Naar de inhoud.

Spil van de organisatie PT, Regio Noord

Persoonlijke gegevens                                                Interesse?
Voornaam                 :Judy                                             Klik hier of bel 088 022 23 22
Achternaam             :de Boer
Geboortedatum      :6 april 1968
Woonplaats             :Regio Noord/Zuid-West

Wie is Judy?
Ik ben een open, dynamisch en spontaan persoon. Als managementondersteuner heb ik in verschillende bedrijfsculturen mijn weg kunnen vinden. Ik kan snel schakelen en ben zelfstandig, dienstverlenend en oplossingsgericht. Ik heb een aanpakkers mentaliteit en ik deins niet snel terug voor een lastige klus. In teamverband werken vind ik belangrijk maar binnen het team lever ik ook graag een eigen bijdrage. Mijn vrienden en collega’s beschouwen mij als vrolijk, betrokken en betrouwbaar.

Wat wil Judy bereiken?
Ik wil functioneren als sparringpartner van managers. Door mee te denken en op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen zorg ik er voor dat de Manager kan vertrouwen op een gedegen ondersteuning. Omdat het secretaresseberoep verandert door onder andere technologische ontwikkelingen wil ik mijn kennis uitbreiden op het gebied van online communicatie. Ik verwacht dat ik met deze kennis over 5 tot 10 jaar werkzaam ben als Management Assistent met online media skills.

Waarom wil Judy werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik zag een interessante secretaressefunctie in het noorden van Nederland van Assistant2 op LinkedIn. Assistant2 gaf een hele duidelijke toelichting over de inhoud en de procedure van vacature. Ik heb het contact met Assistant2 als zeer professioneel, persoonlijk en betrouwbaar ervaren.

Wat doet Judy in haar vrije tijd?
Wandelen (met hond), activiteiten met vrienden, reizen, films kijken en lezen.


Opleidingen
2004 – 2012 HBO Journalistiek, Hogeschool Windesheim Zwolle Doorlopen*
1986 – 1987 Meao Secretarieel, Noordelijk Avondcollege Groningen Diploma
1980 – 1986 Mavo/Havo, Dr. Aletta Jacobscollege Hoogezand Diploma
*Vanwege privť omstandigheden gestaakt en niet afgestudeerd

Cursussen
1998 – 2000 NIMA-A, Nederlands Instituut voor Marketing Amsterdam Diploma

Computervaardigheid
MS Office (Word, Excel, Publisher, PowerPoint), SharePoint, Marjolein, Windowsplanner, Expressionmanager, Magister, Corsa en Twitter, Facebook, Linkedin.

Talenkennis
Nederlands  :uitstekend
Engels          :goed

Judy is beschikbaar als een spil in de organisatie
Haar droombedrijf :               Een organisatie met gemotiveerde medewerkers waar hard wordt gewerkt
                                                   aan een gezamenlijk doel maar waar onderling een informele sfeer heerst. 
Haar functiedoelstelling :    Het ontzorgen van managers zodat zij zich volledig kunnen
                                                    richten op hun managementtaken.

Werkervaring
15 maart 2017 – heden
Werkgever :           Uitzendbureau 

Opdrachtgever :    Ministerie
Functie :                  Managementassistent

Werkzaamheden:
Agendabeheer directeuren, organiseren themadagen, declaraties afhandelen, facilitaire ondersteuning voor de commissies en colleges.


1 januari 2016 – 30 november 2016
Werkgever :         Uitzendbureau 
Opdrachtgever :  Hoge School, regio Noord
Functie :                Managementassistent / Communicatiemedewerker

Werkzaamheden:
SecretariŽle ondersteuning van de decaan en de topsportcoŲrdinator, agendabeheer, beheer mailbox en het daaruit afhandelen van acties, voorbereiden en notuleren (MT) vergaderingen en het bewaken van acties, het schrijven en plaatsen van nieuwsberichten op de schoolwebsite; organiseren topsportseminar, declaraties afhandelen, documentenbeheer op Sharepoint en het opzetten van een interne bibliotheek.

1 september 2015 – 31 december 2015
Werkgever :  Beveiligingbedrijf, regio Noord
Functie          Officemanager

W¬¬erkzaamheden: verantwoordelijk voor de administratieve, secretariŽle, commerciŽle en communicatieve ondersteuning van de organisatie: agendabeheer directeur en adviseurs, opdrachtbevestigingen redigeren, beheer website, factureren, facturen inboeken, declaraties afhandelen, relatiebeheer en facilitaire taken.

