrieel Designbureau in Hengelo (nu Enschede)
Functie         :
Office Manager

Werkzaamheden:
SecretariŽle ondersteuning voor de directeur en diens plaatsvervanger, office management taken zoals huisvesting en facilitaire zaken, inkoop kantoorartikelen en de gezamenlijke lunches, aansturen assistent-secretaresse / administratief medewerkster, verantwoordelijk voor de project- en urenadministratie in Exact, debiteuren en crediteuren administratie, notuleren en actiepuntenlijsten bewaken, archivering, organiseren van meetings en presentaties, regelen van zakenreizen, ontvangst bezoek, sleutelbeheer, archiveren, behandelen in- en uitgaande post, agendabeheer directeur.


September 1986 – april 1991
Werkgever  : Tuinmeubelproducent in Enschede
Functie         :
Secretaresse

Werkzaamheden:
SecretariŽle ondersteuning van de Plant Manager Confectie- en Metaalproducten en vervolgens van de Logistiek Manager. Naast de bekende secretariŽle taken ook ondersteunend bij de productieplanning, productcalculatie en bij het invoeren van een nieuw artikelcoderingsysteem.

Mei 1982 – juni 1986
Werkgever  : Textielproducent in Enschede
Functie         :
Secretaresse

Werkzaamheden:
Secretaresse van de commercieel adjunct-directeur en tevens werkzaam voor ťťn van de Duitse dochterondernemJoken en ondersteunend bij de interne orderadministratie.

Januari 1980 – juni 1981
Werkgever  : Textiel Im- en exportbedrijf in Enschede
Functie         :
Directiesecretaresse

Werkzaamheden:
Naast de secretariŽle werkzaamheden t.b.v. de directie tevens de in- en exportdocumenten opstellen en transport regelen.

Augustus 1979 – december 1979
Werkgever  : Schoonmaakbedrijf in Almelo
Functie         :
Directiesecretaresse

Werkzaamheden:
Secretaresse van de commercieel adjunct-directeur.

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid    : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren               : 20 tot 28 uur per week
Reisbereidheid       : 45 minuten reistijd vanaf Oldenzaal
Tarief                         : Op aanvraag beschikbaar

'Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.'