Naar de inhoud.

Leergierige (startende) Office Assistant, regio Midden

Profiel

Leergierige (startende) Office Assistant, regio Midden

Een dag vol met zeer afwisselende taken, administratie bijhouden, ondersteunen bij de organisatie van meetings en events, het gezicht en de stem zijn van de organisatie. Kortom een hele fijne job in een jonge ambitieuze organisatie voor een startende Office Assistant die graag alles op kantoor tot in de puntjes wil regelen en verzorgen. 

Onze Partner, een jong en snelgroeiende dienstverlenende organisatie die net als Assistant2 gaat voor kwaliteit en persoonlijke aanpak, wil graag op korte termijn een startende Office Assistant verwelkomen. Jouw collega's hebben veel kennis en kunde in huis, maar zijn minder goed in plannen, regelen en ervoor zorgen dat 'alles' op rolletjes loopt binnen het kantoor. Zij hebben jou écht nodig! Want jij bent de topper in het ontzorgen van het team.  

Het gaat om een vaste functie voor 32-40 uur p/w, voor 4 of 5 dagen. Je woont zelf in Zeist, Doorn, Bunnik, Culemborg, Nieuwegein, Utrecht, Wijk bij Duurstede of Montfoort. Onze Partner is goed bereikbaar met OV als met eigen vervoer. De fiets zou helemaal geweldig zijn.

Je bent een enthousiaste leergierige Assistant die ook cijfermatig inzicht heeft, een MBO+/HBO opleiding hebt afgerond en verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Ook iemand die net afgestudeerd is in de richting Tio, OM of MA is van harte welkom, mits je uiteraard een betrokken en leergierige houding hebt. Ben jij de Ontzorger die ambitie heeft om bij een snelgroeiend en jonge organisatie door te groeien? Mail jouw interesse naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 44.

Functie Omschrijving

Hoe zal een gemiddelde dag van deze Office Assistant er uit zien? Je begint met het verwelkomen van alle collega’s die binnendruppelen, je ruimt nog even snel de vaatwasser uit en gaat dan aan de slag met de lopende administratie. Tussendoor beantwoord je ook de binnenkomende telefoontjes, ja hier moet je tegen kunnen, maar dat zorgt wel voor veel afwisseling. Je zorgt graag voor een maaltijd voor je collega's die 's avonds een training gaan volgen. Zelf sluit je na 16:30 uur de dag af met een grote glimlach op je gezicht. En met een tevreden gevoel omdat je het verschil hebt gemaakt en je collega's in staat hebt gesteld hun werk zo optimaal mogelijk uit te laten voeren. 

Je basis werkzaamheden zullen bestaan uit:

- volledig uitvoeren van de financiële- en personeelsadministratie;

- alle facilitaire zaken regelen in het pand; 

- binnenkomende telefoontjes behandelen en je vriendelijke ontvangst van bezoekers bij de receptie. Je bent het gezicht én de stem voor de organisatie;

- alle andere dagelijkse werkzaamheden die op je pad komen pak je energiek op;

- ondersteuning bij organisatie van meetings en events. 

Vereisten

Wat neem jij mee:

Jouw energieke enthousiasme en houding die je collega's er van overtuigd dat ze alles aan je over kunnen laten. Je bent van nature een regelneef, en ben nog lang niet uitgeleerd. Jij hebt een afgeronde MBO+ of HBO opleiding, en wat werkervaring. Maar ben jij net klaar met je studie, en wil je het bedrijfsleven in? Dan ben je ook meer dan welkom, want dan kan onze Partner je goed kneden tot hun perfecte Office Manager. 

Wat krijg je:

Een baan waarin je steeds nieuwe dingen kunt leren in een organisatie die mensen op de eerste plaats zet en gericht is op ontwikkeling en groei. Omdat onze Partner het belangrijk vindt dat je je blijft ontwikkelen kun je op termijn ook opleidingen volgen voor het voeren van een financiële administratie. Je kunt kiezen of je 4 of 5 dagen werkt van 8.00 uur tot 16.30 uur. Je krijgt ook een jong, gezellig team om je heen die je veel werkplezier zullen geven. 

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 44!


Solliciteer direct

  • Datum: 22-05-2019
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Financiële zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 32-40 uur
  • Vacature Per: 10-06-2019
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door