Naar de inhoud.

Leergierige en vrolijke ontzorger regio Noordwest - GERESERVEERD

Persoonlijke gegevens                                       Meer informatie?
Voornaam            : Marieke                                   Klik hier of bel 088 022 23 22
Achternaam         : van der Lugt
Geboortedatum  : 29 mei 1990
Woonplaats         : Regio Noordwest


Wie is Marieke?
Ik kom uit een grote internationale familie (vader komt uit Indonesië en moeder is afkomstig uit Australië) en sinds 16 juli ben ik moeder van mijn mooie zoon Noah. Zij zijn dan ook hetgeen waar ik mijn grootste geluk uit haal. Van anderen hoor ik dat ik een vrolijk en vriendelijk persoon ben. Ik ben leergierig en lees veel. Ik word gelukkig van de kleine dingen, de zon die schijnt of een mooi boek. Dingen waar ik niet goed tegen kan: oneerlijkheid, vooroordelen en mensen die anderen naar beneden praten. Ik ben erg loyaal naar mijn familie en vrienden toe, maar ook naar de bedrijven waar ik heb gewerkt.

Wat wil Marieke bereiken?
Het is mijn ambitie om een spil binnen een bedrijf te worden. Dat ik alles weet wat er te weten valt over het bedrijf waar ik werk. Ik zou een langere tijd binnen hetzelfde bedrijf willen werken, ben leergierig en wil me graag ontwikkelen. Ik wil graag laten zien wat ik kan en dat de mensen om mij heen mij taken toevertrouwen omdat ze weten dat ik het goed regel en organiseer!

Waarom wil Marieke werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Tijdens mijn opleiding directiesecretaresse ben ik erachter gekomen dat dit echt is wat ik wil gaan doen. Het plannen en regelen is iets wat ik erg leuk vind om te doen en waar ik ook goed in ben. Assistant2 is een organisatie die erg persoonlijk te werk gaat en veel tijd investeert in haar medewerkers. Je wordt echt vooruit geholpen dus voor mij is dat ideaal. Assistant2 werkt anders dan andere bedrijven juist vanwege de persoonlijke touch.

Wat doet Marieke in haar/zijn vrije tijd?
Ik breng graag tijd door met mijn familie. Ik hou van koken en lekker eten.

Opleidingen
2016        Directiesecretaresse      Nova College            Diploma behaald
2008        VMBO-T                              Spaarne Lyceum      Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2017   Assertiviteit

Computervaardigheid
Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Prezi. Ik heb met verschillende CRM programma’s gewerkt: FMS en SuperOffice. Ik heb gewerkt met Yardi. Ook heb ik gewerkt TopDesk. Professioneel niets gedaan met social media, alleen mijn persoonlijke pagina’s.

Talenkennis
Nederlands  : Goed 
Engels           : Goed

Marieke is beschikbaar als Assistant
Haar droombedrijf : een klein bedrijf, jong en informeel, waarin ik kan meegroeien.
Haar functiedoelstelling : het ondersteunen in de breedste zin van het woord!

Werkervaring
1 juli 2016 tot 30 november 2017
Werkgever      : Vastgoedbeheerbedrijf, Amsterdam
Functie             :
Office Assistant

Werkzaamheden:
Het behandelen van e-mailverkeer, het bijhouden van de e-mail, behandelen in- en uitgaande post, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer van 2 managers in Outlook, ontvangst bezoek, archiveren, lunch bestellen, attenties bestellen, kantoorartikelen bestellen, zakenreizen boeken, team uitjes organiseren,
Voertaal in het bedrijf/organisatie : Nederlands en Engels
Software programma’s: Outlook, Yardi
Reden vertrek: contract loopt af

3 februari 2016 tot 24 juni 2016
Werkgever   : Uitzendbureau, Haarlem
Functie          :
Stagiaire directiesecretaresse

Werkzaamheden:
Het behandelen van e-mailverkeer, het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en uitzendkrachten, behandelen in- en uitgaande post, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer in Outlook, ontvangst bezoek, archiveren, binnenlopende klanten te woord staan/ adviseren, contracten aanmaken, plaatsingen maken, horeca pool beheren.
Voertaal in het bedrijf/organisatie :
Software programma’s :
Reden vertrek : Stage was afgelopen

24 maart 2014 tot 14 augustus 2015
Werkgever  : Softwarebedrijf bv, Hoofddorp
Functie         :
Stagiaire directiesecretaresse

Werkzaamheden:
Het behandelen van e-mailverkeer, het onderhouden van contacten met klanten, behandelen in- en uitgaande post, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, agendabeheer in Outlook, ontvangst bezoek, archiveren, lunch bestellen, attenties bestellen, kantoorartikelen bestellen, klantenbestand up to date houden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie :
Software programma’s :
Reden vertrek :

16 augustus 2015 tot 1 maart 2016
Werkgever  : Schoenenwinkel, Haarlem
Functie         :
Verkoopmedewerkster

Werkzaamheden:
Klanten adviseren, kassa bedienen, kassa tellen, bestellingen verzamelen, winkel schoon houden, inventariseren.

15 mei 2013 tot 14 mei 2014
Werkgever   : Boekenwinkel, Haarlem
Functie          :
Verkoopmedewerkster

Werkzaamheden:
Winkel openen en sluiten, kassa bedienen, voorraad aanvullen, klanten adviseren, voorraad bestellen, bestellingen plaatsen voor klanten, winkel schoon houden.

07 augustus 2010 tot 15 mei 2013
Werkgever   : Kiosk onderneming, Haarlem
Functie          :
Verkoopmedewerkster

Werkzaamheden:
Winkel openen en sluiten, klanten adviseren, kassa bedienen, voorraad vullen, verantwoordelijk voor de bestelling van Engelse boeken.

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid     : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren                : max. 32 uur per week
Reisbereidheid        : Regio Noordwest
Tarief                          : Op aanvraag beschikbaar