Naar de inhoud.

Enthousiaste en gedreven Management Assistant, regio Randstad

Persoonlijke gegevens                                              Meer informatie?
Voornaam             : Hannah                                         Klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam          : Nasser
Geboortedatum   : 19 december 1993
Woonplaats          : Den Haag


Wie is Hannah?
Familie en vrienden zouden mij omschrijven als een gedreven, enthousiast en spontaan persoon. Ik ben loyaal, direct, kan goed luisteren naar anderen, out-of-the-box-denkend en erg ambitieus. Ik streef echt naar een doel dat ik voor ogen heb. Ik kan me goed aanpassen waardoor ik goed kan samenwerken met andere mensen. Ik ben erg nieuwsgierig en ik vind het leuk om van alles uit te proberen en uit de kast te halen om tot een goed resultaat te komen. Tevens spendeer ik mijn vrije tijd graag met vrienden en familie. Ik houd van natuur, wandelen, koken, cultuur en ben een ultieme levensgenieter.

Wat wil Hannah bereiken?
In de toekomst zou ik graag een duizendpoot willen zijn bij een organisatie zodat ik mijn kwaliteiten kan uitten in de werkzaamheden. Ik zou graag willen laten zien dat ik een onmisbare factor ben en denk graag mee met anderen. Een baan met een gezellige sfeer en waar ik me kan ontplooien om het beste uit mezelf te halen.

Waarom wil Hannah werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Assistant2 geeft mij de mogelijkheid om door te groeien en mezelf te kunnen ontplooien. De organisatie geeft mij een stem en dat vind ik als persoon heel belangrijk zodat ik mezelf optimaal kan inzetten. De kernwaarden: persoonlijk, plaats, begeleiding en ontwikkeling zijn voor mij goede punten die ervoor gaan zorgen dat ik het beste uit mezelf kan halen. Ik beschik over de kwaliteiten om een geweldige assistant te zijn en dat laat ik door middel van de werkwijze en begeleiding van Assistant2 graag zien.

Wat doet Hannah in haar vrije tijd?
ik vind het erg leuk om instrumenten te bespelen. Daarnaast houd ik van schilderen. Ik ben gek op dieren en de natuur. Mijn passie is reizen. Ik vind het geweldig om vrijwilligerswerk
te doen in ontwikkelingslanden. De vreugde die ik een ander kan bieden geeft mij trots en vrolijkheid. Zo wil ik het op mijn werk ook beleven. Ook word ik blij van lekker eten, films en lekker veel wandelen!

Opleidingen
Augustus 2016 – heden                           Zakelijk Engels University of Cambridge        Onderdeel behaald
September 2013 – augustus 2014       HBO integrale veiligheidskunde                        Niet behaald*
September 2011 – juli 2013                    MBO marketing en communicatie                    Behaald
September 2006- juli 2010                      Mavo hofstad Heldring                                        Behaald
*heb ontdekt dat ik graag de communicatieve branche in wil

Trainingen/Workshops
2016   Klantcontact, zakelijk Engels telefoneren en brieven/e-mails schrijven,
2015   Medicatie, EHBO
2013   Cursus Duits A1 niveau
2009   Excel, Word, Powerpoint office

Computervaardigheid
Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook
Social media: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn
Overig: Moviemaker, Adobe, Gopro edit, CRM systeem, Skype, WhatsApp, Dropbox, Prezi

Talenkennis
Nederlands   : Goed (getest 4,5 fout van 15)
Engels            : Voldoende
Arabisch         : Goed

Hannah is beschikbaar als Assistant, creatieve duizendpoot, hostess, oplosser, behulpzame samenwerker en spin in het web
Wat is jouw droombedrijf                : Een innovatieve organisatie met een informele sfeer
Wat is jouw functiedoelstelling      : Ik wil de doelen van de organisatie behalen en door middel van mijn aanwezigheid en kwaliteiten mijn collega’s en bezoekers een geweldige sfeer bieden

Werkervaring
1 november 2015 tot heden
Werkgever : Telecom en IT diensten bedrijf regio Rotterdam
Functie        :
Servicedeskmedewerker Zakelijke markt

Werkzaamheden:
Telefoon opnemen, computers opstarten, Excel bestanden maken, rapporten maken, vergaderingen bijwonen, Service verlenen op het gebied van storingen en factuurvragen, klachten afhandelen, storingen verhelpen, betalingsafspraken maken, informatie geven aan klanten, ambassadeur zijn voor mijn team, het organiseren van conferenties, klantadvies geven, bankadministratie, sales, webcare bijhouden, CRM systeem, collega’s enthousiasmeren

Oktober 2015-november 2015
Werkgever : Overheidsinstantie in Den Haag
Functie         :
Organisator

Werkzaamheden:
Het organiseren van de conferentie: ‘toekomstbestendig goed bestuur’, begroeten, welkom heten, gasten begeleiden, verstrekken van informatie, registeren van gasten, assisteren van gasten, koffie en thee halen, hapjes rondbrengen, kamers in orde maken, mapjes en boeken en pennen klaarleggen, draaiboeken maken, visitekaartjes maken.

September 2015-november 2015
Werkgever : Vakopleiding voor bedrijven in Den Haag 
Functie        :
Assistant

Werkzaamheden:
Afspraken maken voor de directie, agenda bijhouden, notuleren, promoten, zalen in orde maken, zalen opruimen, telefoon opnemen, gasten informatie verstrekken, diploma’s afgeven, toetsen gereed maken, netwerken en communicatiemiddelen ontwerpen.

Juni 2015-september 2015
Werkgever : Raambekleding bedrijf in Den Haag
Functie        :
Backoffice en showroom adviseur

Werkzaamheden:
Telefoon opnemen, informatie verstrekken aan klanten, advies geven, e-mails beantwoorden, klanten assisteren, koffie en thee geven, klanten verwelkomen, betalingsopdrachten klaarmaken, contact houden met de leverancier, oplossingen bedenken, klachten afhandelen, controle van de vrachtbrieven, pakketten ontvangen, opstellen van verkoopfacturen, controle en acceptatie van inkoopfacturen.


September 2014-mei 2015
Werkgever : Outsourcer van bedrijfsprocessing regio Zoetermeer
Functie        :
Backoffice en showroom adviseur

Werkzaamheden:
Telefoon opnemen, klanten informeren, computers opstarten, sales, webcare bijhouden, CRM systeem en e-mails beantwoorden.

Augustus 2012-december 2012
Werkgever : Hostess
Functie         :
Backoffice en showroom adviseur

Werkzaamheden:
Gasten begroeten, welkom heten, gasten begeleiden, verstrekken van informatie, assisteren van gasten, koffie en thee halen, drankjes en hapjes rondbrengen, ruimtes opbouwen en ruimtes afbouwen.

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid      : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren                 : 40 uur
Reisbereidheid         : Omgeving Den Haag
Tarief                           : Op aanvraag beschikbaar

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.