Naar de inhoud.

Mensenmens die kiest voor het vak van Ondersteuner / Assistant - Regio Groot Amsterdam - NIEUW

Profiel

Mensenmens die kiest voor het vak van Ondersteuner / Assistant - Regio Groot Amsterdam - NIEUW

Kies je als starter voor dit mooie, afwisselende vak en ben je een echt mensenmens? Je laat je bovendien niet snel gek maken wanneer het wat chaotisch wordt, je neemt afstand en creëert rust en structuur. Fijn voor jezelf én voor je omgeving. Je bent oplossingsgericht en houdt voor iedereen 'jouw contactlijnen' open. Men omschrijft jou als een fijn mens, die hart heeft voor de zaak en oog heeft voor de omgeving!

Onze Partner waar wij al vele jaren zeer prettig mee samenwerken en waar al veel Assistants via ons jou zijn voorgegaan, is een fijne club met mensen. Die oog hebben voor kwaliteiten van de mens. Die ook ruimte bieden om jezelf te ontwikkelen. Dus als je eenmaal gestart bent krijg je alle ruimte om je binnen het vakgebied door te ontwikkelen. En ook verder. Zo zijn een aantal van onze Assistants ooit begonnen als Management Assistant en na een aantal jaar nu doorgegroeid naar Junior Consultant, Project Management Ondersteuner en Trainingscoördinator.

Een uitgelezen kans voor een Assistant/Ondersteuner die zich verder wil ontwikkelen en persoonlijk wil groeien.

Woon je in de omgeving van Mijdrecht, Amsterdam, Zaandam, Purmerend, Alkmaar, Uithoorn, Haarlem, Aalsmeer, Haarlem, Beverwijk, Hoofddorp, Castricum, Badhoevedorp, Zwanenburg, Zandvoort, Heemstede of Amstelveen? Mail jouw interesse naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22. We houden van korte lijnen. Onze Partner is zowel met OV als met eigen vervoer (auto, scooter of fiets) goed bereikbaar. 

Functie Omschrijving

Als Assistant met een afgeronde MBO4 opleiding, die de ambitie heeft om zich door te ontwikkelen (betaald) naar HBO level, zul je een aantal managers(mannen én vrouwen!) ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Jij houdt van overzicht, helicopterview en brengt rust in de 'tent'.  Zeker wanneer de werkdruk even wat hoger ligt weet jij altijd de kalmte te bewaren. Uiteraard staan niet doorlopend de teugels strak en is er ruimte om te ontspannen en samen met jouw collega Assistants even te relaxen in de altijd gezelllige coffeebar. De dagelijkse werkzaamheden bestaan o.a. uit het bewaken van de voortgang van afspraken, het verzamelen van agendastukken, het voorbereiden van meetings en het verzorgen van de distributie van de stukken voor meetings en afspraken. Uiteraard is het niet 'dom' stukken schuiven maar juist proactief meedenken en presentaties in Exel en PowerPoint voorbereiden. Des te meer initiatief je toont, des te meer kansen om jouw vak nog meer inhoud te geven. Complex agendabeheer houdt jouw creatieve geest aan het werk en vind je ook echt leuk en bij het organiseren van 'client' events komen jouw organisatie talenten goed van pas. Tot slot ben je nauwkeurig, houd je van kwaliteit ipv kwantiteit en heb je een scherp oog voor detail zodat proposals, rapporten en andere stukken onder jouw verantwoordelijkheid er 'gelikt' uitzien.

Vereisten

Je krijgt:
Een uitdagende job, goede begeleiding, afwisseling, uitdaging, verantwoordelijkheid, veel ruimte om je te ontwikkelen, leuke inspirerende collega’s bij een groot internationaal bedrijf met doorgroeimogelijkheden.

Je neemt naast al het bovenstaande mee:
Afgeronde opleiding MBO4 en ambities om door te groeien (betaald) naar HBO, aantoonbare relevante werkervaring / stages als Assistant / Management Assistant / Directie Secretaresse / Office Manager, je uitstekende kennis van de Nederlandse en de Engelse taal in zowel woord als geschrift, je goede kennis van Word, Excel en PowerPoint, je positieve en flexibele, collegiale instelling met een aanpakkers mentaliteit.

Leuk en welkom dan aan boord! Stuur jouw CV naar A2@Assistant2.nl. Voor de periode dat jij via ons werkt kunnen wij ter overbrugging ook een Fiat 500 ter beschikking stellen. 

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van ons ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent plus eventueel ter overbrugging een Fiat 500 van de zaak
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Corporate Goverance, Timemanagement, Spice up your Career, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur jouw CV of interesse in een vrijblijvende kennismaking naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22!


Solliciteer direct

  • Datum: 13-07-2019
  • Opleiding: MBO4 Management Assistant Directie Secretaresse Office Management
  • Branche: groei bedrijf
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 02-09-2019
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door