21 mei 2015 – 31 augustus 2015
Werkgever          :Assistant2
Opdrachtgever  :FinanciŽle instelling, regio Noord
Functie                 :Directiesecretaresse (voor 25 uur per week)

Werkzaamheden:
Complex agendabeheer, plannen en boeken van (internationale) afspraken, organiseren bijeenkomsten, afhandelen inkomend telefoonverkeer, plannen, organiseren en boeken van zakenreizen, correspondentie (Nederlands en Engels), organiseren diverse bijeenkomsten (o.a. videoconferenties).

1 maart 2015 – 31 mei 2016
Werkgever   :Scholengemeenschap regio Noord
Functie          :Assistant/Communicatiemedewerker (voor 6 uur per week)

Werkzaamheden:
Nieuwsgaring, schrijven nieuwsberichten voor website en nieuwsbrief, contentbeheer schoolwebsite, plaatsen berichten op Twitter en Facebook.

1 oktober 2014 – 31 december 2014
Werkgever    :Universitaire Instelling.
Functie           :Secretaresse bestuur

Werkzaamheden:
Agendabeheer van de (vice) decaan, PH middelen en secretaris, voorbereiding agenda en stukken voor wekelijkse vergadering van Faculteitsbestuur, uitvoeren en bewaken van acties, correspondentie (Nederlands en Engels), organiseren diverse bijeenkomsten (o.a. videoconferenties).

1 oktober 2012 – 31 augustus 2014
Werkgever   :Scholengemeenschap
Functie          :Managementassistent

Werkzaamheden:
Agendabeheer schooldirecteur en drie teammanagers, beheer mailbox directeur, organiseren en verslagleggen van vergaderingen, het uitvoeren en bewaken van acties, organisatie en voorbereidende rol van ten behoeve van kwaliteitsonderzoeken door de Inspectie van Onderwijs en een fusietraject van de school, aanspreekpunt voor front- en backoffice, staf, docenten en ouders van leerlingen, in- en externe correspondentie, redigeren van teksten, opmaak van presentaties, verzorgen van digitale mailings, administratieve afhandeling van facturen, declaraties, kasbeheer, administratie Leergebonden budgetten, webredactie schoolwebsite en het verzorgen van de wekelijkse nieuwsbrief.

1 februari 2010 – 31 september 2012
Werkgever   :Universitaire Instelling.
Functie         : Projectsecretaresse

Werkzaamheden:
Agendabeheer projectmanagers, planning en verslaglegging (bouw)vergaderingen, ondersteuning bij aanbestedingstrajecten, zelfstandig opstellen van offertes en contracten, contacten met (onder)aannemers en leveranciers, organiseren bijeenkomsten
en vergaderingen, verslaglegging, uitzetten en bewaken acties, samenstellen en schrijven van nieuwsbrieven en schrijven en redigeren teksten voor jaarverslag, brochures en presentaties.


1 juni 2007 – 31 juli 2009
Werkgever    :Stichting in Groningen
Functie           :Directiesecretaresse

Werkzaamheden:
Agendabeheer directeur, beheer mailbox en het daaruit zelfstandig selecteren en afhandelen van vragen en verzoeken, voorbereiden en verslagleggen van managementteam- en bestuursvergaderingen, uitvoeren en bewaken acties, secretaris klachtencommissie, correspondentie, opmaak presentaties en archivering.

01 maart 2006 – 31 maart 2007
Werkgever  :Hogeschool in de randstad
Functie         :Managementassistent

Werkzaamheden:
Agendabeheer, zelfstandig afhandelen E-mail en post, organiseren bijeenkomsten en managementteamvergaderingen, verslaglegging, uitzetten en bewaken acties, correspondentie, redigeren teksten en opmaak van presentaties, voorbereidende rol voor de accreditatie van de opleiding en organiseren en van open dagen.

1 augustus 2004 – 28 februari 2006
Werkgever  :Ministerie in de Randstad  
Functie         :Managementassistent

Werkzaamheden :
agendabeheer Informatiemanagers, beheer mailboxen en het zelfstandig afhandelen van vragen, voorbereiden en verslagleggen van vergaderingen, plannen, projectondersteuning, organiseren en faciliteren dienstreizen

1989 - 2004
Werkgever   :Persbureau, Nederlandse Aardoliemaatschappij, Universiteit regio Noord, Maatschappelijk bedrijf en een Energiebedrijf
Functie          :Secretaresse

Referentie
Op aanvraag beschikbaar

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid :      Op korte termijn, in overleg
Aantal uren :                32 uren per week (minimaal 24 uur)
Reisbereidheid :         45 minuten van mijn woonadres
Tarief :                           Op aanvraag beschikbaar