Naar de inhoud.

Ervaren Assistant, regio Noordwest



Persoonlijke gegevens                                                Interesse?
Voornaam                : Jet                                                 Klik hier of bel 088 022 23 22
Achternaam             : Groeneveld
Geboortedatum      : 25 januari 1966
Woonplaats             : regio Noordwest

Wie is Jet?
Ik ben een echte organisator en regelaar, iemand die binnen een bedrijf het verschil wil maken met mijn enthousiasme, spontaniteit en positieve werkhouding. Ik streef naar een goede samenwerking in alle lagen van een bedrijf. Mensen kennen mij als iemand met een goed gevoel voor humor, behulpzaam, betrokken en harde werker. Eerlijkheid staat bij mij bovenaan. Ik wil graag dat mensen eerlijk tegen mij zijn en ik zal ook op een tactvolle manier eerlijk zijn naar anderen.

Wat wil Jet bereiken?
Ik werk het liefst bij een bedrijf waar mijn talenten en vaardigheden het best tot zijn recht komen en waar deze een waardevolle aanvulling zijn. Ik ambieer een functie als office manager binnen een kleinschalig bedrijf met korte, directe lijnen en een informeel karakter. Bij mijn toekomstige werkgever ben ik het visite kaartje en heb ik als doel het kantoor en de werkzaamheden zo soepel en gestructureerd mogelijk te laten verlopen en ik krijg de ruimte om de functie volledig naar mijn hand te zetten. Mijn collega’s werken graag met mij samen en zien mij als de spin in het web die van aanpakken houdt.

Waarom wil Jet werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 is een professionele dienstverlener die mij gaat helpen bij het vinden van de juiste functie op basis van mijn karakter eigenschappen en talenten. Zij kunnen vooraf beoordelen of ik binnen een bedrijf pas en of het bedrijf mij kan bieden wat ik zoek binnen een functie. Door mijn enthousiasme, goede communicatie vaardigheden en professionalisme zijn Assistant2 en ik een goede match. Ik houd van afwisseling binnen een functie, de ruimte om een functie te creëren, en de mogelijkheden om een kantoor optimaal te presenteren en als spin in het web te functioneren.

Wat doet Jet in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd ga ik graag mountainbiken, racefietsen of sta ik achter mijn schildersezel.

Opleidingen
2006 – 2007     NCOI, Assistent makelaar.                                       Diploma behaald
1991 - 1992      Schoevers/Utrecht, Directie secretaresse.           Diploma behaald
1988 – 1991     Academie voor kunst en industrie/Enschede.      Diploma niet behaald
1986 – 1988    Opleiding tot A-verpleegkundige/Hengelo.            Diploma niet behaald *
1983 – 1985    HAVO “De Grundel” /Hengelo.                                  Diploma behaald
1979 – 1983    MAVO “Schaepman”/Hengelo.                                  Diploma behaald

*Ik heb dertig jaar geleden bewust voor deze opleiding gekozen vanwege mijn verzorgende karakter en het feit dat ik het prettig vind om met mensen om te gaan. Echter na het behalen van mijn speldje (na 7 maanden opleiding) had ik het emotioneel erg zwaar om de pijn en het verdriet van mensen in het ziekenhuis een plekje te geven. Helaas was de begeleiding van de afdeling Cardiologie waar ik werkte niet optimaal vanwege het feit dat er met een nieuwe trainingsmethode was gestart. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik met de opleiding gestopt ben en ik een hele andere kant van mij zelf ben gaan ontdekken op de AKI.

Cursussen
2015     Cursus toegang tot het spoor
2015     Cursus BHV, tot eind maart 2017 Geldig

Computervaardigheid
Microsoft office 2010 (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
Exact, Real works, Share point

Talenkennis
Nederlands   : Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels           : Goed 

Jet is beschikbaar als Management Assistant.
Haar droombedrijf               :
Een prettig bedrijf met een goede sfeer en leuke collega’s.
Haar functiedoelstelling    : Ondersteuning bieden binnen een bedrijf op alle vlakken.

Werkervaring
19 april 2017 – 31 oktober 2017
Werkgever    : Farmaceutisch bedrijf via Assistant2
Functie           :
Marketing en Sales Assistant

Werkzaamheden:
Ik bood ondersteuning aan de managers sales en marketing op gebied van dermatologie en allergologie. Ik deed complex eventplanning voor nationale en internationale congressen en symposia. Tevens onderhield ik contact met drukkerijen, standbouwers en buitendienst medewerkers. Ik maakte contracten en offertes voor artsen en ziekenhuizen en zorgde voor de archivering van deze stukken. Deed de afhandeling van sponsoraanvragen, opstellen van sponsorcontracten en het verwerken van facturen die hieruit voort kwamen. Op het gebied van
marketing verwerkte ik de materiaalaanvragen van consumenten en medische professionals en beantwoorde ik vragen van consumenten en professionals die dagelijks binnen kwamen. Verder ondersteunde ik mijn collega’s in verschillende werkzaamheden waar nodig.

2 januari 2017 – 13 februari 2017
Werkgever   : Luchtvaartonderneming via uitzendbureau
Functie          :
Project Assistant

Werkzaamheden:
Ik bood ondersteuning aan project managers notuleerde tijdens vergaderingen (drie keer per week) uitwerken van notulen, bewaken van actie punten en besluitenlijst. Onderhouden van contacten met klanten en aannemers. Behandelen van in- en uitgaande post. Complex agenda beheer van 10 projectmanagers. Inplannen van vergaderingen. Organiseren van evenementen en vergaderingen. Ontvangst bezoek.

11 augustus 2014 – 1 januari 2017
Werkgever   : Business service center via uitzendbureau
Functie          :
Office manager

Werkzaamheden:
Als office manager bood ik ondersteuning aan de (Engelstalig) directeur van Bombardier. De communicatie met de directeur en andere Bombardier vestigingen was vooral Engels en af en toe Duits. Mijn administratieve werkzaamheden bij Bombardier waren het telefonische contact onderhouden met klanten en leveranciers. Ontvangen van klanten. Het verwerken van facturen en het uitsturen van orders. Het opzetten van een facturatie en order verwerking systeem. Voorbereiden van vergaderingen en notuleren tijdens project vergaderingen en uitwerken van notulen. Contacthouden met vertaalbureaus tijdens het binnenhalen van nieuwe projecten. Boeken van reizen voor 40 collega’s en zorgen voor afhandeling en verwerking van declaratie formulieren, verwerken van ziekmeldingen en beheren van personeelsdossier (tot dat we een HR manager kregen) en regelen van allerlei cursussen waaronder VCA, BHV. Ik was verantwoordelijk voor het wagenparkbeheer, de aanschaf van nieuwe lease auto’s, het afsluiten van nieuwe contracten en het beheer hier van. Ondersteuning bieden bij organisatie van rail gerelateerde beurzen, zorgdragen voor folders, catering e.d. Bij Bombardier was ik het aanspreekpunt voor IT problemen. Een groot deel van mijn taken lagen bij het facilitair management; voorraadbeheer, folder beheer, regelen van transport voor materieel op locaties, contact persoon voor DTZ, het schoonmaakbedrijf, beveiliging, plantverzorging, contracten afsluiten en beheer, vergelijken van diverse bedrijven om een zo gunstig mogelijke contract af te sluiten. Tijdens de verbouwing van het kantoor (en erna) contact persoon voor aannemer, architect en uitvoerder en regelen van allerlei zaken die hieruit vloeiden. Tevens samen met architect uitzoeken van meubels, tapijt, keuken, apparatuur e.d. Als office manager was ik ook de contact persoon voor onze collega’s in Polen, Duitsland en Engeland voor het regelen van orders, versturen van materieel, boeken van reizen, hotel en het regelen van digitale veiligheidspassen. Organiseren van bedrijfsuitjes zoals een jaarlijkse ski trip in Oostenrijk.

2009 - 2016
Werkgever  : Eigen bedrijf
Functie         :
Interieur adviseur en workshop docent schilderen

Werkzaamheden:
Tijdens deze periode gaf ik kleur en interieur advies aan oogkliniek OCH in Hoofddorp en laserkliniek LCC in Heemstede. Hier heb ik het interieur uitgezocht, de kleuren van het interieur zoals vloeren en muren bepaalt. De kleur van het Logo bepaalt en meubels ontworpen samen met een meubelmaker. Tevens schilderde ik voor mij zelf en ook in opdracht en was ik workshop docent voor kinderen en volwassenen.

Maart 2012 – oktober 2012 (tijdelijke functie)
Werkgeve r : Engineeringsbedrijf
Functie         :
Management assistent

Werkzaamheden:
Ik bood ondersteuning aan de beide directeuren en het management team, had telefonisch contact met klanten en leveranciers in Duitsland, Polen en Rusland. Plande afspraken in voor managers, ontving bezoek, boekte reizen, regelde visa, redigeerde offertes in Nederlands, Engels en Duits, beheerde het wagenpark en verwerkte facturen.

december 2007 – juli 2009
Werkgever  : Sport winkelketen
Functie         :
Management assistent

Werkzaamheden:
Ik bood ondersteuning aan de financieel en commercieel directeur van Perry Sport en het 10 koppige management team. Ik beheerde hun agenda, deed de correspondentie, plande hun afspraken in, ontving bezoek en boekte reizen en regelde visa. Tevens plande ik vergaderingen in het hele land en was hier de notulist, maakte ik het bedrijfsblad voor alle werknemers van Perry Sport en organiseerde ik deelname van Perry aan sportieve evenementen en was ik mede organisator bij de opening van nieuwe filialen.

januari 2007 – augustus 2007
Werkgever  : Makelaardij
Functie         :
Commercieel medewerkster

Werkzaamheden:
Ondersteuning aan de makelaars. Het ontvangen van bezoek en beantwoorden van telefoon en post en inplannen van bezichtigingsafspraken. Het maken van verkoopbrochures; het schrijven van teksten en fotograferen van panden, aanmelden op Funda en beheer van eigen verkoop site. Samen met collega huizen bezichtigen met klanten, zowel nieuwe aanname als voor geïnteresseerden.

1993 – 2006
Na het behalen van mijn Schoevers diploma heb ik voor meerdere bedrijven gewerkt als management assistent en commercieel medewerkster. Hierbij lag de nadruk op het organiseren van cursussen, grote landelijke evenementen en heb ik tevens gewerkt voor een groot internationaal bedrijf waar de voertaal Engels was.

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid     : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren               : 40 uur
Reisbereidheid       : 45 minuten vanaf woonadres
Tarief                         : Op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.